English Version
English

با مصرف شیشه میزان ترشح دوپامین در مغز تا یازده برابر افزایش پیدا می‌کند

با مصرف شیشه میزان ترشح دوپامین در مغز تا یازده برابر افزایش پیدا می‌کند

مشارکت مکتوب مسافر مجتبی از لژیون دوازدهم، رهجوی راهنمای محترم مسافر محمدصادق در خصوص دستور جلسه «تخریب‌های شیشه و مخدرهای جدید و درمان آن با متد DST»

سلام دوستان مجتبی هستم یک مسافر؛ با دوازده‌سال تخریب وارد کنگره شدم، آخرین آنتی‌ایکس مصرفی شیشه و متادون، مدت هشت ماه است سفر می‌کنم به روش DST، داروی درمان OT، راهنمای خوبم آقا محمد صادق از لژیون دوازدهم شعبه بنیان مشهد، رشته ورزشی پیاده‌روی، TDS در حال مصرف 1CC.
هم‌چنین مسافر ویلیام هستم، تخریب ۱۲ سال، آنتی ایکس سیگار، مدت سفر ۲ ماه، روش درمان DST، داروی درمان آدامس نیکوتین، راهنمای خوبم آقا حجت از لژیون یکم ویلیام شعبه بنیان، میزان داروی مصرفی دوره‌ی سازگاری.

تاریخچه پیدایش شیشه به نزدیک جنگ جهانی دوم برمی‌گردد؛ و در جنگ جهانی دوم توسط سربازان آلمانی مورد استفاده قرار می‌گرفت. شیشه یک محرک قوی است و به همین دلیل بعد از مصرف آن احساس گرسنگی و نیاز به خواب در آن‌ها از بین می‌رفت. بعد از جنگ جهانی دوم هم به عنوان یک ماده ضد افسردگی توسط آلمان و ژاپن به کشورهای دیگر وارد شد و نهایتاً مانند موادهای دیگر در چرخه‌ی بازار سیاه قرار گرفت.
از شیشه در کشور ما، ابتدا در باشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی به عنوان یک ماده برای کاهش وزن و لاغری استفاده می‌گردید و متأسفانه تخریب‌های زیادی به بار آورد که به عنوان جنایات شیشه‌ای از آن یاد می‌شد. خوشبختانه در کنگره‌۶۰، راه درمان آن با متد DST و داروی OT کشف گردید. به‌طوری که شخص درمان شده دیگر هیچ یک از علامت‌های تخریب شیشه در او دیده نمی‌شود. علت نام شیشه این است که شکل این ماده مانند تکه‌های خرد شده است و به آن آیس هم گفته می‌شود.
وقتی شخص برای دفعات اول شیشه را مصرف می‌کند، دچار توهم می‌شود و رفتارهای جنون آمیز و بی‌پروا از خودش نشان می‌دهد. وقتی اثر شیشه در بدن از بین می‌رود، فرد دچار خستگی شدید می‌شود و ممکن است تا چند شبانه روز بخوابد و وقتی شخص بیدار می‌شود، شدیداً بی‌قرار است که این موضوع باعث می‌شود شخص دوباره برای برطرف کردن این حالات، سراغ مصرف شیشه برود. مصرف طولانی مدت شیشه باعث اختلال در کارکرد پروستات، آسیب‌های کبدی، تضعیف قوای جنسی، بوی بد دهان، عرق و ادرار، ترک خوردن پوست در نوک انگشتان دست و عوارض دیگر می‌شود.
علت رفتارهای جنون آمیز و بی‌پروا در شخص این است که میزان ترشح دوپامین در مغز تا ۱۱ برابر افزایش پیدا می‌کند؛ در صورتی که این حالت برای مصرف کنندگان تریاک و شیره حدود چهار برابر است. شربت OT حاوی داروها‌ و آلکالوییدهای بسیاری است؛ به همین دلیل پوشش دهنده‌ی علائم قطع مصرف شیشه بوده و به راحتی قادر است سیستم عصبی انسان را بازسازی و ترمیم نماید. اگر شخص فقط دو پله طبق قوانین کنگره جلو بیاید؛
و به مطالب جهان‌بینی عمل کند، حالش بسیار خوب خواهد شد و تغییر را کاملا مشاهده می‌کند. همان‌طور که من با گذشت حدود هشت ماه از سفرم، با رعایت این موارد اکنون حتی ذره‌ای احساس نیاز و وسوسه به مصرف شیشه ندارم؛ و با تمام وجودم ایمان دارم که به درمان قطعی و رهایی از بند مواد خواهم رسید.

نویسنده: مسافر مجتبی از لژیون دوازدهم
ویرایش و ارسال خبر: مسافر جواد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .