English Version
English

دریافت آموزش کامل با رعایت حرمت کنگره۶۰

دریافت آموزش کامل با رعایت حرمت کنگره۶۰

                    حرمت کنگره ۶۰‌

"‌کنگره، مکان مقدس و امنی می‌باشد که هر شخصی با ورود در این مکان، باید حرمت آن را حفظ نماید‌. دروغ گفتن‌، علیه شخصی سرزنش کردن‌، حرف یکدیگر را قطع نمودن، الفاظ ناشایست بیان کردن‌، در جلسه بدون اجازه سخن گفتن‌، بحث سیاسی نمودن‌، بدون اطلاع و هماهنگی هرگونه پولی را دریافت و پرداخت کردن‌، هرگونه وجهی را در قالب قرض یا وام به هر شخصیت حقیقی و یا حقوقی پرداخت کردن‌، از لباس و پوشش نامناسب استفاده کردن‌، بدون مجوز راهنما تلفن دادن یا تلفن گرفتن، از موارد ضدارزشی و ضداخلاقی می‌‌باشد‌. بر تمام اعضا باید حریم فوق الذکر را محترم شمارند و بر مسئولین واجب است که از وقوع این اعمال جلوگیری نمایند.‌ در ضمن خواهشمند است با سهل انگاری و عدم مراقبت از لوازم شخصی خود، فضای امن کنگره را ناامن و مسموم نفرمایید. حال این سؤال پیش می‌آید، کسانی‌که حتی قادر نیستند از لوازم، کیف یا موبایل شخصی خودشان مراقبت کنند، چگونه می‌توانند از زندگی خود مراقبت نمایند؟"

اگر بخواهیم در مورد حرمت کنگره‌۶۰ صحبت کنیم بهترین بیان و تعریف از این نوشتار‌، همانی است که در اول نوشتار آمده است‌؛ "‌کنگره‌۶۰ مکان مقدس و امنی می‌باشد‌." ما باید وقتی وارد این مکان می‌شویم آن را رعایت کنیم‌‌. برای اینکه افراد بتوانند در آرامش و به دور از هرگونه تنش و دردسر به درمان بپردازند ما به ساز و کاری نیاز داریم که به آن حرمت کنگره‌۶۰ می‌گوییم‌ که اگر ما آن‌ها را رعایت نکنیم باعث سلب امنیت و آرامش ما می‌شود در صورتی که از درمان دور شده و وارد حال و هوایی می‌شویم که درمان اعتیاد را فراموش می‌کنیم و وارد حاشیه می‌شویم تجربه نشان داده است کسانی‌که به حرمت کنگره عمل کرده‌اند در بهترین شرایط درمان شده‌ و باعث پیشرفت خودشان شده‌اند و از حاشیه و کنش به دور بوده‌اند؛ بنابراین برای اینکه از کنگره لذت ببریم و بهره‌ای از آن برده باشیم و آموزش را کامل دریافت کنیم باید حرمت کنگره‌۶۰ را رعایت کنیم ما در کنگره نباید دروغ بگوییم ما در این مکان یاد گرفتیم که راستی و درستی برای تضمین سلامتی و پیشرفت ما است‌ و یک سفر اولی نباید به راهنمای خودش دروغ بگوید‌.

ما می‌خواهیم در کمال آرامش به درمان برسیم و زمانی هم که وارد سفر دوم شدیم برای اینکه به آموزش‌های خود ادامه دهیم و خدمت کنیم‌ باید حرمت کنگره۶۰ را رعایت کنیم. 

مسئله رابطه مالی که یکی از نکات مهم حرمت کنگره۶۰ می‌باشد کسانی‌که رابطه مالی با اعضا کنگره داشته باشند نه تنها آرامش و حال خوش خود را از دست می‌دهند بلکه جایگاه خودشان را نیز از دست خواهند داد و به خاطر رابطه مالی و کاری که در کنگره برای خودشان درست کردند از کنگره جدا می‌شوند.

دلیل ورود من به کنگره آموزش گرفتن است گاهی اوقات دوستی و محبت بیش از حد درون شعبه مرا از هدف اصلی دور می‌کند و باعث این تفکر می‌شود که کنگره جای تفریح و برقراری روابط کاری و مالی است یک سفر اولی وقتی کمک مالی به سفر اولی دیگر می‌کند در واقع ظلم بزرگی برای خودش انجام داده است چون جلسه بعدی اگر شخص نتواند آن پول را پس دهد شاید حتی دیگر به کنگره نیاید و یا بهایش خیلی سنگین باشد و باعث این بشود که او از کنگره فاصله بگیرد و دیگر به کنگره نیاید.

حرمت کنگره ما را محدود نکرده بلکه ما را از آسیب‌ها محافظت می‌کند. پس ما در هر جایگاهی که هستیم باید حرمت کنگره را رعایت کنیم وقتی که نگهبان حرمت را در کنگره برای ما می‌خواند‌ باید گوش و اجرا کنیم. پس ما باید تمام نکاتی که در حرمت کنگره گفته شده است را به درستی رعایت کنیم‌ و به آموزش‌های خودمان در آرامش ادامه دهیم.

 

تایپ‌: همسفر کلثوم لژیون یکم

ویراستاری: همسفر یاسمن لژیون دهم

ارسال: همسفر فاطمه مسئول سایت

همسفران نمایندگی پاکدشت

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .