English Version
English

زمانی درمان شیشه غیر قابل باور بود

زمانی درمان شیشه غیر قابل باور بود

دهمین جلسه از دور پنجاهم کارگاه‌های آموزشی کنگره ۶۰؛ ویژه آقایان همسفر در نمایندگی آکادمی، با استادی راهنمای محترم مسافر علی، نگهبانی همسفر منصور و دبیری همسفر محمد، با دستور جلسه «شیشه و مخدرهای جدید و درمان آن با متد DST»، پنجشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۴ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:
خداوند رو شکر می‌کنم که در بین شما همسفران عزیز هستم و این تجربه بسیار خوبی برای من است.
شما عزیزان، همسفران اشخاصی هستید که در مقابل تخریب عزیزانتان ایستادگی کردید و جا نزدید، ایستادید. در آن موقع وادی چهارده رو کاملاً داشتید و احساس کردید.
الآن که وارد کنگره شدیم و همه ما داریم آموزش می‌گیریم و این آموزش‌ها چندین برابر شده و مطمئناً عشق و محبت و دوستی شما نیز چندین برابر شده است.
افتخاری است برای من که امروز در نمایندگی آکادمی، قسمت همسفران آقا هستم.
خب کنگره ۶۰ یک‌جورهایی تکرار مکررات است و این تکرار مکررات است که آموزش‌ها را در ذهن ما نهادینه می‌کند.
درباره تاریخچه شیشه بخواهم بگویم: تقریباً در زمان جنگ جهانی دوم بود که برای اولین بار دولت‌ها برای اینکه بتوانند سربازانشان باانرژی بالا باشند و در پستشان نخوابند این شیشه که نه ولی به‌صورت خوراکی مشتقات آمفتامین وارد خوراکی‌هایشان می‌شد و سربازها هم استفاده می‌کردند.
اما به‌مرورزمان بعد از مدت‌ها متوجه شدند که تخریب خیلی زیادی بر روی سربازان می‌گذارد و دچار مشکلات خیلی زیادی می‌شوند.
بعد از مدتی این قضیه قطع می‌شود، اما خب ازآنجایی‌که همیشه مافیاها و سودجویان در کمین هستند و دنبال این هستند که به نحو احسنت پول دربیاورند و خرج کنند. بیکار ننشستند و آمدند و شروع به تولید شیشه کردند.
تقریباً فکر می‌کنم سال ۸۰ یا ۸۱ بود که قرص اکستازی که همان مشتقات و ترکیبات آمفتامین بود آمد و وارد بازار ایران شد و خیلی هم خوب جا افتاد. در اکثر مهمانی‌ها و مهمانی‌های شبانه، حتی مهمانی‌های معمولی و خانوادگی استفاده می‌شد.
معمولاً برای اینکه یک‌چیز منفی را بخواهند وارد یک جامعه بکنند، حتماً باید یک لباس خوب تن او بکنند. ماده شیشه را آوردند برای اینکه از بردن اسم مخدر جلوگیری کردند و آمدند گفتند که محرک است و اعتیاد ندارد.
طرفداران شیشه هم اکثراً دانشجوها و کارگرانی بودند که دوست داشتند کار کنند بدون اینکه خسته بشوند، دانشجوهایی که می‌خواستند در شب امتحان بیشتر درس بخوانند. ورزشکارانی که می‌خواستند سریع‌تر لاغر بشوند، این ماده یواش‌یواش جا پیدا کرد.
در سال ۸۶ آقای مهندس فرمودند که سونامی شیشه در راه است. در سال ۸۷ شیشه در کشور ما رتبه دوم قرار داشت.
یکی از بزرگ‌ترین تخریب‌های شیشه بی‌خوابی و بدگمان بودن به اطرافیان بود. اکثر کسانی که شیشه مصرف می‌کردند از این قضیه رنج می‌بردند.
الآن خداوند را شاکر هستیم که در کنگره ۶۰ با متد DST درمان شیشه به‌راحتی انجام می‌گیرد. زمانی بود که در کنگره ۶۰ هم غیرقابل‌باور بود که شیشه همچون تریاک درمان داشته باشد و دوستانی که به کنگره می‌آمدند، می‌ترسیدند.
آخرین راه‌های خانواده‌ها این بود که به امام‌زاده‌ها افرادی را که شیشه‌ای بودند می‌بستند و از خداوند و یا ائمه می‌خواستند که آن‌ها را کمک کند.
الآن در کنگره ۶۰ بسیاری از افراد نشانه‌هایی هستند، برای درمان مصرف شیشه در کنگره ۶۰ و تعدادشان هم بسیار زیاد شده است.

تایپ و ویراستاری: همسفر محمدجواد (لژیون چهارم)

تصویربردار: همسفر محمدجواد (لژیون چهارم)

تهیه و تنظیم: سایت همسفران آقا، نمایندگی آکادمی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .