English Version
English

تخریب‌های مصرف شیشه

 تخریب‌های مصرف شیشه

سومین جلسه از دوره بیست‌ و چهارم کارگاه‌های آموزشی خصوصی همسفران نمایندگی رودهن با استادی همسفر الهه، نگهبانی همسفر سولماز و دبیری همسفر بهاره با دستور جلسه " تخریب‌های شیشه و مخدرهای جدید و درمان آن با متدDST " در روز سه‌شنبه نوزدهم تیرماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۳۰ آغاز به کار کرد.

 

خلاصه سخنان استاد 
خداوند بزرگ را شاکرم که فرصت داد تا امروز در این جایگاه قرار بگیرم تا خدمت کنم و آموزش بگیرم، همچنین از راهنمای عزیزم خانم ناهید سپاسگزارم که این اجازه را به من دادند تا در این جایگاه حضور پیدا کنم تا خدمت کنم و آموزش بگیرم.
دستور جلسه در مورد شیشه و مخدرهای جدید و درمان آن با متد DST یک ماده محرک است که توسط آلمانی‌ها اختراع شد، این ماده باعث سرخوشی و لذت زیادی می‌شود به همین دلیل بیشتر جوان‌ها و نوجوان‌ها به آن گرایش پیدا می‌کنند.
در ژاپن این ماده را به سربازان در هنگام جنگ می‌دادند تا بتوانند بهتر بجنگند و کمتر بخوابند و تا این‌که وارد ایران شد. متأسفانه سن بیشتر مصرف‌کنندگان در ایران بین ۱۸ تا ۲۵ سال است.
تخریب‌های شیشه که بعضی از آن‌ها را در مسافر خودم هم دیدم عبارتند از؛ اختلال در دریچه پروستات، عرق کردن زیاد، بوی بد ادرار، ترک خوردگی لب‌ها، مشکل خشکی و سوزش در دهان، آسیب‌های کبدی، پوسیدگی دندان‌ها، قرمزی چشم‌ها، اختلال در سیستم مغز و ...
این‌ها در صور آشکار بودند و در صور پنهان هم آسیب‌هایی دارد؛ مثل این‌که روان انسان به هم می‌ریزد که باعث می‌شود شخص پرخاشگر و بدگمان شود شیشه بر روی هر شخصی یک نوع تأثیر می‌گذارد، یکی فاز معنوی می‌گیرد و مدام نماز می‌خواند و به مراسم مذهبی می‌رود یکی هم به یک نقطه خیره می‌شود و ساعت‌ها در همین حالت می‌ماند، شیشه تغییر فاز می‌دهد و احساسات شخص مصرف‌کننده و دیدگاهش اصلاً شبیه یک شخص معمولی نیست‌.
یکی از عواملی که شخص به طرف مصرف شیشه گرایش پیدا می‌کند باورهای غلط و ناآگاهی است که گمان می‌کند شیشه اعتیاد ندارد و به علت شیمیایی بودنش مورفین ندارد یا باعث می‌شود شخص به تناسب اندام برسد که همین باور غلط باعث شده است در بسیاری از کشورها اغلب مصرف‌کننده‌های شیشه خانم باشند.
شیشه از خود انرژی تولید نمی‌کند بلکه انرژی بدن را می‌گیرد و به مصرف می‌رساند؛ مثلاً انرژی چند روز شخص را در یک شب به مصرف می‌رساند و بعد مدتی شخص دچار سستی و ناتوانی می‌شود و همین باعث می‌شود که دوز مصرفی شخص بالا برود؛ زیرا مقدار مصرف قبلی دیگر هیچ تأثیری روی او ندارد.
همه مخدرها تخریب‌هایی دارند، مخدرهایی از جمله شیشه، LSD، کوکائین، ترامادول، ریتالین، تنیپا، ترند، رود زامبی و ... جزو مخدرهای جدید به حساب می‌آیند که تخریب‌های این‌ها به گونه‌ای است که بعضی مواقع ممکن است تا آخر عمر همراه شخص بماند.
الهی شکر کنگره و متد DST است ان‌شاءالله مصرف کنندگان اینجا را پیدا کنند و به درمان برسند، از نظر کنگره  هر ماده مخدری قابل درمان است، شیشه در قسمت شیمیایی فرد تخریب زیادی دارد و برای این که به حالت عادی برگردد به زمان بیشتری نیاز دارد.
آقای مهندس  مصرف کنندگان شیشه را مصرف کنندگان شاخدار گفته‌اند؛ زیرا تخریب آنها همه اطرافیان را هم درگیر می‌کند.
امیدوارم هر کس مصرف‌کننده دارد راه برای او باز شود و به درمان برسد.

 

رهایی ۴۰ سی‌دی همسفر نرگس و رهایی ۳۰ سی‌دی همسفر معصومه رهجوی راهنما همسفر نیره(لژیون هفتم)

 

تهیه: همسفر آمنه رهجوی راهنما همسفر آذر( لژیون هشتم)
عکاس خبری: همسفر نرگس مرزبان خبری
ارسال: همسفر راحله رهجوی راهنما همسفر مبینا ( لژیون ششم)
همسفران نمایندگی رودهن

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .