English Version
This Site Is Available In English

لژیون تغذیه سالم

لژیون تغذیه سالم

چهارمین جلسه از دوره‌ ی سوم لژیون جونز؛ راس ساعت ۷:۱۵ در نمایندگی پارک ارغوان نیشابور برگزار شد.
سلام دوستان بهزاد هستم مسافر جونز.

کاهش وزن در لژیون جونز به روش DST انجام می شود، چون باید به صورت تدریجی وزن کم شود و اگر زمان در نظرگرفته نشود و خیلی زود بخواهیم به وزن مطلوب برسیم دچار مشکلات: پوست و مو‌، اختلال سیستم ایمنی، از بین رفتن و کم شدن بافت عضلانی و مشکلات دیگر می شویم. من در طول سفری که داشتم حدودا ماهی ۳ کیلو وزن کم می کردم و طی سفر هیچ مشکلی برام ایجاد نشد و مشکلاتی هم که داشتم رفع شد و بدنی قوی تر پیدا کردم.
یکی از دلایل کاهش تدریجی این است که تمام سلول های بدن ما آمادگی سقوط آزاد وزنی و کاهش ناگهانی را ندارند و اگر این اتفاق بیفتد به آن ها شوک وارد می شود و تمایل زیادی به ذخیره چربی پیدا می کنند و سوخت و ساز را بیشتر پایین می آورند و دچار ترس زیادی می شوند.
من قبلا به جای دریافت کلسیم و یک سری ویتامین ها به جای اینکه از مواد غذایی دریافت کنم‌ از مکمل ها و ویتامین ها چندین بار استفاده کردم و فکر می کردم خیلی بهتر است‌ و الان متوجه شدم که جایگزینی فقط در مواد مخدر نیست، بلکه وقتی از بیرون مکمل و ویتامین وارد شود بدن کم کار تر می شود و  مواد و ویتامین های غذایی را کم تر و سخت تر جذب می کند و بدن عادت می کند که مواد و ویتامین های بیرونی دریافت کند و از این رو به مشکل می خوریم، و فقط در شرایط خاص باید استفاده شود. از آنجایی که ما دارای نقطه تحمل و ظرفیت در هر قسمتی هستیم طبیعی است که باید آن را ذره ذره افزایش دهیم و به صورت پله ای اجرا شود و در تمام قسمت های زندگی ما متد دی اس تی باید اجرا شود و در صورت انجام به نتیجه ی مطلوبی خواهیم رسید.

برای اینکه بخواهیم سوخت و ساز بالاتری داشته باشیم باید عضلات بدن را با مصرف پروتئین تقویت کنیم چون اگر‌هر چقدر بافت چربی بیشتر باشد سوخت وساز آن نسبت به بدن عضلانی کاهش می یابد.

 

تایپ متن: راهنما همسفر بهزاد

عکاس: مسافر سعیدحسینی- مسافر مهدی بازدان

ارسال مطلب: مسافر حسن

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .