English Version
English

شیرین‌ترین سفر

شیرین‌ترین سفر

سلام دوستان اعظم هستم یک همسفر
می‌توانم با جرئت، شوق، اشتیاق و کمال افتخار بگویم: یکی از شیرین‌ترین سفرهایی که در زندگی خود تجربه نمودم؛ سفر در کنگره ۶۰ است. سال پیش همراه با مسافرم این سفر را آغاز کردم؛ در ابتدا از روی کنجکاوی وارد کنگره شدم؛ ولی در ادامه با آموزش‌های خوب و ناب کنگره به این مکان مقدس، علاقه‌مند شدم و از اینکه در جمعی از دوستان خوب خودم قرار گرفتم بسیار خوشحال هستم.
وقتی به گذشته برمی‌گردم که در میان انبوهی از تاریکی‌ها مسیرم را گم کرده بودم؛ تمام وجودم را ترس فراگرفته بود؛ همیشه از خداوند گله داشتم که چرا من؟ چرا زندگی‌ام این‌طور پیش می‌رود؟ کجای کارم اشتباه بود؟ چه شب‌هایی که تا صبح به دعا و رازونیاز می‌پرداختم تا خداوند راهی را به من نشان بدهد؛ گاهی مواقع رو به آسمان نظاره می‌کنم؛ لبخند می‌زنم و زیر لب می‌گویم خدایا می‌دانم که کار تو بود! ممنونم!
اگر تخم‌مرغ با نیروی بیرونی بشکند، پایان زندگی است؛ اما اگر با نیروی داخلی بشکند، آغاز زندگی است. بهترین تغییرات همیشه از درون رخ می‌دهد راه رسیدن به آرامش، مثبت فکرکردن؛ دیگران را قضاوت‌نکردن؛ با خدای خود ارتباط برقرارکردن و از آنچه هستی، راضی بودن است.
با سپردن همه چیز به دستان گرم خداوند و تلاش، خودت را برای فردایی بهتر آماده کن؛ آن‌وقت زیباتر از همیشه نفس می‌کشی؛ زیباتر از همیشه می‌بینی و بهتر از همیشه زندگی می‌کنی.
همسفر اعظم در دل‌نوشته‌ی خود این‌گونه نوشت: بهترین تغییرات همیشه از درون رخ می‌دهد راه رسیدن به آرامش مثبت فکرکردن؛ دیگران را قضاوت‌نکردن؛ با خدای خود ارتباط برقرارکردن و از آنچه هستی، راضی بودن است.

نویسنده: همسفر اعظم رهجوی راهنما همسفر مریم(لژیون یکم)
ویرایش وارسال: همسفرسکینه رهجوی راهنما همسفر مریم(لژیون یکم)
مرزبان خبری: همسفر نسیم
همسفران نمایندگی دامغان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .