English Version
This Site Is Available In English

وقتی گذشت می‌کنیم حال خوش به دست می‌آوریم

وقتی گذشت می‌کنیم حال خوش به دست می‌آوریم

سومین‌ جلسه از دوره پنجم جلسات لژیون سردار‌ویژه مسافران،نمایندگی ساوه به استادی راهنمای محترم مسافر شهرام ونگهبانی راهنمای محترم مسافر حسن و دبیری مسافر قاسم با دستور جلسه(از سایت و اینستاگرام کنگره ۶۰چگونه استفاده می‌کنم؟مقاله‌نویسی)روز سه شنبه ۲۷شهریور ماه۱۴۰۳ساعت۱۷/۳۰ برگزار شد.
خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان شهرام هستم مسافر
خدا را شاکر و سپاسگزارم که در این جایگاه هستم،ازآقای‌حسن تشکر می‌کنم که امروز اجازه دادند در این جایگاه خدمت کنم و آموزش بگیریم.خدا را شکر می‌کنم که می‌توانم خدمت کنم و این مسیر بدون خدمت کردن واقعاً امکان‌پذیر نیست. من در سفر اول که بودم راهنما قبل از اینکه وارد لژیون بشود همیشه یک بحثی بین بچه‌ها بود و من همیشه می‌گفتم این فاصله زمانی بین کارگاه و لژیون یک فاصله خطرناکی است.
به خاطر حرف‌هایی که بین بچه‌ها رد و بدل می‌شد.یکی از بچه‌ها می‌گفت که در سفر دوم وضع مالی ما خوب می‌شود و یکی دیگر می‌گفت خب یک چیز مشخصی است وقتی مواد و سیگار نکشیم پول آن را جمع می‌کنیم و وضع ما خوب می‌شود و همین برای من سوال بود که چه اتفاقی می‌افتد که می‌گویند وضع مالی بهتر می‌شود؟
تا اینکه خودم وارد خدمت شدم و در قسمت سایت خدمت می‌کردم مطالب سایت را که تایپ می‌کردم سخنان استاد را ضبط‌ می‌کردم‌ عکس‌ می‌گرفتم ،یک وقت تایپ اشتباه میشد  یک راهنما یک حرفی می‌زدند یکی می‌گفت چرا اینجوری تایپ شد یکی می‌گفت چرا اونجوری تایپ شده و آن‌ وقت نقطه تحمل در شخص ایجاد می‌شود.
برای کسی که خدمت می‌کند و استاد امین در سی دی تیر و کمان صحبت می‌کردند و می‌گفتند وقتی که می‌بخشی یک نیرو و قدرتی از درون شروع به کار می‌کند،سایت خدمتی است که باید ببخشی حالا از چی باید ببخشی از وقت، ساعت ۹ همه رفتن و شما تازه باید بنشینید صحبت‌های استاد را تایپ کنید یه جوری تایپ کنید که اشتباه نشود خدای نکرده یک وقت سوء تفاهم به وجود نیاید این می شود گذشت،گذشتن از وقت و آن زمانی که در اختیار تو هست را باید ببخشی.
ما در آموزش‌ها و لژیون سردار یاد گرفتیم چیزی که داریم را باید بین دیگران تقسیم کنیم. همه چیز مال ما نیست،نیاز دیگران در دل ماست. خود من گاهی تا ساعت ۴ صبح بیدار می‌ماندم و تایپ می‌کردم ولی همیشه این حس به سراغم می‌آمد که خدایی نکرده حسی که درون من هست تغییر نکند.

همه آن‌ آموزش هاست که باعث می‌شود، کسی که در سایت خدمت می‌کند واقعاً غنی شود و خدمت‌های بالاتری به دست می‌آورد و آن حال خوشی که همه ما به دنبالش هستیم و واقعاً به دست می‌آوریم.
پس وقتی گذشت می‌کنیم حال خوش به دست می‌آوریم. پس من راهنما من که عضو لژیون سردار هستم اگر حرفی می‌زنم باید قبلش خودم عمل کرده باشم و لذت در سایت و جاهای دیگر را برده باشم و این حس لذت را برای دیگران بگویم،تا شوق اشتیاق در دیگران هم ایجاد شود و آنها هم استفاده کنند.
واقعا بخشیدن لذت بخش است حالا چه از مال باشد چه از علم چه از وقت این بخشش لذت دارد.انشالله که حس و دگرگونی در من هم ایجاد شود تا حال خوش بیشتری را تجربه کنم.
نگارش متن:مسافر عبدالله(لژیون دهم)
عکاس‌و تنظیم وارسال:مسافر رمضان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .