English Version
English

مقدمه برنامه‌ریزی جهان ذهنی من است.

مقدمه برنامه‌ریزی جهان ذهنی من است.

ششمین جلسه از دوره هفتم سری کارگاه های آموزشی و خصوصی همسفران کنگره ۶۰ نمایندگی زال‌پارس با استادی راهنما همسفر طاهره و نگهبانی همسفر دلارام و دبیری همسفر فاطمه با دستور جلسه « وادی پنجم و تاثیر آن روی من» روز یکشنبه 24 تیر ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۰ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

خدا را شاکر و سپاس گذار هستم که به‌واسطه خدمت گذاری خانم انسیه عزیز که این جایگاه را به من دادند تا بتوانم آموزش بگیرم ازشان تشکر می‌کنم راهنمای لژیون چهارم امیدوارم که خودشان در جایگاه خدمتی‌شان خوش بدرخشند و همچنین از راهنمای عزیزم خیلی تشکر می‌کنم و هرکجا که هستند و حتماً آنچه من امروز دارم متعلق به این بزرگوار است و همچنین کنگره 60 که توانستن لحظه‌های خوشم را در جایگاه‌های متفاوت در کنگره 60 تجربه کنم و خدا را شکر می‌کنم و یک خوش‌آمد ویژه و یک تبریک خالصانه و صمیمانه خدمت خانم صفیه اسیسانت محترم نمایندگی‌های مشهد دارم و چه خوش سعادت هستم که امروز شما هستید و ما می‌توانیم در خدمت گذاری تون باشیم و از مشارکت‌های خوب شما استفاده کنیم و به ایجنت محترم خانم طاهره و مرزبان‌های محترم خدا قوت می‌گویم.

پیرو دستور جلسه امروز وادی پنجم و تأثیر آن روی من؛ امروز صبح به خودم گفتم طاهره این‌قدر دستور جلسه‌های مختلف نشسته‌ای تاکنون وادی پنجم نبوده است این وادی برای تو چه دارد زمانی که می‌گوید وادی پنجم و تأثیر آن روی من، به دنبال تأثیر آن باش توداری از مشارکت‌کنندگان دو دقیقه بیشتر مشارکت می‌کنی و می‌توانی از تمام مشارکت‌کنندگان درس و آموزش بگیرید و برای من خیلی زیبا بود که تاکنون از این زاویه نگاه نکرده بودم؛ در وادی اول تفکر کردن را یاد می‌دهد، وادی دوم می‌گوید آیا با تفکر می‌خواهید از ناامیدی با امیدواری حرکت کنید؟ بله و وادی سوم می‌گوید: با تفکر می‌خواهیم خودمان را پیدا کنیم و وادی چهارم می‌گوید کارهای و مسئولیت تو در چیست؟ آیا خودت و پذیرش خودت را درک کرده‌ای؟ و در اینجا رسیدیم به وادی پنجم و دیگر در مورد تفکر صحبت نمی‌کند و می‌گوید به ایست، اکنون باید از تفکر یک پرش بزنیم، پرش ما یک‌قدم نیست بلکه یک پرش خیلی عمیق و بزرگ و قرار است چند پله را که حس‌های منفی است بگذرانیم.

می‌خواهیم ساختار فکری به ساختار عملی تبدیل شود و من جواب این را از وادی پنجم گرفتم این هست که تفکر قدرت حل نیست بلکه توأم با رفتن و رسیدن است که تو به چیزی می‌رسید، در کتاب ادموند و هلیا دارد به من می‌گوید که ادموند را آموزش دادیم مفاهیمی مثل حرکت، تعادل، پایان،... که بیاد در جهان خاکی از آن استفاده کند جهان ذهنی من تصورات ذهنی و باورهای ذهنی من است که اگر آن‌ها یک جا جمع شوند باعث تخریب می‌شوند. آنجا که می‌گوید قدرتی که درون تو است از آن قدرت‌ها استفاده کن یکی از آن‌ها حرکت است، حرکت را پسوند تفکراتت قرار بده و از تفکراتت در جهت تلاش، کوشش و حرکت و این اتفاق را راه‌اندازی کن تا به نتیجه‌ی برسید.
مقدمه برنامه‌ریزی جهان ذهنی من است، مقدمه یک کتاب خود کتاب را به من نمایش نمی‌دهد بلکه وسط و انتها و نتیجه‌ی آن به من داده می‌شود. ما باید از نشستن و خوابیدن که به هیچ جا نمی‌رسیم دست بکشیم باید یاد بگیریم حرکت کنیم داستان زندگی ما مانند کتاب یک انتها، یک نتیجه و یک اتفاق زیبا رقم بخورد و خودم راضی باشم و دیگران هم لذت ببرند و در کتاب حال خوش هم این را می‌گوید: قوانین و بلد بودن قوانین یعنی این‌که همان قوانینی که به ادموند یاد داده‌اند من هم یاد بگیرم، همان نکاتی که او قرار بوده در جهان خاکی بیاید به آموزش و ارتقا برسد من هم یاد بگیرم و به ارتقا برسم اگر استفاده کنم از قوانین حالم خوش است و اگر استفاده نکنم حالم ناخوش است، زندگی و هر آنچه در آن است همه‌اش آموزش آموزش و رفتن و رفتن و رسیدن و دوباره رسیدن است هیچ جا پایانی نیست.

ممنونم که با سکوت قشنگ تون به صحبت های من گوش کردید.

بازدید دفاتر توسط اسیسانت همسفر صفیه

لژیون ویلیام همسفران با راهنمایی همسفر زهرا

لژیون تغذیه سالم همسفران با راهنمایی همسفر مریم

تایپ و ویراستار: همسفر نجمه رهجوی راهنما همسفر زهره( لژیون دوم) و همسفر فاطمه رهجوی راهنما همسفر مریم ( لژِیون سوم)

ارسال خبر: همسفر زهرا رهجوی راهنما همسفر زهره (لژیون دوم)

همسفران نمایندگی زال پارس

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .