English Version
English

تاریکی مطلق

تاریکی مطلق

همسفر مهتاب رهجوی لژیون پنجم از نمایندگی رودکی در دل نوشتهٔ خود در مورد «حس رهایی» چنین نوشت:

هنگامی که در تاریکی مطلق ذهن فرو رفته بودم او مانند نور ظاهر شد، امروز روز رهایی مسافرم بود، روزی که او رها شد از بند اعتیاد و من رها شدم از تمام باورهای غلطی که در ذهن خودم پرورش داده بودم. روزی که وارد کنگره شدم هیچ باور و اعتمادی به کنگره نداشتم و ذهنیت من نسبت به شربت چیز دیگری بود، هیچ شناختی نسبت به روش Dst نداشتم، همین‌طور هیچ باوری به درمان کنگره، اینکه یک شخصی که دچار تخریب اعتیاد هست در این مکان به درمان برسد.

دو ماه زمان برد تا به کمک راهنمای عزیزم بتوانم با کنگره اندکی ارتباط بگیرم، از ماه چهارم به بعد اعتمادم بیشتر شد و ذره‌ذره شعله‌های ایمان در دلم روشن شد. شاید کنجکاو باشید چرا و چگونه ایمان آوردم؟ به دلیل صحبت‌های جناب مهندس، راهنماها، روش دقیق و درست Dst و فضای امن و دل‌نشین کنگره، انرژی بسیار بالای کنگره که اصلاً با هیچ مکانی قابل قیاس نیست باعث شد که من روح و قلبم با کنگره عجین شود.

حتماً برای اکثریت پیش آمده که ما دعا کردیم و از خداوند خواسته‌ایم که ما را به راه راست هدایت کند، کنگره همان راه راستی است که خدا ما را در آن قرار داده، همان مسیر درست، آنجایی که آخرش به رهایی می‌رسیم نه‌فقط رهایی از بند اعتیاد؛ بلکه رهایی از باورهای غلط، رهایی از جهل و نادانی، رهایی از تمام افکار پوسیده‌ای که از سر نادانی و جهل در ذهنمان پرورش داده‌ایم و باعث آزار خود و بقیه شدیم.

در آخر بگویم که من از کنگره آموختم معنای درست زیستن و زندگی کردن را، یاد گرفتم که باید به آدم‌ها فرصت جبران داد، یاد گرفتم که باید صبور بود، یاد گرفتم که برای درست زندگی کردن باید تلاش کنی باید صبوری کنی باید در چالش‌ها و بحران‌های زندگی به فکر مدیریت و حل کردنش باشی نه راهی برای فرار کردن، یاد گرفتم که اعتیاد یک بیماری لاعلاج نیست و به‌راحتی در کنگره ۶۰ درمان می‌شود. پارسال این موقع تصور نمی‌کردم که این حال خوبی که حالا دارم را روزی بتوانم تجربه کنم، حال خوش امروزم را مدیون کنگره ۶۰ و آقای مهندس دژاکام و تمام خدمت‌گزاران عزیز در کنگره ۶۰ هستم، تا آخر عمر سپاس‌گزار و شاکر خداوند متعال هستم.

نگارش: همسفر مهتاب رهجوی راهنما همسفر زهرا (لژیون پنجم)
ویرایش: همسفر ملیحه رهجوی راهنما همسفر ساره (لژیون هشتم)
ارسال مطلب: مرزبان خبری همسفر سمیه
همسفران نمایندگی رودکی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .