English Version
This Site Is Available In English

سایت و اینستاگرام، ویترین کنگره ۶۰ هستند

سایت و اینستاگرام، ویترین کنگره ۶۰ هستند

چهارمین جلسه از دوره بیست و نهم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ همسفران نمایندگی حر به استادی همسفر فرخنده، نگهبانی همسفر گلناز و دبیری همسفر مهناز با دستور جلسه «از سایت و اینستاگرام کنگره ۶۰ چگونه استفاده می‌کنم؟ مقاله‌نویسی» روز سه‌شنبه ۲۷ شهریورماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۰ آغاز به کارکرد.

خلاصه سخنان استاد:

خدا را شاکرم که این جایگاه را دوباره تجربه می‌کنم و در خدمت شما بزرگواران هستم و توانستم آموزش بگیرم. از همسفر گلناز و همسفر مهناز و  ایجنت همسفر الهام،همسفر منصوره و همسفر خاطره کمال تشکر رادارم که این اجازه را دادند تا در حضور شما و در خدمت شما باشم تا آموزش بگیرم. دستور جلسه این هفته «از سایت و اینستاگرام کنگره ۶۰ چگونه استفاده می‌کنم؟ (مقاله‌نویسی)» می‌باشد. راستش را بخواهید چهارشنبه که در آکادمی بودیم، از صحبت‌های آقای مهندس می‌شد فهمید که چقدر سایت اهمیت دارد و چقدر اینستاگرام کاربردی است. آقای مهندس از سال ۱۳۷۸ که کنگره ۶۰ را بنیان کردند از همان موقع به فکر سایت بودند و این تدابیر بالای آقای مهندس را نشان می‌دهد که در سال ۱۳۸۲ سایت کنگره ۶۰ شروع به کارکرد.

در آذرماه سال ۱۳۸۲ به‌صورت جدی سایت کار خودش را شروع کرد که امروزه روزانه حدود ۵۰ هزار بازدید دارد، این نشان‌دهنده رشد کنگره ۶۰ است؛ ولی با توجه به تعداد اعضای کنگره ۶۰ بازدید ما خیلی بیش‌تر از این‌ها باید باشد و باید حواسمان باشد که سایت و اینستاگرام ویترین کنگره ۶۰ است. همه ما به‌خصوص ما همسفران  وقتی برای تهیه‌ لباس یا لوازم‌خانگی یا اشیاء بازار می‌رویم، اولین چیزی که می‌بینیم ویترین آن مغازه یا فروشگاه است، چرا؟ چون بهترین اشیاء، بهترین اجناس در ویترین قرار دارد که ما را جذب می‌کند که از آن فروشگاه خرید کنیم؛ حالا چرا آقای مهندس می‌فرماید که سایت و اینستاگرام، ویترین کنگره ۶۰ است؟ چون از اطلاعات و دستاوردهایی که روی سایت و اینستاگرام برگزاری می‌شود، تمامی انسان‌ها در کل دنیا به‌ آن دسترسی دارند.

من صحبت‌هایم را وصل می‌کنم به چند سال گذشته که بیماری کرونا آمد و ما را مجبور کرد که با سایت و اینستاگرام و دنیای مجازی و دیجیتال آشنا شویم و این بیماری آمد و تلفات خیلی زیادی داد و زیان‌های خیلی زیادی به‌کل دنیا زد؛ اما به نظر من دستاوردی که برای ما داشت این است که به نسبت کشورهایی که از این لحاظ خیلی پیشرفت کرده‌اند ما خیلی عقب هستیم؛ وقتی آموزش پرورش اعلام کرد تمام کلاس‌ها باید به‌صورت مجازی برگزار شود؛ خیلی از دبیرها، مدیر‌ها، خانواده‌ها و اولیاء، انگشت‌به‌دهان بودند که چه طور امکان دارد که کلاس در خانه برگزار شود؟ چه طور امکان دارد که بچه‌ها با گوشی درس بخوانند؛ ولی دیدند که شد.

آقای مهندس می‌فرماید: «برای این‌که حرفی برای گفتن داشته باشیم؛ باید به‌روز باشیم، باید از آموزش‌ها جلو باشیم» ما مجبور شدیم سوار بر موج تغییر شویم، مجبور شدیم که با اپلیکیشنی آشنا شویم، با دنیای مجازی باکار کردن با گوشی آشنا شویم، چرا؟ چون اگر می‌خواستیم عقب‌گرد کنیم و گوش نکنیم بچه‌هایمان از درس‌ومشق وزندگی‌هایشان عقب می‌ماندند. خیلی از عزیزان بلد نبودند با گوشی کار کنند و مجبور بودند از کسانی که بلد هستند یاد بگیرند. خیلی از عزیزان بلد نبودند با گوشی‌ کار کنند و مجبور بودند از کسانی‌ که‌ می‌دانستند کمک‌ بگیرند. یکسری‌ افراد‌ بچه‌های‌ بزرگ‌تر‌ داشتند‌ که‌ ازدواج‌کرده‌ بودند و سراغ‌ آن‌ها می‌رفتند، یکسری افراد از بچه‌های‌ همسایه‌‌ کمک‌ می‌گرفتند، می‌خواهم‌ این‌ را بگویم‌ که‌ ما باید به‌ تغییر ایمان‌ بیاوریم. آقای‌ مهندس‌ فرمودند: «دنیای‌ مجازی‌، دنیای‌ سایت‌، یک‌ دنیای‌ حقیقی‌ است».

این‌ به‌ ما می‌گوید؛ ما برای‌ این‌که‌ یک‌ شخص‌ را ببینیم‌ و با او صحبت‌ کنیم؛ باید کلی‌ زمان‌ می‌گذاشتیم، ازنظر جسمی‌ باید حرکت‌ می‌کردیم؛ ولی‌ امروزه‌ با لمس‌ کردن‌ چند دکمه‌، ما می‌توانیم‌ با عزیزانمان در آن‌ سمت‌ دنیا‌‌ ارتباط‌ برقرار‌ کنیم. عزیزان دلم‌ اگر ما به کنگره‌ ۶۰ آمدیم به‌خصوص ما که درمان‌ شدیم‌ و سفر دومی‌ هستیم‌؛ باید اهمیت‌ سایت‌ و اینستا‌گرام‌ را بدانیم، خیلی‌ها‌ به‌ فعالیت‌ ما‌ در این‌ بخش‌‌ نیاز دارند. خیلی‌ها از طریق‌ سایت‌ با کنگره‌ ۶۰ آشنا می‌شوند، کنگره‌ ۶۰ سایتی‌ است‌ که‌ قوی‌ترین‌ و پربازدیدی‌ترین‌ سایت‌ درمانی‌ اعتیاد در کل‌ دنیا است. شما عزیزان‌ که‌ در سایت‌ خدمت‌ می‌کنید؛ همیشه‌ ما می‌گوییم‌ خدمت‌ سایت‌ خدمت‌ چراغ خاموش‌ است؛ ولی‌ به‌ نظر من‌ اصلا‌ً این‌‌طور نیست‌ چون خدمت‌ شما‌ در کل‌ دنیادیده‌ می‌شود‌ و چشمشان‌ به‌ سایت‌ است.

وقتی سایت‌ پربازدید باشد اولین‌ سایتی‌ که‌ بالا‌ می‌آید سایت‌ کنگره ۶۰ است‌ و بهترین‌ راه‌ درمان‌ اعتیاد‌ بوده‌، هست‌ و خواهد بود؛ چون‌ تابه‌حال بشریت چنین راهی را کشف نکرده بود. من از همه شما عزیزان درخواست می‌کنم کسانی‌ که سایت‌ را پیگیری نمی‌کنند‌ و اینستاگرام کنگره را ندارند، دنبال کنند، لایک کنند، کامنت بگذارند و مطالبی که در سایت برگزاری می‌شود را حتماً مطالعه کنند. در ادامه می‌خواهم از خدمتگزاران سایت شعبه خودمان تشکر کنم؛ واقعاً زحمت می‌کشند و درخواستی دارم که همه‌ عزیزان در سایت خدمت کنند خدا را شکر شعبه حر ازنظر آموزشی و ازنظر مالی حرف زیادی برای گفتن در سیستم کنگره ۶۰ دارد، دوست دارم در بخش سایت هم حرف زیادی برای گفتن داشته باشیم، فعال‌تر و به‌روزتر باشیم. از همه عزیزان می‌خواهم در بخش مقاله‌نویسی فعالیت کنند و برای بچه‌های سایت دل نوشته ارسال کنند. ممنون و سپاسگزار خدمتگزاران سایت هستم.

در ادامه تقدیر از خدمتگزاران سایت نمایندگی حر

تایپ: همسفر هانیه رهجوی راهنما همسفر زهرا (لژیون هفتم) و همسفر سولماز رهجوی راهنما همسفر سمیرا (لژیون پانزدهم)
ویرایش: همسفر کبری رهجوی راهنما همسفر مریم (لژیون هجدهم) و همسفر فاطمه رهجوی راهنما همسفر لیلا (لژیون هفدهم)
عکس و ارسال: راهنمای ویلیام همسفر محدثه
همسفران نمایندگی حر

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .