English Version
English

نایب قهرمانی تیم میکس کامپوند کنگره۶۰ در مسابقات تیراندازی باکمان استان تهران

نایب قهرمانی تیم میکس کامپوند کنگره۶۰ در مسابقات تیراندازی باکمان استان تهران

از تاریخ ۱۹ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ مسابقات میکس تیمی تیراندازی باکمان استان تهران با حضور ۲۲ تیم در رسته کامپوند و ۳۰ تیم در رسته ریکرو، با رکوردگیری در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی آغاز گردید. پس از برگزاری مسابقات گروهی، طی روزهای ۳ و ۶ اسفندماه، با صعود ۴ تیم از کنگره ۶۰، در رسته ریکرو و کامپوند به کار خود ادامه داد.

در این دور از مسابقات در رسته کامپوند، تیم کنگره ۶۰A متشکل از مسافر آرش و همسفر شهناز و همین‌طور تیم کنگره ۶۰D، متشکل از همسفر عرشیا و همسفر مریم، با کسب حدنصاب امتیاز، از بین ۷ تیم از گروه A به‌دور بعدی صعود کردند.

همچنین در رسته ریکرو، تیم کنگره ۶۰A متشکل از مسافر حنیف و همسفر الهه و همچنین تیم کنگره ۶۰D، متشکل از مسافر ابراهیم و همسفر فائزه موفق شدند از بین ۷ تیم گروه B به‌دور بعدی صعود نمایند.

فینال این مسابقات در تاریخ ۵ تیرماه ۱۴۰۳ به‌صورت میکس تیمی و در مسافت ۱۸ متر برگزار شد و تیم کنگره ۶۰A متشکل از مسافر آرش و همسفر شهناز موفق به کسب جایگاه نایب‌قهرمانی این دور از مسابقات شدند.

این پیروزی را به همه اعضای کنگره ۶۰، همسفر شهناز و مسافر آرش تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم.

در ادامه شما را به دیدن گزارش تصویری از حضور پرشور کمان‌داران کنگره ۶۰ در مرحله فینال گروهی لیگ میکس تیمی استان تهران در هوای گرم تابستانی ۵ تیرماه ۱۴۰۳ دعوت می‌کنیم.

عکس: مرزبان خبری همسفر زینب
تهیه گزارش و ارسال: همسفر شهرزاد رهجوی راهنما همسفر فاطمه
نمایندگی تیراندازی با کمان کنگره ۶۰

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .