English Version
English

پایان به بی‌نهایت متصل است

 پایان به بی‌نهایت متصل است

زمانی که راجع به مسائل مختلف جهان بینی صحبت می‌کنیم؛ پیرامون شناخت بهتر و نحوه عمل‌کرد کائنات و هستی و هم‌چنین گسترش شعاع تفکر است. کاری که ما انجام می‌دهیم به این دلیل است که خود و جهان پیرامون خود را بهتر بشناسیم. احمق‌ترین انسان‌ها کسانی هستند که هر آن‌چه را نمی‌دانند با تاکید بسیار، تظاهر می‌کنند، که می‌دانند.

همه جهان‌ها در درون یک‌دیگر، از حلقه‌ای به حلقه‌ای دیگر، از مکانی به مکان دیگر در حرکت هستند. ما از جهان پیرامون خود، فقط بخش کوچکی (۵ درصد) از آن را که آشکار است، می‌بینیم و می‌شناسیم‌؛ ۹۵ درصد ساختار جهان از انرژی و ماده تاریک تشکیل شده است که پنهان و قابل دیدن نیست. آن‌قدر این جهان، پهناور و بزرگ است که به بسیاری از مسائل آن شناخت نداریم. به عنوان مثال: خواب و رویایی که ما می‌بینیم، جزء صور پنهان طبیعت و هستی می‌باشد و یا حتی موجودات دیگر مانند جنییان که برای ما قابل مشاهده نیستند در دایره همین ماده و انرژی تاریک تعریف می‌شوند. جن به تعبیری به معنای پنهان است. موجودات و جهان‌های متداخل در دنیای ما به جهت تفاوت فرکانس که با هم دارند از یک‌دیگر مجزا می‌شوند؛ اما باید بدانیم که تمامی جهان‌ها در هم تنیده شده‌اند و در درون یک‌دیگر قرار دارند.

هیچ چیز ثابت نیست، از لحظه باید حداکثر استفاده و بهره‌برداری را کرد، چرا که مانند قطاری می‌ماند که به سرعت از ایستگاه‌ها عبور می‌کند و داخل این ایستگاه‌ها انواع میوه‌ها و غذاها به اندازه کافی وجود دارد؛ اگر استفاده کردید که چه بهتر، اما اگر استفاده نکردید بی‌بهره می‌مانید و برگشتی نخواهد داشت. 

مشکل ما در درمان بیماری‌های مختلف این است که؛ می‌خواهیم بیماری‌ها را به صورت شاخه به شاخه درمان نماییم در حالی که باید این مشکلات و بیماری‌ها از ریشه درمان شوند.
هیچ چیز بی‌حساب و کتاب نیست و پایانی وجود ندارد، پایان به بی‌نهایت متصل است؛ " پایان هر نقطه سرآغاز خط دیگری است". هر آن‌چه که در توان دارید به کار ببندید که سبب ارتقا می‌شود. هر کدام از ما دارای یک صور آشکار و یک صور پنهان هستیم، زمانی می‌توانیم تعادل را برقرار کنیم که خودمان را بشناسیم.

منبع: سی دی اولین خلقت ۱
ارسال: رابط خبری همسفر زینب رهجوی راهنما همسفر ناهید (لژیون یازدهم)
نویسنده: همسفر زهرا رهجوی راهنما همسفر فائزه
ویراستار: همسفر عصمت رهجوی راهنما همسفر زهره (لژیون ششم)
همسفران نمایندگی بنیان مشهد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .