English Version
This Site Is Available In English

عصاره حیات‌بخش D.SAP

عصاره حیات‌بخش D.SAP

جلسه پنجم از دوره اول کارگاه‌های آموزشی مجازی همسفران نمایندگی خلیج‌فارس به استادی همسفر نرجس با دستور جلسه «D.sap » روز شنبه 28 مهرماه ۱۴۰۳ آغاز به کار  کرد.

سخنان استاد:

تمام مریضی‌های ما نشانه‌ای از عدم وجود، کمبود املاح معدنی یا عدم توجه به تغذیه مناسب است؛ انسان از خاک آفریده‌شده است و صور آشکار انسان از خاک و صور پنهان او از آتش است؛ پس هرگونه املاحی که در خاک وجود دارد در بدن انسان هم موجود است و هر مریضی از کمبود برخی مواد در بدن حکایت می‌کند؛ بدن هرلحظه در حال بازسازی و ترمیم خود است؛ بنابراین باید مواد معدنی و املاح پیوسته به‌صورت مستقیم یا غیرمستقیم به بدن برسد تا عملیات بازسازی به‌خوبی انجام شود.

یک سری مواد توسط طبیعت و یک سری توسط بدن انسان ساخته می‌شود؛ مثلاً سروتونین و اندورفین توسط سیستم ایکس ساخته می‌شود و بدن املاح را دریافت می‌کند و در اختیار سیستم ایکس قرار می‌دهد و این مواد ساخته می‌شود؛ لذا زمانی که مواد و املاح مورد نیاز وارد بدن نشود بدن در تولید این ترکیبات دچار مشکل می‌شود. D.sap همان عصاره سیب است که آقای مهندس به‌عنوان دارو و برای مسافرها تولید کردند؛ چون خوردن OT که از تریاک خالص است باعث ایجاد یبوست می‌شود و ایشان فرمودند: همه راه‌ها را امتحان کردند، ولی جواب نگرفتند تا این‌که D.sap را تولید کردند.

بیماری یبوست در علم پزشکی به‌عنوان ام‌الامراض مشهور است. در این بیماری تمام سموم بدن به‌جای دفع شدن در بدن باقی‌مانده و باعث بی‌حالی و انتشار سم در بدن و درنتیجه بروز انواع بیماری‌ها می‌شود. آقای مهندس با تجویز این فرآورده مشکلات یبوست مسافران را درمان کردند. فواید دیگر D.sap این است که به‌عنوان عصاره حیات‌بخش ساخته‌شده است و OT سیستم ایکس را بازسازی کرده و D.sap سیستم فیزیولوژی بدن را بازسازی می‌کند. حرف D مخفف دژاکام و sap به‌عنوان عصاره است.

آقای مهندس می‌فرمایند: «سیب‌های درجه‌ یک صادر می‌شوند، سیب‌های درجه‌ دو وارد بازار می‌شوند و سیب‌های درجه سه برای تولید آبمیوه استفاده می‌شوند» ایشان بهترین سیب‌ها را برای تهیه D.sap استفاده می‌کنند و فرآیند تولید سرکه سیب همه‌جا چهل‌روزه است؛ ولی تولید D.sap در کنگره یازده ماه یا حدود یک سال است؛ بنابراین D.sap سرکه نیست به همین دلیل آقای مهندس نام آن را D.sap گذاشته‌اند. ترکیبات آن شبیه به ترکیبات سیستم گوارش بدن است که شامل املاح و ویتامین‌های فراوانی است؛ عصاره آن برای لاغری هم مفید است و چربی‌های درون رگ‌ها را از بین برده و از سکته قلبی و مغزی جلوگیری می‌کند.

همچنین برای تاول داخل دهان افرادی که سیگار را ترک کرده‌اند هم مفید است. برای سردردهای شدید و میگرنی نیز استفاده می‌شود، مسافر من سردرد خیلی شدیدی داشت که از D.sap با گلاب، نمک و آب تصفیه به‌صورت اسپری در بینی استفاده کردند و سردرد ایشان به‌طور کامل از بین رفت. برای خشکی گلو، بینی و سرماخوردگی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. طرز استفاده  از آن به این شکل است که به‌اندازه دو عدد از درب قوطی یا ده سی‌سی D.sap  را با یک لیوان آب ولرم صبح ناشتا و شب قبل از خواب مصرف کنیم و در شرایط خاص می‌توان با عسل یا شیره انگور نیز مصرف کرد.

مسافرها نیم ساعت قبل از مصرف OT و افراد دیگر نیم ساعت قبل از صبحانه استفاده کنند و افرادی که مبتلابه قارچ پوستی شده‌اند می‌توانند آن را رقیق کرده و پاهای خود را در آن قرار دهند و خانم‌هایی که عفونت دارند می‌توانند مقداری از آن را داخل لگن آب ولرم ریخته و در آن بنشینند. چه بسیار کمیاب‌ هستند انسان‌های بزرگی که برای آسایش همنوعان خود بدون هیچ چشم‌داشتی تلاش می‌کنند و اجر خود را از هیچ‌کس جز خدای خویش طلب نمی‌کنند. آقای مهندس نمونه یک انسان برجسته و بزرگوار هستند که با کشف روش DST و تولید D.sap توانستند کمک بزرگی به انسان‌های در دام اعتیاد به‌طور مستقیم و کمک به انسان‌های دیگر به‌طور غیرمستقیم نمایند، پس جا دارد زحمت‌های ایشان را قدر بدانیم و برای ایشان سلامتی و طول عمر بابرکت آرزو کنیم.

نویسنده: همسفر نرجس رهجوی راهنما همسفر فاطمه (لژیون پنجم)
ویراستاری و ارسال: همسفر رها خدمتگزار سایت
همسفران نمایندگی بوشهر

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .