English Version
This Site Is Available In English

جلسه هماهنگی لژیون سردار

جلسه هماهنگی لژیون سردار

اولین جلسه هماهنگی لژیون سردار با استادی اسیستانت سردار همسفر شیما و دستیاران ایشان روز چهارشنبه 28 شهریورماه 1403 ساعت 8:00 در ساختمان اداری ققنوس با حضور هفتاد نفر از نگهبانان و خزانه‌داران 48 نمایندگی‌ تهران و شهرستان‌ برگزار شد.

خلاصه سخنان استاد:

خدای بزرگ را شاکرم که این فرصت را به من داد تا بتوانم در خدمت شما همسفران باشم. امروز اولین جلسه هماهنگی امسال است که با اجازه آقای مهندس و خانم کماندار برگزار می‌کنیم ان‌شاءالله که بتوانیم در کنار هم گل‌ریزان خیلی خوبی را داشته باشیم. هدف از برگزاری این جلسات اولاً هماهنگی بین اعضاء لژیون سردار است. کنگره۶۰ یک ساختار است و علت تشکیل ساختار، حس مشترک و هدف مشترک است. همه ما یک هدف‌داریم؛ هدفمان تحقق اهداف کنگره است؛ بنابراین لازم است با همدیگر در ارتباط باشیم تا بتوانیم خدمت خودمان را به‌درستی انجام بدهیم و کاملاً هم سو، یکنواخت و هماهنگ حرکت کنیم.

مسئله دوم ایجاد نقطه تفکر برای هرکدام از ما است؛ بنابراین احتیاج داریم آموزش‌ها را بگیریم و در این جلسات حضورداشته باشیم تا از تجربیات همدیگر استفاده کنیم و سپس این مطالب را به دیگران انتقال دهیم. مسئله بعدی ایجاد حس مشترک و ارتباط بین ما که خدمتگزاران سردار در ساختمان ققنوس هستیم و شما همسفران که خدمتگزاران سردار در نمایندگی‌ها هستید می‌باشد. سال 1398 جلساتی با استادی مسافر علیرضا دیده‌بان لژیون سردار در ساختمان سیمرغ برگزار می‌شد. من چون دبیر لژیون سردار بودم به‌عنوان نماینده نمایندگی خودمان در جلسات شرکت می‌کردم و برای من به لحاظ گرفتن آموزش بسیار مفید بود و توانستم با کسانی آشنا شوم که در آینده الگوهای من شدند. یکی از آن عزیزان همسفر مونا اسیستانت دوره قبل بودند جا دارد که از ایشان یاد کنیم و بابت زحماتی که برای همسفران کشیدند تشکر کنیم.

می‌خواهم بگویم این اتفاقات عمده‌ای که برای شخص خود من افتاد در مقوله پهلوانی و بخشش مالی در آن اندازه، تأثیر همین جلساتی بود که من می‌آمدم؛ برای همین فکر می‌کنم که حضور در این جلسات بسیار مفید است. اگر بخواهم حس خودم را در خصوص لژیون سردار بگویم؛ لژیون سردار یک کلاس فوق‌العاده در آموزش‌هایی است که ما در کنگره می‌گیریم. ورود به لژیون سردار با پرداخت است؛ یعنی ما باید آموزش‌هایی که گرفته‌ایم را عملی کنیم و آن دانایی‌مان را به دانایی مؤثر تبدیل کنیم. چگونه؟ با قدردانی کردن از کنگره. چه زمانی قدردانی اتفاق می‌افتد؟ زمانی که من ارزش آن چیزی که به دست آوردم را می‌دانم. وقتی متوجه شدم که رهایی مسافرم، آرامشی که امروز دارم چه قدر ارزش دارد آن موقع دوست دارم که خدمت کنم هم خدمت جانی و هم خدمت مالی.

مبحث بخشش در لژیون سردار برای هرکسی به یک نحوی پرورش پیدا می‌کند. تجربیات ما با همدیگر متفاوت است؛ چون اساساً انسان‌ها باهم متفاوت هستند؛ اما چیزی که ثابت است پرورش بخشش در درون انسان است و خیلی از گره‌ها بعدازآن باز می‌شود؛ گره‌های بخششی که هرکدام از ما شاید به‌نوعی داریم منظورم فقط بخشش مالی نیست، بخشش انسان‌ها، بخشش خودمان، بخشش مسافرمان و دیگر مسائل اینجا پرورش پیدا می‌کند. در ادامه جلسه، معارفه دستیاران سردار انجام شد و توضیحات فنی در خصوص دفتر سردار و نحوه تنظیم فرم‌ها توسط دستیاران ارائه گردید و اسیستانت لژیون سردار همسفر شیما به سؤالات حاضرین در جلسه پاسخ دادند.

تایپ: دستیار اسیستانت لژیون سردار همسفر نرگس
ارسال: همسفر آتنا مرزبان خبری ساختمان ققنوس
همسفران کنگره 60

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .