English Version
English

کارگاه مجازی- درمان قطعی شیشه با روش dst

کارگاه مجازی- درمان قطعی شیشه با روش dst

چهارمین جلسه از دوره بیست‌وپنجم کارگاه‌های مجازی ویژه همسفران کنگره۶۰ شعبه آکادمی با دستور جلسه «تخریب‌های شیشه و مخدرهای جدید و درمان آن با متد DST» با استادی همسفر فاطمه برگزار شد.
خلاصه سخنان استاد:
در تقسيم‌بندی مواد مخدر، شیشه یا کریستال را در اکثر موارد جزء مواد محرک قرار داده‌اند؛ درحالی‌که به اعتقاد کنگره۶۰، شیشه نه مواد محرک و نه مواد مخدر است؛ بلکه مواد مخرب است و به بمب اتم تشبیه شده است. مصرف‌کنندگان مواد مخدری مثل تریاک و هروئین معمولاً گوشه‌گیر و آرام هستند؛ ولی مصرف‌کنندگان شیشه ممکن است رفتارهای بسیار خطرناکی انجام دهند. در ترکیبات شیشه مورفین وجود ندارد و انرژی‌زا است. برخی معتقدند که شیشه اعتیاد ندارد؛ بلکه ماده‌ای بسیار قوی است که به سرعت از سد خونی مغز می‌گذرد و قابلیت حل در چربی مغز را دارد و روی نورون‌های مغز تأثیر دارد. کار نورون‌ها در مغز انتقال اطلاعات است و شیشه در این انتقالات اختلال ایجاد می‌کند؛ به همین خاطر مصرف‌کنندگان شیشه ناخودآگاه دست به اعمال جنون‌آمیز می‌زنند و گاهی برای جامعه خطرناک می‌شوند.

تخریب شیشه ده‌ها برابر مواد مخدر سنتی است. تجربه نشان داده افرادی که فقط شیشه مصرف می‌کنند، می‌توانند بسیار خطرناک بوده و در بعضی موارد دست به قتل یا جنایت نیز بزنند؛ ولی اگر همراه آن ماده مخدر دیگری مصرف کنند معمولاً قدری آرام‌تر می‌شوند. در سال‌های اخیر مصرف این ماده مخدر بین جوانان بسیار زیاد شده است. بسیاری از NGOها اعلام کرده‌اند که شیشه درمان ندارد؛ ولی خوشبختانه در کنگره۶۰ جوانان زیادی که با مصرف شیشه وارد کنگره شدند، به روش dst به درمان کامل دست پیدا کردند.


نویسنده و رابط خبری: همسفر فاطمه لژیون کمک راهنما همسفر سمیه (لژیون چهارم)
ویرایش و ارسال: همسفر زهرا لژیون کمک راهنما همسفر سمیه (لژیون چهارم)
همسفران نمایندگی آکادمی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .