English Version
English

جناب مهندس موفق شدند به روش DST شیشه را به راحتی درمان کنند.

جناب مهندس موفق شدند به روش DST شیشه را به راحتی درمان کنند.

آنچه باور است محبت است آنچه نیست ظروف تهی ست...
سلام دوستان سهیلا هستم یک همسفر.
دستور جلسه این هفته درباره مواد مخدر شیشه است. کنگره ۶۰میخواهد این هفته اعضای خود را بااین ماده مخدر آشنا نماید، تا کسانی که سابقه مصرف شیشه را ندارند آن را بشناسند. چون تمام اشتباهات وتخریب های ما انسان ها بر اثر جهل وناآگاهی وعدم اطلاعات کافی بوجود می آید و این علم در کنگره ۶۰جریان دارد. خداوند را هزاران بار شکر میکنم که این علم وپیشرفت ها روز به روز بیشتر میشود واین بخاطر جاری بودن است.
من خودم هرگز از نزدیک با مصرف کننده شیشه آشنا نبودم چون مصرف مسافرم شیشه نبود ولی همیشه از اسم مواد شیشه وحشت داشتم چون می‌دانم واقعا تخریب خیلی زیادی دارد وشخص مصرف کننده دچار توهم می‌شود.
جناب مهندس در صحبتهایشان میفرمایند شیشه بخاطر اینکه دوپامین مغز را ۱۱برابر بیشتر از حد معمول بالا می‌برد،بخاطر همین باعث توهم میشود و بسیار خطرناک است. این موضوع باعث میشود برخی از مصرف کننده ها به عزیزانشان آسیب برسانند و حتی آنهارا به قتل برسانند. متأسفانه از این موارد چندین مرتبه درشهر خودمان اتفاق افتاده است.
متاسفانه امروزه در جامعه خیلی از موادها که جزو زیرمجموعه شیشه ومحرک ها هستند مثل گل، کیمیکال ، رایج شده است. هنوز هیچ جای دنیا برای شیشه درمان قطعی پیدا نکرده اند
خوشبختانه جناب مهندس موفق شدند به روش DST شیشه را به راحتی درمان کنند از این بابت خیلی خدای خودم را شاکرم که چنین نعمت بزرگی به ما بخشیده است.
از خداوند متعال برای جنای مهندس عزیز طول عمر و سلامتی خواستارم که چنین بستری را برای ما انسان های دردمند فراهم کردند.
امیدوارم همه ی کسانی که گرفتار اعتیاد هستند راه کنگره ۶۰را پیدا کنند و به درمان قطعی برسند.
متشکرم که به صحبت های من توجه کردید.
مشارکت مکتوب همسفر سهیلا از لژیون ششم.
ویرایش و ثبت :همسفر فاطمه لژیون پنجم.

همسفران نمایندگی حکیم هیدجی 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .