English Version
English

درمان فوق ترک و تعادل فوق درمان است

درمان فوق ترک و تعادل فوق درمان است

همسفر الهام در مورد دستور جلسه هفتگی: «تخریب.های شیشه و مخدرهای جدید و درمان آن با متد DST» در مقاله‌ای نوشت:

سلام دوستان الهام هستم یک همسفر

به نام قدرت مطلق الله

مقدمه:

درمان فوق ترک و تعادل فوق درمان است.

مهم‌ترین ترکیب شیشه، آمفتامین است، سابقه تولید و مصرف آمفتامین به قبل از جنگ جهانی دوم می‌رسد که به عنوان یک داروی مؤثر در رفع افسردگی یا اضطراب سربازانی که مشغول جنگ بودند و یا نیروهایی که قرار بود چندین شبانه‌روز را به صورت پیوسته به نبرد مشغول باشند، برای بالا نگه داشتن سطح انرژی آنان استفاده می‌شد. با گذشت زمان اولین و مهم‌ترین مخدری که از آمفتامین بدست آمد اکستازی بود، که امروزه مصرف آن در کشور کاهش یافته است. با کنار رفتن اکستازی ماده‌ای دیگر به نام شیشه پا به عرصه گذاشت و متاسفانه روز به روز مصرف آن گسترش یافت.(۱)

توضیحات:

در گذشته به علت عدم آگاهی و شناخت آمفتامین‌ها بر بدن از آن استفاده‌هایی می‌شد و امروزه هم به همین علت و سود برخی افراد از قبیل داروهای لاغری(در باشگاه‌ها و...) قرص شب امتحان، قرص شادی و یا قرص‌های انرژی‌‌زا و عناوین گول زننده دیگر استفاده از این ماده مخدر به صورت کاملاً ناشناخته در بین افراد دیده می‌شود.

شیشه یکی از مواد مخدری است که امروزه بسیار پر مصرف است و خیلی وحشتناک‌تر از آن چیزی است که در تصور شما بگنجد، شیشه در گروه مواد محرک قرار داده شده است، ولی مخدرهایی مثل: شیشه، آیس، کریستال، نه جزء مواد مخدر هستند و نه مواد محرک، بلکه می‌توان گفت: جزء مواد مخرب هستند، مانند بمب اتم. بحث شیشه اصلاً قابل قیاس با تریاک، شیره و هروئین نیست و جناب مهندس، مصرف‌کنندگان شیشه را مصرف‌کنندگان شاخ‌دار می‌نامند.(۲)

توضیحات:

هر ماده مخدر و محرک و حتی بعضی از قرص‌هایی که بدون تجویز پزشک بی رویه مصرف شود و انسان را از حالت طبیعی خارج کند، ماده مخدر یا آنتی ایکس نامیده می‌شود. تخریب‌های فراوانی که شیشه روی سیستم ایکس مصرف‌کننده دارد در مواد مخدر دیگر مانند: تریاک و شیره مشاهده نمی‌شود در نتیجه مصرف‌کنندگان شیشه را شاخ‌دار نامیدند.

مصرف شیشه بیش از هر نوع ماده مخدر دیگری در مغز تخریب ایجاد می‌کند و تخریب آن به علت ترشح بیش از اندازه دوپامین در بخش‌هایی از مغز است که حدود صد برابر بالا می‌رود. وقتی دوپامین بالا برود شخص دچار اسکیزوفرنی و توهم شدید می‌گردد و شخص دو قطبی می‌شود که از مهم‌ترین عوارض طولانی مدت مصرف شیشه بعد از گذشت چند ماه از مصرف است.(۳)

توضیحات:

وقتی با فرد مصرف‌کننده صحبت می‌کنید هرگز حاضر نیست حرف و صحبت دیگران را بپذیرد و تأیید کند، فکر می‌کند همه دنیا اشتباه می‌کنند و فقط اوست که درست فکر می‌کند و از زمانی که شیشه مصرف‌ می‌کنند، تصور می‌کنند که بسیار پیشرفت کرده‌اند و تبدیل به انسان‌های دانایی شده‌اند و چیزهایی را می‌فهمند که دیگران نمی‌فهمند.

در سال ۱۳۸۰ جناب مهندس اعلام کردند که سونامی شیشه در راه است و تخریب و آسیب‌هایی که شیشه داشت را متذکر شدند. هدف کنگره ۶۰ در درمان اعتیاد به تعادل رسیدن افراد است، زیرا درمان فوق ترک و تعادل فوق درمان است. درمان شیشه در کنگره ۶۰ به راحتی انجام می‌گیرد، برای رسیدن به این هدف جسم فرد مصرف‌کننده به وسیله OT (اوپیوم تینکچر) درمان می‌شود و افکار و اندیشه او با جهان‌بینی به تعادل می‌رسد.(۴)

توضیحات:

در دنیا معتقدند که برای شیشه درمانی وجود ندارد و برای مصرف‌کننده داروهای نگهدارنده و ضدافسردگی تجویز می‌کنند، متاسفانه در صحبت‌های عامیانه گفته می‌شود که شیشه چون مرفین ندارد پس اعتیاد هم ندارد و این نگرش دنیا را گمراه کرده است. امروزه درمان شیشه در کنگره ۶۰ به راحت‌ترین وجه ممکن به انجام می‌رسد.

نتیجه‌گیری:

تخریب شیشه از سایر مخدرها بسیار بیشتر است و این در حالی‌ است که این ماده از خود هیچ انرژی ندارد و انرژی‌های ذخیره شده جسم را به یکباره آزاد می‌کند. از دیگر عوارض‌های شیشه اختلال در عملکرد دریچه پروستات است، در این اختلال معمولاً ادرار و اسپرم با هم دفع می‌شوند، آسیب‌های کبدی و جوش‌های چرکی در بدن ایجاد عفونت در دستگاه گوارش (خصوصاً روده‌ها) کوچک شدن بیضه‌ها به همراه درد و تضعیف قوای جنسی است. مصرف‌کنندگان شیشه خودشان را معتاد نمی‌دانند، توهمات شیشه به گونه‌ای است که بیان آن کار ساده‌ای نیست، مصرف‌کنندگان پس از گذشت مدتی از مصرف بدبین می‌شوند و همه مردم را دشمن خود می‌دانند. خوشبختانه در کنگره ۶۰ پرونده درمان اعتیاد بسته شده است و در این خصوص ورزش نیز یکی از پارامترهای اصلی در رسیدن به این تعادل است، در کنگره ۶۰ بیشتر اعضاء تیم راگبی که چندین دوره به مقام قهرمانی کشور دست پیدا کردند افرادی هستند که با مصرف شیشه در کنگره درمان شده‌اند، لذا برگزاری این مسابقات مهر تأییدی بر درمان این افراد است.

منابع و مؤاخذ:

۱): سی‌دی شیشه ۱

۲): سی‌دی شیشه ۲

۳): سی‌دی کابوس

۴): صحبت‌های جناب مهندس تیر ماه ۹۸

نویسنده متن: همسفر الهام، رهجوی راهنما همسفر سودابه (لژیون ششم)

ویرایش متن: همسفر زهرا، رهجوی راهنما همسفر رویا (لژیون هشتم)

ارسال مطلب: همسفر فاطمه، رهجوی راهنما همسفر طاهره (لژیون یکم)

همسفران نمایندگی فردوسی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .