English Version
English

حرمت‌ها در برابر آسیب‌ها و مشکلات از ما محافظت می‌کنند

حرمت‌ها در برابر آسیب‌ها و مشکلات از ما محافظت می‌کنند

دستور جلسه این هفته "حرمت کنگره 60، چرا رابطه‌ کاری و مالی و خانوادگی در کنگره ۶۰ ممنوع است؟" هست. در کارگاه‌های آموزشی کنگره ۶۰، هر نوشتار یک‌بار خوانده می‌شود؛ اما حرمت کنگره ۶۰، یک‌بار در ابتدای جلسه و بار دوم در آخر جلسه توسط نگهبان جلسه خوانده می‌شود، این مسئله نشان‌‌دهنده اهمیت بالای حرمت است.

"حرمت" به معنای حریم است و هر حریمی قابل‌احترام است. هنگام خواندن این پیام حق تردد یا صحبت کردن نداریم؛ به این منظور که همه متوجه این قوانین باشیم و آن‌ها را مدنظر قرار دهیم. در حرمت نکاتی را که ممکن است باعث اختلاف یا بی‌نظمی و هرج‌ومرج شود در نظر گرفته‌شده است. مسائلی مانند: دروغ گفتن، علیه کسی سرزنش کردن، حرف کسی را قطع کردن، شماره تلفن دادن و گرفتن، پول قرض دادن و پول قرض گرفتن و ... از مسائل ضد ارزشی خوانده‌شده است.

در بیشتر اوقات اشخاص به دلیل این‌که از هم شناخت کافی و تعادل چندانی هم ندارند، این رفتار‌ها در روابطشان ممکن است که منجر به نتایجی بدی شود. گاهی اوقات با درد دل کردن، با دروغ گفتن و تهمت زدن، با حرف نا به‌جا و ناپسند زدن، با نظر دادن و دخالت در امور یکدیگر و در بیشتر اوقات ارتباط خانوادگی و دادوستد مالی، این حرمت‌ها شکسته خواهد شد و باعث ایجاد اختلاف و مشکلاتی می‌شود که بعداً موجب پشیمانی افراد خواهد شد؛ حتی ممکن است افراد را از مسیر اصلی خود که درمان است دور کند و به مسیر‌های نامعلوم دیگری هدایت کند.

حرمت‌ها نه‌تنها برای ما محدودیتی ایجاد نمی‌کنند؛ بلکه در برابر آسیب‌ها و مشکلات از ما محافظت می‌کنند. نه‌تنها در کنگره ۶۰ بلکه این حرمت‌ها را باید در زندگی خود هم کاربردی کنیم. در نظر داشته باشیم که هر انسانی باید یک حریم شخصی برای خود داشته باشد و اجازه‌ ورود به آن را به هرکسی ندهد. آقای مهندس با در نظر گرفتن این مسائل سعی در برقراری امنیت و آرامش در کنگره ۶۰ را داشته است؛ زیرا این مکان، مکانی امن و مقدس است که پایه اصلی آن بر مبنای عشق، صلح و دوستی بناشده است. هر یک از ما که عضو کنگره هستیم چه مسافر و چه همسفر با ورود به این مکان باید این حرمت‌ها را در نظر بگیریم و به آن‌ها احترام بگذاریم تا بتوانیم خدمتگزاران خوبی برای کنگره ۶۰ باشیم.

تهیه و تایپ: همسفر زهره رهجوی راهنما همسفر نوریه (لژیون دوازدهم)
ویراستاری: رابط خبری همسفر الهام رهجوی راهنما همسفر نوریه (لژیون دوازدهم)
ارسال: همسفر فروغ خدمتگزار سایت
همسفران نمایندگی دانیال اهواز

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .