English Version
English

مشارکت مکتوب

مشارکت مکتوب

سلام دوستان رقیه هستم یک همسفر: من قبل از ورودم به کنگره ۶۰، هیچ شناخت و اطلاعاتی درمورد شیشه نداشتم، چون مسافر من شیشه مصرف نمی‌کرد. وقتی وارد کنگره ۶۰ شدم، فهمیدم که شیشه جز مواد محرک است که انسان‌ را ظرف مدت کوتاهی به آستانه نابودی می‌کشاند. ماهیت این مواد، توهم‌زا بودنش است چون شیشه مرفین ندارد، بسیاری از اين مصرف کنندگان با مصرف شیشه در دام این ماده اسیر می‌شوند و جان خود را از دست می‌دهند. من وقتی که در کنگره آموزش دیدم، متوجه شدم که شیشه یکی از مخدرهای خطرناک و از محرک‌ها به حساب می‌آید. بسیاری از جوانان با تفکر غلط به سمت محرک‌ها و آمفتامین روی آورده و مصرف کننده شیشه شده‌اند. انشالله همه انسان‌ها بتوانند با آگاهی مسیرشان را درست انتخاب کنند تا در دام ضدارزش‌ها نیفتند. کنگره ۶۰ در دنیا راهی بسیار مناسب با شربت OT و با روش درمانی متد DST توانسته است اعتیاد به ماده مخدر شیشه را درمان کند، يعني در کنگر ه ۶۰ افرادی بوده‌اند که با مصرف شيشه واردکنگره شده‌اند و بدون هیچ مشکلی توانستند از اعتیاد رها شوند و به زندگی خودشان ادامه دهند، پس باید برای انجام هر کاری صورت مسئله را بررسی کنیم تا به نتیجه بهتری دست پیدا کنیم.

سلام دوستان مینا هستم یک همسفر: شیشه یک نوع مخدر مصنوعی ساخته شده دست بشر است، اولین بار در اروپا توسط یک دانشمند ژاپنی ساخته شده است که اثرات بسیار مخربی دارد و چیزی که باعث شده است تا در بین جوانان رواج داشته باشد این است که این ماده مخدر نیست، محرک است و اعتیاد ندارد، ولی شیشه ماده مخدر اعتیادآور است و علت گرایش جوانان این است که باعث انرژی بالائی در بدن می‌شود. زمانی که فرد شیشه مصرف می‌کند، دوپامین در بدن زیاد ترشح می‌شود و جایگاه حواس در مغز دچار مشکل می‌گردد و چیزی را می‌بیند که دیگران قادر به دیدن آن نیستند و ما تصور می‌کنیم که دچار توهم شده است. این افراد درک درستی از زمان و مکان ندارند و در دنیای تاریک خودشان جدی به نظر می‌رسند، ولی خدا را شکر در کنگره ۶۰ متوجه شدیم که اعتیاد کاملاً درمان پذیر است، هر شخصی می‌تواند با هر نوع آنتی ایکسی که مصرف می‌کند وارد کنگره شود و درمان به راحتی برایش اتفاق می‌افتد، زیرا صورت مسئله اعتیاد کاملاً مشخص است، به قول آقای مهندس‌؛ این‌جا ما آن‌قدر درمان شده داریم که دیگر پرونده اعتیاد برای ما بسته شده است.

سلام دوستان آرزو هستم یک همسفر: متاآمفتامین یا همان شیشه، از جمله مواد مخدر صنعتی است، شیشه افیونی ویرانگر است. مصرف شیشه که ماده‌ای صنعتی و شیمیایی است به علت وجود پاپاورین در آن، منجر به افزایش دوپامین در مغز شده و علاوه بر اختلال در آن باعث توهم‌های دیداری و شنیداری می‌گردد. در صورت مصرف مداوم شیشه فرد مصرف‌کننده اشتها به خوردن ندارد و نمی‌خوابد و پس از مصرف طولانی‌ مدت مواد، فرد دچار افسردگی و خستگی شده و دیگر احساس لذت نیز به شخص دست نمی‌دهد. مصرف شیشه باعث تخریب دستگاه تنفسی و به ریه‌ها نیز آسیب می‌رساند. مسافر من هم دچار این مشکل شده بود و به‌طور کلی تخریب‌ها و آسیب‌های مصرف شیشه شامل جسم، روان و جهان‌بینی است. کارگاه‌های آموزشی که در کنگره ۶۰ برگزار می‌شود و باعث درمان، تفکر آن‌ها می‌شود. تنها درمان موفق، روش DST است که بادستان پر توان آقای مهندس دژاکام ابداع شد و انسان‌های بی‌شماری را نجات پیدا کردند. به امید روزی که کنگره ۶۰ جهانی شود و همه انسان‌های دربند و گرفتار آزاد و رها گردند.

سلام دوستان معصومه هستم یک همسفر: کنگره ۶۰ با کشف صورت مسئله اعتیاد و متد DST و کشف مسئله جایگزینی با وجود این‌که همه دنیا اعتقاد داشتند که شیشه درمان ندارد، کنگره ۶۰ توانست مصرف شیشه را درمان کند. با مصرف شیشه، ماده شیمیایی به نام دوپامین در مغز ترشح می‌شود که این ماده باعث احساس سرخوشی در فرد می‌شود و همچنین باعث می‌شود فرد دارای اعتماد به نفس بالا و انرژی بیش از حدی شود. فردی که درگیر اعتیاد به شیشه است، می‌تواند درمان شود و به تعادل برسد. ما در کنگره ۶۰ درمان را بالاتر از ترک و تعادل را بالاتر از درمان می‌دانیم و برای به درمان رسیدن فرد مبتلا به اعتیاد سه ضلع؛ جسم، روان و جهان بینی مورد توجه قرار می‌گیرد. در درمان هر نوع مواد مخدر به ویژه شیشه، آقای مهندس می‌فرمایند که با استفاده از پروتکل درمان یعنی روش DST و با استفاده از داروی مناسب، دوز مناسب و زمان مناسب به مدت ده الی یازده ماه انجام می‌شود و در پایان دوره مصرف کننده شیشه به انسانی سالم و متعادل تبدیل شده است. ان‌شاالله با جهانی شدن علم کنگره ۶۰ تمام مصرف کنندگان جهان به رهایی و تعادل دست یابند.
رابط لژیون: همسفر معصومه رهجوی راهنما همسفر منیره (لژیون ششم)
ویرایش: همسفر شادی (مرزبان خبری)
ارسال: همسفر معصومه رهجوی راهنما همسفر پریا (لژیون سوم)
همسفران نمایندگی صائب تبریزی

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .