English Version
This Site Is Available In English

من از طريق سایت با کنگره ۶۰ آشنا شدم

من از طريق سایت با کنگره ۶۰ آشنا شدم

هشتمین جلسه از دورۀ چهل ‌و هفتم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ به استادی مسافر محمود، نگهبانی مسافر داود و دبیری مسافر سعید با دستور جلسه " از سایت و اینستاگرام چگونه استفاده می‌کنم؟ مقاله نویسی" در روز چهارشنبه بیست و هشتم  شهریور ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کار کرد.
سخنان استاد:
سلام دوستان محمود هستم یک مسافر، خداوند را شکر می‌کنم که در این جایگاه قرار گرفتم تا خدمت کنم و آموزش بگیرم، از آقای مهندس و خانواده محترم ایشان تشکر می‌کنم،  از راهنمای گرامی آقای علیرضا حسنی تشکر می‌کنم از راهنمای عزیز آقای احمد ملکی سپاسگزارم، به دوستانی که در قسمت سایت شعبه حر خدمتگزار هستند و قبلا خدمت کرده‌اند خداقوت و خسته نباشید می‌گویم.
آقا فرهنگ چندین سال در سایت شعبه حر خدمتگزار بودند و زحمات زیادی برای این قسمت کشیده‌اند و در حال حاضر هم هر جا به مشکل برخورد می‌کنیم از آقا فرهنگ کمک می‌گیریم واقعا از زحمات ایشان سپاسگزارم، در مورد سایت بخواهم صحبت کنم بخاطر پیشرفت علم و تکنولوژی الان اکثر انسان‌ها هر جا مشکلی دارند یا سوالی برایشان پیش می‌آید در فضای مجازی دنبال راه حل و تحقیق آن هستند.
کمتر کسی هست که از اشخاصی یا اطرافیان به دنبال  جواب سوال یا حل مشکل خود باشد، اکثر اطلاعات از طریق فضای مجازی و سایت ارائه می‌شود، سایت کنگره ۶۰ در مورد درمان اعتیاد هر گونه اطلاعات و آگاهی دارد با دیگران به اشتراک می‌گذارد در واقع اخبار کنگره را اطلاع رسانی می‌کند، خیلی افراد هستند که درگیر بیماری اعتیاد هستند و دنبال راه چاره‌ای هستند و هیچ اطلاعی از کنگره ۶۰ ندارند.
خود شخص من یکی از همین افراد بودم، از زمانی که متوجه شدم که درگیر مصرف مواد مخدر شده‌ام دنبال قطع مصرف بودم و خیلی راه‌ها را امتحان کردم اما متأسفانه هیچ کدام فایده‌ای نداشت و حتی باعث تخریب بیشتری در من می‌شد، بعد از گذشت چندین سال با خواست خداوند از طريق سایت با مجموعه کنگره ۶۰ آشنا شدم.
در فضای مجازی و گوگل و حتی اینستاگرام دنبال مراکز درمان اعتیاد می‌گشتم که با موارد زیادی برخورد کردم که سایت کنگره ۶۰ هم یکی از آنها بود و با تماس‌هایی که گرفتم و تحقیقاتی که انجام دادم حس کردم کنگره ۶۰ از همه قابل اعتمادتر باشد وقتی وارد کنگره شدم به خاطر قوانین و نظم و انضباط و پوشش افراد فکر کردم اینجا یک ارگان دولتی باشد..
در مورد سایت شعبه حر می‌خواستم این را بگویم که متأسفانه بازدید از مطالب خیلی پایین است من از اکثر سایت شعبه های کنگره بازدید می‌کنم مطالب دستور جلسه و مصاحبه‌های شعبه حر کمترین بازدید را دارد، موضوع بعدی که می‌خواستم بگویم در مورد نوشتن دلنوشته از دوران مصرف مواد و زمانی که با کنگره آشنا شدیم و آموزش‌های کنگره ۶۰ چه تغییراتی در زندگی ما ایجاد کرد و در حال حاضر چه حس‌و‌حالی داریم بنویسیم و در سایت بارگذاری کنیم، قطعا هر شخصی آن را مطالعه کند و باعث شود راه درمان اعتیاد را پیدا کند حتما در مسیر پیشرفت زندگی ما تاثیر می‌گذارد.
زمانی که من کتاب ۶۰ درجه را مطالعه کردم وقتی دیدم آقای مهندس داستان زندگی خودش را که چگونه مصرف کننده شده و چه راه‌های را برای درمان خودش امتحان کرده و چه مشکلاتی در زمان اعتیاد داشته همه را نوشته و این از خودگذشتگی باعث شد که کنگره ۶۰ به اینجا برسد و افراد زیادی مثل من را از دنیای تاریک اعتیاد نجات بدهد.
در مورد لایو روزهای چهارشنبه آقای مهندس از آکادمی که از اینستاگرام پخش می‌شود همیشه دنبال می‌کنم و انرژی خاصی از آن می‌گیرم مخصوصا از قسمت مشارکت دوستان چون احساس می‌کنم جنس مشارکت ‌های روز چهارشنبه آکادمی فرق می‌کند چون اکثر دوستان از راه‌های دور آمده‌اند یا برای اولین بار است آقای مهندس را می‌بینند یک حس‌و‌حال عجیبی دارد.
امروز من با مشارکت شخصی که مسافر خانم بود و پهلوان بود کلی اشک ریختم و گریه کردم یک لحظه تمام سختی‌های زمان مصرف برایم زنده شد و الان خدا را شکر می‌کنم که کنگره ۶۰ باعث شد مسیر زندگی من تغییر کند، از اینکه به صحبت‌های من گوش کردید ممنونم.

تقدیر از خدمتگزاران سایت نمایندگی حر

تهیه و بارگذاری: سایت نمایندگی حر
مرزبان کشیک: مسافر اسماعیل

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .