English Version
English

شیشه یک ماده مخدر بسیار قوی و خطرناک است.

شیشه یک ماده مخدر بسیار قوی و خطرناک است.

تعدادی از همسفران لژیون ششم با راهنمایی همسفر سکینه در مورد دستور جلسه هفتگی«تخریب‌های شیشه و مخدرهای جدید و درمان آن با روشDST» گفتند:

سلام دوستان محبوبه هستم یک همسفر. 

یکی از انواع مواد مخدر که امروزه مصرف می شود، آیس، شیشه یا کریستال است.مصرف شیشه بیش از هر نوع ماده مخدر دیگری درمغز تخریب ایجاد میکند، مصرف کنندگان شیشه در دو زمینه یا به قولی در دو فاز اصلی وارد توهم می‌شوند که البته ازدید خودشان توهم نیست.

الف: مسائل جنسی و بدبینی شدید نسبت به اطرافیان 

ب: احساس تحت نظر بودن

مصرف کنندگان شیشه در این دو زمینه سخت دچار توهم می شوند و بر همین مبنا خطرناکترین رفتارها از آنها سر می زند. توهمات شیشه به گونه ای است، که بیان آنها کار ساده ای نیست.

ازدیدگاه کنگره ۶۰ ، شیشه یک ماده مخدر بسیار قوی وخطرناک است واعتیاد آن در مقایسه با موادمخدر شناخته شده نظیر تریاک و هرویین بسیار سنگین تر و خطرناک تر است، ضمنا به اعتقاد کنگره۶۰ هر نوع اعتیادی قابل درمان است. هم اکنون مصرف کنندگان شیشه بسیاری، درکنگره به درمان قطعی می رسند ، تنها دارویی که میتواند اعتیاد به شیشه را به طور کامل درمان کند داروی ot یا شربت تریاک است.

سلام دوستان عالیه هستم یک همسفر. 

هر ماده‌ای که مصرف آن انسان را از تعادل طبیعی خارج کند مستقیما روی سیستم X یا سیستم تولید کننده مخدرهای طبیعی بدن اثر می‌گذارد و باعث تخریب آنها می‌شود. 

طیف ترکیبات مخدرهای طبیعی که در جسم انسان تولید می‌شود به قدری گسترده و ناشناخته است .

کنگره 60 با اطمینان این موضوع را ثابت کرده است که کلیه موادی که انسان را از حالت تعادل طبیعی خارج میکند ، شامل هروئین، تریاک،شیره، الکل، حشیش، کراک، شیشه، قرصهای خواب آور ،آرامبخش ها وضدافسردگی، ترامادول وحتی استامینوفن که بدون تجویز پزشک مصرف شود مستقیما روی این سیستم اثر می‌گذارد وباعث تخریب آن می‌شود. از دیدگاه کنگره 60 شیشه یک ماده محرک بسیار خطرناک و قوی است و اعتیاد آن با مواد مخدرشناخته شده نظیر تریاک وهروئین بسیار سنگین‌تر و خطرناک‌تر است.

سلام دوستان زهرا هستم یک همسفر. 

متاآمفتامین یا همان شیشه از جمله مواد مخدر صنعتی است که ماده افیونی ویرانگری است . مصرف شیشه که ماده ای صنعتی شیمیایی است به علت وجود پاپاورین در آن منجر به افزایش دوپامین در مغز شده وعلاوه بر اختلال در آن باعث توهم های دیداری و شنیداری میگردد. در صورت مصرف مداوم شیشه فرد مصرف کننده چیزی نمی‌خورد، نمی‌خوابد وپس از مصرف طولانی مدت مواد فرد دچار افسردگی وخستگی های مفرط می شود زیرا تمام ذخایر انرژی بدن او تخلیه می شود.

سلام دوستان فاطمه هستم یک همسفر. 

ماده مخدر آیس یا شیشه به این دلیل که شکل ظاهری این ماده شبیه شیشه ای که خرد و پودر شده باشد و یا تکه های ریز یخ و یا خرده های ریز نبات هست ، این نام را گرفته است.

تحقیقات نشان می دهد که مهمترین ترکیب این ماده مخدر آمفتامین است و ممکن از ماده افدرین هم استفاده شود.

مهندس این ماده را علاوه بر محرک ، مخرب نیز می خوانند و مصرف کنندگان این مواد ، را مصرف کنندگان شاخ دار می خوانند. 

سلام دوستان عذرا هستم یک همسفر. 

هر روز مواد جدیدی وارد بازار می‌شود و کل دنیا اعتقاد به درمان اعتیاد و حتی ترک مواد هم ندارند و می‌گویند اعتیاد بیماری مرموز و پیش‌رونده است. متأسفانه در ترک‌های متداول امروزی آثار این تخریب‌ها از بین نمی‌رود و مغز نمی‌تواند بازسازی را انجام دهد، اما از نظر کنگره ۶۰ با متد dst, برای هر نوع اعتیاد به مواد مخدر و محرک ، سالیان سال است که درمان قطعی انجام می‌گیرد .

هر هفته بیش از ۱۰۰ نفر با روش پروتکلی دی  اس تی، به درمان کامل اعتیاد می‌رسند، در کنگره ۶۰ با روش پروتکل دی اس تی ، حالت و شکل مغز آن‌ها که در زمان مصرف شیشه تخریب‌شده، کاملاً بازسازی می‌شود و لکه‌های سیاه‌ روی مغز از بین می‌رود ، یعنی درمان به‌ صورت ریشه‌ای انجام می‌گیرد و شخص به تعادل کامل می‌رسد به‌ طوری‌ که دیگر اثری از اعتیاد در ظاهر و باطن شخص وجود ندارد.

ویراستار: همسفر نجمه رهجوی راهنما همسفر زهره (لژیون دوم) 

ارسال خبر: همسفر زهرا رهجوی راهنما همسفر زهره (لژیون دوم) 

همسفران نمایندگی زال پارس 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .