English Version
English

باوری در ناباوری

باوری در ناباوری

هشتمین جلسه از دوره‌ی سوم سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره۶۰، ویژه‌ی همسفران نمایندگی دامغان، با استادی مرزبان محترم همسفر نسیم، نگهبانی همسفر فرزانه و دبیری همسفر اعظم با دستورجلسه‌ی «‌کتاب عبور از منطقه‌ی 60 درجه زیر صفر و تصاویر آن‌» در روز دوشنبه بیست‌ویکم خرداد‌ماه ۱۴۰۳ رأس ساعت ۱۶:۰۰ آغاز به کار کرد.

سخنان استاد:
سلام دوستان نسیم هستم همسفر.
از نگهبان و دبیر تشکر می‌کنم؛ بابت جایگاهی که به من دادند؛ تا خدمت کنم و آموزش بگیرم. از راهنمای خوبم سرکار خانم مریم سپاسگزارم و از خدای مهربانم متشکرم که اذن ورود من را به کنگره صادر کرد. از جناب آقای مهندس تشکر می‌کنم بابت ابداع روش DST  و درمان اعتیاد و نوشتن کتاب عبور از منطقه‌ی ۶۰ درجه زیر صفر.
دستور جلسه‌ی این هفته، "کتاب عبور از منطقه‌ی ۶۰ درجه زیر صفر و تصاویر آن" است. این کتاب در مورد تجربه‌های اعتیاد جناب آقای مهندس و درمان ایشان است که بسیار ساده، روش درمان خود را به همراه سخنان استادان خود برای ما به نگارش درآوردند.
هدف از انتشار این کتاب، آشنایی افراد با صورت مسئله اعتیاد و روش درمان آن است که خود آقای مهندس با این روش درمان شدند. زبان نگارش این کتاب به گونه‌ای است که تمام مشکلات یک مصرف‌کننده‌ی مواد و همینطور درمان آن را به صورت ساده بیان می‌کند و خواننده می‌تواند با آن هم‌ذات‌پنداری کند.
حتی سخنان و الهاماتی که جناب مهندس از استادان خودشان می‌گرفتند را به‌راحتی می‌شود فهمید و درک کرد. تصاویری که در کتاب است؛ زمان حال مصرف‌کننده‌ی در حال درمان را نشان می‌دهد که باید به آن توجه بسیار زیادی داشت؛ زیرا نشانه‌های وضعیت روحی و جسمی شخص را به‌خوبی می‌توان دریافت نمود.
در این کتاب مقوله‌ی ترک و درمان، به‌خوبی نشان‌داده‌شده است. شاید روش‌های زیادی از ترک را تجربه کرده باشیم ولی درمان فقط در کنگره اتفاق می‌افتد و امکان‌پذیر است.
تصاویر این کتاب، عبور از منطقه‌ی یخ‌بندان، درختان پوسیده و نبرد درون را به‌خوبی نشان می‌دهد. بایستی در مورد تصاویر این کتاب خیلی تفکر کرد، تا به جواب سؤالات رسید. با هر بار خواندن این کتاب پیام‌های بیشتری را درک می‌کنیم. به قول جناب مهندس پیام باید بلعیده شود و کتاب آن‌قدر باید آنالیز شود که بتوانیم چیزهای بیشتری را از آن دریافت کنیم.
تصاویر این کتاب به ما نشان می‌دهد که چگونه بتوانیم به‌سلامت از این مسیر عبور کنیم. این مطالب و تصاویر، دقیقاً جایگاه هر شخص را در موقعیت ابتدایی سفر، تا زمانی که می‌خواهد سفر را به پایان برساند نشان می‌دهد و حکم علائم رانندگی را دارد. مطالب این کتاب نشان می‌دهد که در کجای کار و موقعیت قرار گرفته‌ایم و با انجام هر اشتباه چه مشکلی برای ما پیش می‌آید.
پیام‌های موجود در کتاب از استادان: "سیلور"، "سردار" و "رعد" است. با خواندن این کتاب فهمیدم، دنیای اعتیاد دنیای بی‌محبتی است؛ گوشه‌گیری و درک‌نشدن در محیط پیرامون خود شخص است. با روش DST و درمان در کنگره ۶۰ مسافر و همسفر طعم زندگی واقعی را می‌چشند؛ به باوری در ناباوری‌ها می‌رسند و امید به زندگیشان تزریق می‌شود.
کنگره جایی است که باورهایتان به شما برگردانده می‌شود. طعم امید را می‌چشید و درست فکرکردن را می‌آموزید و به‌تدریج خیلی از مسائل درست می‌شود.
در آخر از جناب مهندس، بابت نگارش این کتاب و روش DST که من و بقیه همسفران و مسافران را دوباره به زندگی برگرداندند؛ تشکر می‌کنم.
از همه شما عزیزان متشکرم که به سخنان من گوش دادید.

تهیه‌ی گزارش: همسفر مریم(علیرضا)رهجوی راهنما همسفرمریم(لژیون یکم)
تایپ: همسفر سکینه(مجید)رهجوی راهنما همسفرمریم(لژیون یکم)
عکس، ویرایش و ارسال: همسفر سکینه(حمید)رهجوی راهنما همسفرمریم(لژیون یکم)
مرزبان خبری: همسفر نسیم
همسفران نمایندگی دامغان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .