English Version
English

تخریب فنتالین چند برابر شیشه

تخریب فنتالین چند برابر شیشه

دهمین جلسه از دوره دوازدهم سری کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره ۶۰، نمایندگی دکتر علیرضا (مبارکه)، با استادی دیده‌بان محترم مسافر مهدی صدیقی، نگهبانی مسافر علیرضا و دبیری مسافر مهرداد با دستور جلسه  اول « تخریب‌های شیشه و مخدرهای جدید و درمان آن با متد DST »  و دستورجلسه دوم « یکمین سال رهائی مسافر غلامرضا »در روز پنج‌شنبه 21  تیرماه ۱۴۰۳، ساعت ۱۶ آغاز به کار نمود.
خلاصه سخنان استاد:
به نام نامی عشق
سلام دوستان مهدی هستم یک مسافر، شاکر خداوند هستم که دوباره فرصت داد در این جایگاه خدمت کنم. امروز دو دستور جلسه داریم دستور جلسه اول تخریب‌های شیشه و مخدر‌های جدید و درمان آن با متد DST و تولد اولین سال رهایی آقای غلامرضا. وقتی یک هفته در مورد یک موضوعی به عنوان دستور جلسه صحبت می‌کنیم مطمئن باشید از اهمیت زیادی برخوردار است و یک آموزش کلی، چه در درون کنگره و چه در بیرون کنگره به همه ما بدهد.

ما در کنگره یاد گرفتیم که با تفکر ساختارها آغاز می‌شود. وقتی نگاه می‌کنم می‌بینم ساختاری در تفکر انسان‌ها و مجامع علمی ساخته شده است که این ساختار به دلیل نبود آگاهی و اطلاعات، ساخته شده و رشد کرده است. کار خیلی عظیم و بزرگی که آقای مهندس و کنگره60  در سطح جهانی انجام دادند این است که ایشان با یک تفکر صحیح و درست به یک سری ساختارها که در دنیا ساخته شده بود و تمامی انسان‌ها به آن باور داشتند حمله کردند. یکی از این ساختارهای غلط، مصرف شیشه و مواد‌های مخدر بود. ما تا قبل از اینکه به کنگره بیاییم می‌دیدم در ذهن انسان‌ها ساختاری شکل گرفته شده و به این باور رسیده‌اند که مصرف کننده شیشه هیچ وقت درمان نمی‌شود.

اگر شخصی یک بار یا دو بار شیشه مصرف کرده باشد هیچگاه تا آخر عمر درمان نمی‌شود و این یک باور خیلی غلط در ذهن جامعه بوده و هنوز هم است. آقای مهندس این ساختار ذهنی را فرو ریختند و ثابت کردند به تمام دنیا که نه تنها شیشه بلکه تمامی مواد مخدری که در سطح دنیا از قدیم بوده و در آینده خواهد آمد، همه در غالب متدDST در کنگره درمان دارند. تخریبی که یک مصرف کننده شیشه دارد با کسی که مصرف تریاک دارد مثل این است که اگر یک بمب را روی یک ساختمان بیاندازیم ساختمان یک دفعه خراب می‌شود، زمانی هم است که با یک بیل و کلنگ یک ساختمان را خراب می‌کنیم. مصرف کننده شیشه مثل همان بمب است که هیچ چیز از آن باقی نمی‌ماند ولی بقیه موادها مثل تریاک همانند شخصی است که با بیل و کلنگ به جان یک ساختمان افتاده است و آن را خراب می‌کند. زمانی که این دو مواد را با هم قیاس می‌کنیم؛ می‌بینیم مصرف کننده شیشه می‌تواند چه بلایی بر سر خانواده خودش  بیاورد.

ما چه تعداد خانواده داشته‌ایم که به خاطر عدم آگاهی از علم کنگره از هم پاشیده‌اند و با این باور غلط مصرف کننده شیشه هیچگاه نمی‌تواند سلامتی خودش را به دست آورد. در کنگره می‌بینیم کسانی که مصرف شیشه داشتند سلامت کامل خود را به دست آوردند. آقای ویلیام وایت با آقای مهندس که در تماس بودند در مورد فنتالین صحبت می‌کردند که در آمریکا مصرف می‌کنند و خیلی ها را به کام مرگ کشانده است و چه قدر خانواده ها به دام این ماده جدید گرفتار شده اند که تخریب های آن چندین برابر شیشه است. ولی خوشبختانه در کنگره جدای از اینکه مصرف کنندگان شیشه و دستمال و انواع موادمخدر جدید را درمان کرده است من خودم دیدم که یک نفر مصرف کننده فنتالین را نیز درمان شد.پس جای شکرگذاری است که کنگره و علوم کنگره در خدمت ما قرار گرفته است تا بتوانیم چاله هایی که به دست خودمان در زندگی کنده‌ایم را با آموزش هایی که از کنگره می گیریم را پر کنیم.

دستور جلسه دوم جشن یکسال رهایی مسافر غلامرضا است خواهش می‌کنم آقای غلامرضا و همسفرشان را تشویق کنید. قبل از این که بخواهم در مورد غلامرضا صحبت کنم باید به این نکته اشاره کنم که حضور همسفر در کنگره به عنوان یک بال پرواز خالی از لطف نیست و کسانی که در کنگره به درمان رسیده‌، ماندگار شده و جز خدمتگزاران شده‌اند به خاطر وجود همسفران آنها بوده است و من به جرات این را می‌گویم که اگر همسفر غلامرضا در کنگره ماندگار نبود قطعاً غلامرضا هم در کنگره نمی‌ماند.  این از برکت وجود همسفر در کنگره است، که باعث ماندگار شدن مسافران می شود. شخصی که سفر اولش تمام می‌شود تازه کارش شروع می‌شود چون مسیر به او آموزش داده شده است و کار بزرگی انجام شده که شما از اعتیاد خارج شده‌اید پس در کنگره جز خدمتگزاران شوید غلامرضا هم که درمان شد مثل خیلی از افراد در کنگره ماندگار شد و به مسیر خودش ادامه داد و در سفر اولش همیشه گوش به فرمان بود و در نوشتن سی دی ها همیشه به روز بود.

به موقع به کنگره می آمد و آرزویی که من برای ایشان دارم این است که از ماندگاران در کنگره باشند. تنها کاری که از دست تمام ما بر می آید این است که وقتی به درمان رسیدیم بتوانیم با آموزشهایی که گرفته ایم انشالله راهنما شویم و بتوانیم با به رهایی رساندن یک نفر خانواده‌ای را از تاریکی ها به سمت روشنایی ها سوق دهیم. وقتی ما وارد کنگره می‌شویم و به درمان می‌رسیم این سلامتی که از طریق کنگره به دست آورده‌ایم پس باید قدردان باشیم. انشالله با شرکت کردن در آزمون راهنمایی و کسب نمره قبولی بتوانیم جز خدمتگزاران و ماندگاران در کنگره باشیم از این که به صحبت های من گوش کردید از شما سپاسگزارم.

اعلام سفر مسافر غلامرضا:
سلام دوستان غلامرضا هستم یک مسافر، آخرین آنتی‌ایکس مصرفی هروئین، تخریب بیش از بیست سال، یازده ماه و بیست روز سفر کردم به استادی دیده‌بان محترم مسافر مهدی صدیقی به روش DST    همراه با دارویOT ، رهایی هجده ماه، در ادامه سفر ویلیام داشتم، تخریب بیست سال، مدت سفر ده‌ ماه، زیر نظر راهنمای محترم مسافر مرتضی، رهایی چهارده ماه، ورزش در کنگره باستانی و پیاده روی.
آرزو مسافر غلامرضا:
آرزو می‌کنم همه سفر اولی ‌ها به این جایگاه که من رسیدم برسند.
آرزوی همسفر محترم خانم فاطمه:
آرزو می‌کنم که کنگره جهانی شود و تمام مصرف کننده‌ ها به کنگره بیایند و درمان شوند.
صحبت مسافر غلامرضا:
سلام دوستان غلامرضا هستم یک مسافر، از کلیه خدمتگزاران شعبه تشکر می‌کنم. من قبل از اینکه به کنگره بیایم زندگی آشفته‌ای داشتم و دائم دنبال مصرف کردن بودم. هیچ وقت نفهمیدم که بچه‌ها چگونه بزرگ شدند و مشکلات همیشه بر دوش همسفرم بود .خدا را شکر می‌کنم در این جایگاه قرار گرفتم.

صحبت‌های همسفر محترم خانم فاطمه:
سلام دوستان فاطمه هستم یک همسفر، خدا را شاکر و سپاسگزارم که توانستم دوباره به کنگره بیایم و حس و حال کنگره را تجربه کنم از آقای مهندس و خانواده محترم ایشان تشکر می‌کنم که این بستر را فراهم نمودند تا ما به آرامش برسیم. مسافرم تخریب های زیادی داشتند و در عمق تاریکی ها بودند، از راهنمای مسافرم آقای مهدی صدیقی که با راهنمایی‌ها و آموزش‌هایی که به مسافرم دادند تشکر می‌کنم که توانستند او را دگرگون و به زندگی برگردانند. از راهنمای خودم خانم سمیرای عزیز تشکر می‌کنم. زمانی که من وارد لژیون شدم به ایشان گفتم که در وجودم من ترس است و او به من گفت این حس ترس چیزی نیست که بخواهی به آن تکیه کنی و باید به فکر آرامش در زندگی خود باشی و اگر می خواهی به آرامش برسی مسافرت را رها کن و کاری در طول سفر اول با او نداشته باش تا بتوانی به آرامش در زندگی ات برسی. خدا را شکر می‌کنم که با آموزش‌هایی که گرفتم توانستم به آن آرامشی که مد نظرم بود برسم. از اینجنت شعبه خانم شهلای عزیز و خانم فرزانه عزیز و از مرزبان های گرامی و تمامی خدمتگزاران، مسافران و همسفران شعبه که در جشن ما شرکت کردند تشکر می‌کنم که با پیام های زیبای خودشان به من انرژی خاصی دادند و در این یک سالی که به رهایی رسیده‌ایم با خدمت‌هایی که در کنگره انجام داده ایم هنوز نتوانستیم بطور کامل جبران خسارت کنیم. خدا را شکر می‌کنم که راه کنگره برای ما باز شد و توانستیم به کنگره بیائیم و به درمان برسیم. آرامشی که امروز در من و مسافرم وجود دارد را مدیون آقای مهندس و آقای مهدی صدیقی هستم که این بستر را برای ما فراهم نمودند. که باعث تغییرات کلی در من و مسافرم شد. از این که با سکوت زیبای خودتان به صحبت های من گوش کردید ممنونم.
صحبت‌های همسفرمحترم خانم آوا:
سلام دوستان آوا هستم یک همسفر، من هم از آقای مهندس و راهنمای پدرم آقای صدیقی و راهنمای مادرم خانم سمیرا تشکر می‌کنم و این رهایی را خدمت پدر و مادرم تبریک عرض می‌کنم.
صحبت‌های همسفرمحترم ارشیا:
سلام دوستان ارشیا هستم یک همسفر، از راهنمای پدرم و از راهنمای مادرم تشکر می‌کنم . و این رهایی را به پدر و مادرم تبریک عرض می‌کنم
صحبت‌های راهنمای محترم همسفر خانم سمیرا:
سلام دوستان سمیرا هستم یک همسفر، خداوند را شکر می‌کنم که این توفیق را داشتم که این حس‌های خوب را تجربه کنم. از آقای صدیقی تشکر می‌کنم که این مکان را در شهر مبارکه احداث کردند به آقای غلامرضا تبریک عرض می‌کنم. امیدوارم آوا و عرشیا بهترین‌ها را در کنار پدر و مادرشون تجربه کنند. بچه‌هایی که اینجا هستند هوش و استعداد زیادی دارند و خیلی بهتر از ما متوجه می‌شوند که پدرانشان چه وضع و اوضاعی را می‌گذرانند و مطمئن باشید که بیشتر از همسفر مصرف کننده خواستارند که پدر را خوب و سرحال ببینند. کنگره حس‌های خوبی به ما داد، حس‌هایی که هیچ جا نمی‌توانیم تجربه کنیم. من همیشه در تولدها دوست دارم صحبت‌هایم تلنگری باشد اول برای خودم و بعد برای بعضی از مسافران. آقای مهندس فرمودند که پرونده اعتیاد بسته شده و هر نوع ماده مخدر در کنگره درمان می‌شود. دیروز که لایو آقای مهندس را دیدم از صحبت‌های ایشان گریه‌ام گرفت‌، فرمودند که به فکر سلامتی‌تان باشید ورزش و پیاده‌روی کنید، قدر حیات و زندگی‌تان را بدانید. قبل از کنگره چه کسی به فکر ما بود و ما را قبول داشت. آقای مهندس با علم و بیانشان دیدگاه‌ ما را عوض کردند چه کسی مجانی چیزی را به ما یاد می‌دهد. روش DST خانواده‌ها را به ما نزدیک کرد مهربانی، محبت و عشق را وارد خانه‌های ما کرد سلامتی و تغذیه سالم را به ما داد. آقای امین می‌فرماید: وقتی علم باشد همه چیز درست می‌شود. علم در کنگره وجود دارد و مطمئن باشید خدا همیشه همراه ما است اگر فرامین را درست انجام دهیم رستگار می‌شویم. امیدوارم بتوانیم قدردان باشیم و از این موهبتی که خداوند به ما داده بهترین استفاده را ببریم.

تایپ: مسافر محمد و مسافر سعادت
عکس: مسافر ابراهیم
تنظیم و ارسال: مسافر مهرداد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .