English Version
English

کنگره درون ما را درمان می کند

کنگره درون ما را درمان می کند

نهمین جلسه از دوره شانزدهم کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره ۶۰ نمایندگی کاشمر به استادی راهنما مسافر امید، نگهبانی مسافر حسین و دبیری مسافر هادی با دستور جلسه «تخریب های شیشه و مخدرهای جدید و درمان آن با متد DST» روز پنج شنبه 21 تیرماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کار کرد.
خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان امید هستم یک مسافر.
از نگهبان جلسه که مسئولیت اداره جلسه را به من دادند تشکر می کنم تا آموزش بگیرم و خدمت کنم.
دستور جلسه (تخریب های شیشه و مخدر های جدید و درمان آن با متد DST) است.
کائنات و هستی بر پایه اضداد بنا شده است، یعنی خوب و بد، سرد و گرم، روز و شب، سیاه و سفید. در واقع هر دو مورد لازمه هستی هستند.
تاریکی از نبودن نور و روشنایی از بودن خورشید است، سرما از نبودن خورشید و گرما از بودن آن، می توان گفت یک طرف، دنیای نبودن ها و طرف دیگر دنیای بودن ها است.
انسان، مجموعه ای از فضائل و رذائل است، درون او یک طرف سیاه دارد و یک طرف سفید، دنیای بیرونی هم که در آن زندگی می کنیم یا تاریک است یا روشن، یا بد است یا خوب.
سمت تاریکی ها یا بدی ها یا نبودن ها همیشه در تلاش است که ما را به طرف خودش جذب کند و سمت روشنایی ها یا بودن ها یا خوبی ها نیز همیشه در تلاش است که ما را به طرف خودش جذب کند. مثل این که من دوست دارم افراد بیشتری با کنگره آشنا شوند و یا مسجدی ها دوست دارند همه مردم مسجدی باشند.
دو نیرو وجود دارد، نیروهای مثبت و نیروهای منفی. هر چیزی یا هر نیرویی که ما را از رسیدن به هدفمان باز دارد می شود نیروی منفی و نیروی مثبت همیشه به ما کمک می کنند که به طرف اهدافمان حرکت کنیم، رشد کنیم، دانایی خود را افزایش دهیم، آموزش بگیریم و بتوانیم آموزش های خود را عملیاتی کنیم.
کنگره به ما کمک می کند نیروهای منفی و مثبت را بشناسیم، انسان و هستی را بشناسیم و به ما یاد آوری می کند اگر انسان از تمام ابزارهایی که هستی در اختیار او گذاشته است مثل چشم و گوش، تفکر و جهان ذهنی استفاده کند بسیار قدرتمند خواهد شد. 

کنگره چیزهایی را در انسان درمان می کند که فراتر از درمان اعتیاد است، کنگره انسان را به تعادل می رساند، من ناخن خوردن را، احساساتی و خجالتی بودن را درکنگره درمان کردم.
کنگره برخورد با دیگران، درست کار کردن و به طور کلی شخصیت ما را می سازد و تمام این کارها به صورت اصولی و ریشه ای انجام می شود.
بنابراین به نظر شخصی من در کنگره صحبت از جنس مصرفی شما و مواد مخدر مصرفی شما نیست، صحبت از به تعادل رسیدن انسان ها است.
اگر انسان از نظر درونی خود را به تعادل برساند و از درون برنده باشد، کسی که درد روحی و درونی را کشیده باشد دیگر درد جسمی برایش معنایی ندارد.
تجربه ای که من از درمان شیشه دارم این است که افسردگی وغم بسیارشدیدی دارد، بعضی از افراد کابوس های وحشتناکی می بینند. شیره تا مدتی درد شدیدی را باید تحمل کنید و هروئین مهر زیادی دارد و هر کدام از مواد عوارض خودش را دارد.
مهم این است که کنگره درون ما را درمان می کند و ما اگر از نظر درونی پیروز باشیم 100 درصد تمام مواد مخدر را به روش DST یعنی روش ذره ذره و به راحتی درمان کنیم حالا چه درمان مواد مخدر باشد چه این که تصمیم بگیریم دروغ نگوییم یا غیبت نکنیم، تجسس نکنیم و یا دوری کردن از تمامی ضد ارزش ها.
البته این نکته ضروری است که بدانیم دوری کردن از تمامی ضد ارزش ها خیلی سخت تر است از درمان مواد مخدر.
ممنونم از این که سکوت کردید و به صحبت های من گوش دادید.
عکاس: مسافرجعفر لژیون چهارم راهنما مسافر مجید
تایپ: مسافر علی لژیون یکم راهنما مسافر احمد
ویراستار: مسافر جلال لژیون هشتم راهنما مسافر امید
ارسال خبر: مسافر حمید لژیون چهارم راهنما مسافر مجید
مرزبان کشیک مسافر محسن
 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .