English Version
This Site Is Available In English

D.S.T یک معجزه است

D.S.T یک معجزه است

سلام دوستان علی هستم یک مسافر
در ابتدا خداوند را شاکر و سپاس‌گزارم بابت حضور در کنگره و همین‌طور از اقای مهندس که بستر به این خوبی رو برای همه ما مسافران و همسفران اماده و ایجاد کردند.
در مورد D.SAP اگر بخواهم بگویم می‌توان از آن بعنوان معجزه قرن یاد کرد. آقای مهندس به پیشنهاد استاد امین این کار را در هیدج شروع کردند و در ابتدا مقدار کمی تولید کردند و وقتی نتایج آن را دیدند در تولید آن جدیت بیشتری انجام دادند. در اوایل کنگره خیلی از مسافران مشکل یبوست پیدا می‌کردند که برای آن‌ها کارهایی تجویز میشد ولی جواب نمیداد وقتی این فرمول رو آقای مهندس کشف کردند و محصول آن که D.SAP شد به بچه‌ها دادند دیدند که مشکل یبوست آن‌ها به راحتی حل شد و این مشکل که شاید نیمی از جهان درگیر آن هستند به راحتی حل شد در ادامه وقتی جلو آمدیم و به دوران کرونا رسیدیم همه ترسیدند و همه جا محدودیت ایجاد شد، من یادم است که در کنگره همه نگران شدند خودم خیلی نگران آقای مهندس شدم و با خودم می‌گفتم آدمها از سراسر ایران به دیدار ایشان میرند و نکند ایشان درگیر شوند چند هفته‌ای نگذشته بود که آقای مهندس دوباره کشف جدیدی کردند و راهکار جدیدی ارائه کردند و در زمانی که همه دنیا از کرونا ترسیده بود و همه چیز مختل شده بود و بسیاری از انسان‌ها به کام مرگ رفتند و گفتند نگران نباشید شماها ممکن است که کرونا بگیرید ولی میتوانید باخوردن D.SAP و همچنین با دادن بوخور ویروسی که در گلو یا گوش حلق و بینی است رو از بین ببرید و این یعنی ارائه صورت مسئله کرونا و سپس حل آن به روش صحیح ما بچه‌های کنگره که حدود صدو پنجاه هزار نفر بودیم خداروشکر یک فوتی به لطف خداوند و روش صحیح استاد عزیزمان نداشتیم.
در ادامه وقتی بچه‌ها D.SAP مصرف کردند دیدن که بعضی از آن‌ها که کبد چرب دارند خوب شدند از برای درمان زگیل تناسلی و همچنین عفونت در خانم‌ها و از بین بردن قارچ‌ها استفاده شد و بصورت عملی و واقعی همه جواب گرفتند تمام این موارد که خدمت شما عرض کردم به صورت مقاله به دانشگاه‌های مختلف و معتبر در ایران و در دنیا و همچنین امریکا توسط اقای مهندس ارائه شد و پذیرفته شد و همچنین این مقالات در ژورنال‌های معتبر دنیا به چاپ رسید است.
به نظر من این چیزی جز معجزه نیست، همان‌طور که روش D.S.T یک معجزه است و انسان‌های زیادی رو از درد و رنج نجات داد و خواهد داد D.SAP هم این کار انجام داده.
بعداً آقای مهندس آمدند و از باقیماندهای D.SAP کرم را درست کردند که در مقایسه با کرم‌های خارجی قیمت بسیار مناسب و اثر بخشی بسیار زیاد آن است از فواید کرم D.SAP می‌توان گفت که برای جوش‌ها و لکه پوستی و صورت بسیار مناسب است و آن‌ها رو از بین میبرد کسانی که از کرم استفاده می‌کنند باعث می‌شود که به پوست ابرسانی شود و مواد مغذی به پوست برسد و باعث شفاف شدن پوست و از بین رفتن لکه‌ها می‌شود.
کسانی که پیش آقای مهندس می‌آیند و درگیر مشکلاتی جسمی حتی درگیر سرطان هستند ایشان توصیه می‌کنند که D.SAP مصرف کنید، سوال می‌کنند چقدر بخوریم میگویند هر چقدر میتونید بخورید چون دارای مواد مغذی است مانند کلسیم پتاسیم و انواع اسیدهای لازمه بدن و جسم می‌تواند کمبود های مواد لازم رو از D.SAP بگیرد.
در پایان دوباره از خداوند اقای مهندس و استاد امین کمال تشکر رو دارم که به فکر انسان‌ها هستند و در مسیر خداوند و پیشرفت علم و دانشهای کشف نشده قدم برمیدارند.
نویسنده آقای علی جیهانی راهنمای لژیون ۱۹

نگارش: مسافر علی (لژیون۲۰)
تنظیم ارسال مطلب: مسافر رسول 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .