English Version
This Site Is Available In English

D.sap محلول ضدعفونی کننده

D.sap محلول ضدعفونی کننده

جلسه اول از دوره اول کارگاه‌های آموزشی مجازی همسفران نمایندگی ارگ کرمان با استادی راهنما همسفر زهرا با دستور جلسه «D.sap» روز شنبه ۲۸ مهرماه ۱۴۰۳ برگزار شد.

سخنان استاد:

خداوند بزرگ و متعال را بسیار شاکرم که فرصت آموزش دوباره را در اختیار من قرار داد. کنگره‌۶۰ از بدو تأسیس همواره به سه بعد جسم، روان و جهان‌بینی اهمیت داده است؛ بعد از کشف متد DST و درمان اعتیاد به هرگونه ماده مخدر، توسط آقای مهندس درمان سیگار نیز با همین متد به‌وسیله‌ آدامس نیکوتین شروع شد و امروزه بسیاری از انسان‌ها یا درمان شده‌اند یا مراحل درمان خود را می‌گذرانند. معضل بزرگی که در ابتدای حرکت کنگره وجود داشت عارضه یبوست مسافران در حال درمان بود؛ به‌ همین دلیل آقای مهندس با تفکرات خود برای حل این معضل به باوری رسیدند که سبب کشف محلول D.sap گردید. این دستور جلسه نشان از اهمیت این اکسیر بی‌نظیر دارد و هدف آقای مهندس این است افرادی که تجربه مصرف این محلول را دارند تجربیات خود را با دیگران به اشتراک بگذارند؛ چراکه «علمی که تجربه‌شده باشد، سندی بدون نقص است».

آقای مهندس می‌گویند از سیب و انگور می‌توانیم سه نوع محلول درست کنیم؛ سرکه، شراب و D.sap فرآیند تولید محلول حدود یک سال در چهارده مرحله طول می‌کشد؛ به همین دلیل قدرت درمانی قوی‌تری دارد و قابل‌مقایسه با سرکه سیب نیست؛ پس این محلول با سرکه و شراب درروش تهیه، خواص و ترکیبات متفاوت است و آقای مهندس اسم این اکسیر را D.sap گذاشتند که D مخفف دژاکام و Sap به‌ معنای عصاره است.

به چند مورد از فواید و اثرات استفاده این محلول با توجه به تجربه افراد در کنگره‌۶۰ اشاره خواهم کرد؛ در این محلول شش اسید وجود دارد که مهم‌ترین آن‌ها اسید استیک هست که این اسید از خاصیت ضدعفونی‌ و معجزه‌آسایی برخوردار است و در مواجه با بیماری‌های عفونی مانند آنتی‌بیوتیک عمل می‌کند و برای درمان یبوست از آن استفاده می‌شود. سدیم، پتاسیم، فسفر، کلسیم و اسیدهای مختلف آن برای بدن ضروری است. باعث درمان کبد چرب، درمان واریس، تنظیم فشارخون، قند خون و سبب درمان انواع قارچ‌های پوستی و عفونت‌های خانم‌ها می‌شود.

جوش‌ها و کرک‌های پوستی را از بین می‌برد؛ از افتادگی و چروک ‌شدن صورت و افتادگی پلک جلوگیری می‌کند و همین‌طور به متابولیسم بدن کمک می‌کند و بزاق دهان را افزایش می‌دهد؛ به‌ همین دلیل پروتئین‌هایی که درون آن وجود دارند به هضم غذا کمک می‌کنند و مخلوط آن با بزاق دهان از پوسیدگی دندان‌ها جلوگیری می‌کند.

بهترین ساعت مصرف این محلول صبح ناشتا است. یک لیوان آب ولرم و یک قاشق از آن را مخلوط کرده و میل می‌کنیم و بعد از نیم‌‌ ساعت صبحانه می‌خوریم که بسیار قوی و انرژی‌زاست. از آقای مهندس، استاد امین و خانواده محترمشان تشکر می‌کنم که با کشف متد DST و محلول D.sap به فکر سلامت جسم و روان ما هستند تا ما انسان‌ها بتوانیم زندگی راحت و سالمی داشته باشیم و خدا را شکر به من فرصت داده شد که در این مسیر عاشقی باشم و آموزش بگیرم.

نویسنده: راهنما همسفر زهرا (لژیون اول)
ارسال: همسفر رقیه مرزبان خبری
همسفران نمایندگی ارگ کرمان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .