English Version
English

مصاحبه با دیده بان محترم مسافر مهدی

مصاحبه با دیده بان محترم مسافر مهدی

سلام دوستان مجتبی هستم یک مسافر؛گفت‌و‌گویی با دیده‌بان محترم، مسافر مهدی صدیقی ترتیب داده‌ایم که نگاه شما عزیزان را به خواندن این مصاحبه دعوت می‌کنیم.

 

۱_ لطفا خود را به رسم کنگره معرفی نمایید.
سلام دوستان مهدی هستم یک مسافر، آنتی‌ایکس مصرفی شیره و تریاک، سیزده سال تخریب داشتم، مدت سفر اول؛ ۱۳ ماه، نام راهنما؛ آقای مهندس دژاکام، ورزش؛ شنا، راگبی، والیبال رهایی؛ نزدیک به ۱۲ سال.

۲_ خواهش می‌کنم بفرمایید که چه مدت است که در کنگره حضور دارید و رمز و راز ماندگاری‌تان در کنگره ۶۰ چیست؟
مدت ۱۲ سال است که در کنگره حضور دارم و رمز و راز ماندگاری من در کنگره این است که به آقای مهندس ایمان کامل دارم  و کنگره را درک کرده‌ام و تمامی آموزشات ناب کنگره را در زندگی خود عملیاتی می‌کنم و به نظر من هر شخصی چه در سفر اول یا سفر دوم یا هر جایگاهی که در کنگره باشد مدام در حال دریافت دانایی است.

۳_ تاکنون چه خدمت‌هایی را در کنگره تجربه کرده‌اید و در کدام خدمت به بیشترین بیداری و آگاهی رسیده‌اید؟
من در مدت حضورم در کنگره، تمامی خدمت‌هایی که در کنگره وجود دارد را تجربه کرده‌ام و من هم در اوایل سفر، شاید در چند ماه اول، هنوز بیدار نشده بودم و از نگهبان نظم پارکینگ شروع کردم و خداوند، توفیق تجربه تقریباً تمام جایگاه‌های خدمتی در کنگره را به من داده و به غیر از شال سبز تازه‌واردین من تمام شال‌ها را تجربه کردم و در حال حاضر دیده‌بان کنگره و در خدمت شما هستم. انشالله بتوانم وظایفی را که بر عهده دارم به نحو احسن انجام دهم.اما در پاسخ به ادامه پرسشتان باید عرض کنم، تمام جایگاه‌های کنگره ۶۰ انرژی خاص خود را دارد. در بیرون کنگره سوال می‌شود، چرا برای گرفتن جایگاه‌ها  تلاش می‌کنید؟ مگر چه چیزی به شما می‌دهند؟ پاسخ من این است که از نگاه شما، شاید چیزی که تصور دارید، اینکه باید در قبال خدمت پولی دریافت کنیم یا امتیاز و مقامی برای ما داشته باشد؛ اصلاً این‌طور نیست. 

۴_ برای مسافران و همسفرانی که شرایط شرکت در آزمون راهنمایی را دارند چه توصیه‌ای دارید؟
توصیه بنده به آنها این است که حتما با تمام وجود در آزمون راهنمایی شرکت کنند و این راه را ادامه دهند ‌و در این راه دست از تلاش و کوشش برندارد و به طور کلی افرادی که در این مسیر قرار می‌گیرند به نوعی انتخاب شده‌اند و خداوند اذن آنها را صادر کرده است که از بین این همه مسافر و همسفر، اینها به مسیر کنگره ادامه می‌دهند. اگر خداوند انسانی را دوست داشته باشد و بخواهد به او لطف کند، به او توفیق خدمت عنایت می‌کند و این بالاترین نعمتی است که خداوند به انسان عنایت می‌کند و بالاتر از آن وجود ندارد.

۵_ آینده کنگره را در سطح جهانی چگونه می‌بینید؟
کنگره۶۰ همین الان هم جهانی است و انقدر که در خارج از کشور پیگیر کنگره ۶۰ هستند، در داخل کشور پیگیر نیستند و به نظر من دستاوردهای کنگره در مورد درمان بیماری اعتیاد و بسیاری از بیماری‌های لاعلاج، مورد توجه بسیاری از کشورهای جهان قرار گرفته است و از نظر من آینده بسیار درخشانی در انتظار کنگره۶۰ می‌باشد و شاید روزی برای هر خواننده‌ای غیر ممکن و نشدنی بود ولی امروزه حدود صدوشصت هزار عضو در کنگره وجود دارند و از این علم استفاده می‌کنند و از این‌جا زندگی‌شان به سامان می‌رسد. سطح تحقیقات کنگره در ده سال اخیر به قدری پیشرفت کرده است که با درمان بسیاری از بیماری‌های خاص و ناشناخته مسیرهایی باز شده که نام کنگره در سطوح بالای مجامع علمی مطرح شده است، این قطعاً نوید روزهای خیلی خوبی را به کنگره می‌دهد و در آینده‌ای نه چندان دور من فکر می‌کنم ما شاهد این خواهیم بود که نام کنگره در بالاترین سطوح علمی در درمان انواع بیماری‌های لاعلاج قرار خواهد گرفت و آن موقع است که زبانزد خاص و عام خواهد شد و همه کنگره را خواهند شناخت.

۶_ چگونه روش درمان تدریجی DST با الگوبرداری از ماه مبارک رمضان توسط آقای مهندس دژاکام کشف شد؟
جناب مهندس در ابتدای کار در کتاب۶۰ درجه هم نوشته‌اند که من تصور این‌ که بخواهم مواد را کنار بگذارم نداشتم؛ ولی این اَمر به اِذن، لطف و رحمت خداوند اتفاق افتاد؛ ایشان توانستند روش درمان DST، را پیدا کنند و اگر این رحمت و لطف خداوند نبود معلوم نبود چه بر سر ما میامد و جناب مهندس در کتاب ۶۰درجه هم نوشته‌اند که لطف خداوند باعث شد با الهاماتی که ماه رمضان به من شد این مسیر را ادامه دهم و اعتیاد خود را درمان کنم و این روش را به بقیه مصرف کنندگان هم آموزش دهم.

۷_ شما چطور از فرصت و فضیلت‌های ماه رمضان در مسیر تغییر و رشد گام‌به‌گام خود بهره برده‌اید؟
با توجه به‌ این‌که آقای مهندس در ماه مبارک رمضان روش DST را کشف و راه‌ حل درمان اعتیاد را یافتند در من نیز نقطه تفکری به وجود آمد که من توسط این متد می‌توانم در طول زندگی از خوراک و جسم سالم برخوردار باشم و اگر انسان در مورد روزه داری دانایی و آگاهی داشته باشد و تأثیر روزه را در جسم و روح خود بفهمد قطعاً تمایل بیشتری برای روزه گرفتن دارد.


۸_ به عنوان کلام آخر، اگر صحبتی دارید، بفرمایید.
از تمامی خدمتگزاران شعبه اردستان تشکر می‌کنم و خدا قوت میگویم به تمام افرادی که در کنگره زحمت می‌کشند و  خسته نباشید می‌گویم به شما و تمام اعضایی که در سایت فعالیت می‌کنند؛ ان‌شاءالله خداوند به همه‌تان سلامتی بدهد و شما که در سایت خدمت می‌کنید بدانید که دارید کار بزرگی انجام میدهید چون که مثلا من به عنوان دیده‌بان، با صحبت کردن شاید ده نفر را تحت تاثیر قرار دهم اما سایت کنگره با هزارن نفر تعامل دارد و شما با خدمت در سایت کنگره می‌توانید زندگی افراد بسیاری را نجات دهید

تایپ: مسافر مجتبی لژیون پنچم 

تنظیم وارسال‌: مسافر محمدرضا لژیون دوم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .