English Version
This Site Is Available In English

در کنگره ۶۰ غیرممکن‌ها ممکن می‌شود

در کنگره ۶۰ غیرممکن‌ها ممکن می‌شود

جلسه سوم از دوره سوم لژیون سردار نمایندگی ایران با استادی پهلوان مسافر الله‌قلی، نگهبانی مسافر حسین، دبیری مسافر حیدر و خزانه‌داری مسافر شمس‌الدین با دستور جلسه "DST و تجربه من از سایر روش‌ها" پنجشنبه 26 شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۰ در نمایندگی ایران برگزار شد.

سخنان استاد:
بسیار خوشحالم که امروز بین اعضای لژیون سردار نمایندگی ایران هستم. از جناب مهندس دژاکام و خانواده محترمشان تشکر می‌کنم که این بستر را برای ما فراهم کرده‌اند.
از ایجنت، نگهبان لژیون سردار، دبیر و خزانه‌دار سپاسگزاری می‌کنم که این فرصت را در اختیار من قراردادند.
دستور جلسه هفتگی متد DST است. من از نگاه، حس و برداشت خود و همین‌طور با توجه به گذشته اسف‌باری که در اثر مصرف مواد مخدر داشتم می‌خواهم بگویم که متد DST  تخصصی‌ترین دستور جلسه کنگره۶۰ است، زیرا دستاورد کنگره۶۰، DST  است و این متد را آقای مهندس دژاکام کشف نمودند. D به معنای دژاکام یا مخفف ۲۰ درصد است، S پله‌های ۲۱ روزه که درواقع تغییر، تبدیل و ترخیص رخ می‌دهد، S پروسه درمان ۱۰ الی ۱۱ ماه سفر مواد و سیگار می‌باشد.
قبل از آشنایی با کنگره ترک‌های متداول را تجربه نکردم، زیرا از ترک سقوط آزاد وحشت داشتم اما متادون درمانی را تجربه کردم که به اعتقاد من این روش بیهوده‌ترین روش است، مانند کشی که با دستان خود می‌کشیدم و به محضی که رها شد، دست دیگر خودم را سوراخ ‌کرد. زمانی که مصرف متادون من به ۵ میلی‌گرم رسید یک بیماری دیگر علاوه بر اعتیاد در جسمم ظاهر شد که آن سرطان بود. حدود شش ماه مواد خود را ترک کردم که در این مدت زجر می‌کشیدم. خدا را شکر می‌کنم که به‌واسطه یکی از دوستانم با کنگره ۶۰ آشنا شدم. من یکی از افرادی هستم که دقیقاً تجربه کردم زیرا علاوه بر بیماری اعتیاد، مریضی سرطانم نیز در کنگره ۶۰ درمان شد.

در سی دی نامه ۸ آقای مهندس بیان می‌کنند که کنگره ۶۰ ابتدا تجربه را کسب نمود و سپس تحقیق را انجام داد و به گفته ایشان علمی که تجربه‌شده باشد سندی بی‌نقص است. این در حالی است که در تمامی دنیا از همان ابتدا تحقیقات انجام می‌دهند. ما به‌واسطه متد DST به بهترین دستاوردها می‌رسیم. از مهندس دژاکام تشکر می‌کنم که فرصت را در اختیار ما قرار می‌دهند تا در این مسیر حرکت کنیم. من ایمان‌دارم که اگر با کنگره ۶۰ آشنا نمی‌شدم امروز در این جهان خاکی نبودم. وقتی به من هستی دوباره به‌واسطه آموزش‌های کنگره ۶۰ بخشیده شد، بدون شک باید غرق در کنگره باشم، یعنی در این راستا سر تعظیم کنم. امکان ندارد کسی خواسته و هدف داشته باشد و نقشه را ترسیم کند ولی به آن نرسد، در کنگره ۶۰ غیرممکن‌ها ممکن می‌شود. من مرده متحرک بودم که بعد از درمان مجدد احیا شدم. من هیچ‌وقت نتوانستم به کنگره کمک کنم و این اصلاً امکان ندارد؛ کمک کردن به کنگره در اصل برای خودم است و هرچقدر در این مسیر قدم برمی‌دارم برای صیقل خودم است و در مسیر ارزش‌ها و صراط مستقیم قرار می‌گیرم.
جلسه لژیون سردار است و من می‌خواهم فهم این لژیون برایم ثابت بشود، اگر به این درجه رسیدم باید از آقای مهندس تشکر کنم که اجازه ورود به این لژیون را دادند. در اینجا جای دارد که دریافت کلام‌الله و شال پهلوانی دیده‌بان محترم آقای زرکش را تبریک بگویم. ایشان فرمودند که آقای مهندس و خانواده‌شان تمام تلاش خود را انجام می‌دهند تا ما بتوانیم حق خود را از هستی دریافت کنیم. این موضوع مانند خدمت کردن است که خداوند فرصت را به همه بندگان نمی‌دهد. آقای اشکذری می‌فرمودند که اعتیاد بیماری ناآگاهی است و هر موقع آگاهی بیاید اعتیاد هم خواهد رفت.

در متد DST یک‌پنجم آگاهی زیاد شده و به همان میزان اعتیاد کم می‌شود. کسی که در کنگره وارد می‌شود از دین او پرسیده نمی‌شود و تنها چیزی که می‌پرسند نوع مصرف شخص است و برای درمان هیچ پولی گرفته نمی‌شود و فقط می‌گویند که پرونده مواد را ببند. مواد من را تحقیر و شخصیتم را خرد کرد ولی همه آن‌ها را کنگره ۶۰ به من برگرداند و همین‌طور قدرت اندیشه و تفکر داد و باعث شد تا حس‌هایم باز شود، تمام این‌ها ذره‌ذره اتفاق افتاد و در مقابل من باید به‌اندازه تغییر‌هایی که کرده‌ام در سهم لژیون سردار، سهامدار بشوم. هر دستاوردی که در زندگی شخصی گرفته‌ام همه به خاطر لژیون سردار بوده است.
در تمام دنیا جایی به‌خوبی کنگره ۶۰ وجود ندارد، پس ذهن خود را درگیر نمی‌کنم و به این متد و بنیان‌گذار آن ایمان‌دارم و بدون شک بهترین روش روز دنیا است. من باید بخشش را در درون خود احیا کنم، زیرا یاد گرفتم که از جزء می‌شود به‌کل رسید.
به گفته آقای زرکش امسال تنها مبلغی که تغییر نکرد لژیون سردار بود، یعنی ۶ میلیون تومان، ما آن را پرداخت می‌کنیم برای گلریزان ۱۴۰۳ و برای این کار چندین ماه فرصت داریم تا عضو بهترین لژیون کنگره بشویم. امکان ندارد شخصی سفر اول را با موفقیت به اتمام برساند و بگوید که من توان مالی ندارم تا در لژیون سردار عضو بشوم و این جزء محالات است. کسی که بتواند پرونده اعتیاد را ببندد امروز می‌تواند عضو لژیون سردار بشود و همین‌طور دنور یا پهلوان بشود یا حتی نشان در نشانی را بگیرد. در کنگره ۶۰ یاد گرفتیم که کسی برای رسیدن به یک جایگاه سعی و تلاش نمی‌کند زیرا وقتی زمان آن برسد جایگاه داده می‌شود و از آن انرژی دریافت می‌کند.

تا پایان این ماه مبلغ دنور ۵۰ میلیون تومان، پهلوانی ۵۰۰ میلیون تومان و نشان در ‌نشانی یک میلیارد تومان است و از ماه بعد مبلغ دنور ۶۰ میلیون تومان، پهلوانی ۶۰۰ میلیون تومان خواهد شد. آقای زرکش فرمودند که همیشه تصمیم گرفتن سخت است و بعدازآن انجام‌ها انجام می‌شود. زمانی که تازه‌وارد بودم با شک و تردید وارد کنگره شدم و در طول دو ماه اول زمانی که پیام بهترین راه خوانده می‌شد پاهایم می‌لرزید، ولی به‌مرور به این مسیر ایمان آوردم والان باعث سربلندی خانواده و حتی جامعه هستم، زیرا در زمان مصرف و اعتیاد مایه سرافکندگی آن‌ها بودم. خداوند را باید شکر کنیم که با کنگره ۶۰ آشنا شدیم. ما که در لژیون سردار نشسته‌ایم حس غرور داریم زیرا سهام‌دار کنگره ۶۰ هستید.

در کنگره به بهترین شکل هزینه‌ها انجام‌شده و پول مدیریت می‌شود و این در نوع خود بی‌نظیر است. من ایمان‌دارم که کنگره ۶۰ بهتر از من برای خودم پول را خرج می‌کند. اگر امروز به‌عنوان پهلوان در خدمت شما هستم به خاطر آقای مهندس دژاکام است که سهم بخشش را در اختیار ما قراردادند. در ابتدا حساب مالی خوبی نداشتم ولی مطمئن بودم که به من برمی‌گردد.

در ابتدا مبلغ ۵ میلیون تومان پرداخت نمودم که این مبلغ از ۵۰۰ میلیون تومان هم برایم سخت‌تر بود ولی آن مبلغ اولیه من را ساخت، زیرا متوجه شدم که وقتی تصمیم گرفته می‌شود آن انجام می‌گردد. همه سعی کنیم که به خاطر خود وارد لژیون سردار بشویم زیرا در این صورت است که تمام تلاش خود را خواهیم کرد. در آستانه گلریزان ۱۴۰۳ هستیم که این جشن بسیار ویژه هست و برای آن تکاپو و دغدغه داشته باشیم.

ما از آبمیوه لژیون سردار، دنور و پهلوانی نوشیدیم والان وظیفه‌مان است که این حس را به دیگران نیز انتقال بدهیم. من اگر متوجه می‌شدم که لژیون سردار برای من بار بود و یار نبود، هیچ‌وقت راجع به آن صحبت نمی‌کردم. لژیون سردار ما را از درون آرام می‌کند و زمانی که آرام باشیم تمام دنیا برای ما آرام می‌شود. از همه شما بسیار سپاسگزارم.

تنظیم: گروه سایت نمایندگی ایران

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .