English Version
English

مصاحبه با دنور راهنما مسافر مهرداد

مصاحبه با دنور راهنما مسافر مهرداد

مصاحبه با دنور راهنما مسافر مهرداد

لطفاً خود را به‌رسم کنگره معرفی نمایید؟

سلام مهرداد هستم مسافر عضو لژیون سردار.

شما به‌عنوان دنور در لژیون سردار هستید لطفاً به ما بگویید که دنور به چه معنا هست؟
خدا را شکر می‌کنم که در کنگره و در جهت آموزش‌های کنگره هستم که این را مدیون جناب مهندس، دیده‌بانان عزیز، راهنماها و همه اعضای کنگره ۶۰ که با تمام وجودشان برای کسانی که خواستار درمان بودند در پای‌کار قرار گرفتند می‌دانم. دنور شدن کوچک‌ترین کاری بود که توانستیم برای کنگره انجام بدهیم تا یه قسمت از بسیار، بسیار بدهی که به کنگره‌داریم از طریق لژیون سردار بتوانیم از نعمتی که به دست ما رسیده هست شکرگزار باشیم.
کنگره برای شما چه‌کار کرده و شما برای کنگره چه‌کار کرده‌اید؟
کنگره روش درست زندگی کردن را به من یاد داده است، دوباره به زندگی برگشتن را به من یاد داده است که بتوانم با محیط اطرافم به آشتی برسم تا در زندگی تعادل را برقرار کنم و حد و اندازه‌ها را بدانم. من هم برای کنگره تا آنجایی که در توان من هست و لطف خداوند بود هستم. در قسمت راهنمایی آنجایی که در توان من هست به بچه‌ها کمک می‌کنم تا به این موهبت عظیم برسند.
چه چیز باعث می‌شود که شخص در مراسم گلریزان با تمام وجودش از مالش ببخشد؟
این از دانایی و آگاهی هست که کنگره ۶۰ به ما داده است. به نظر من وقتی ما به آن دانایی و آگاهی رسیده باشیم به قدرت تشخیص می‌رسیم. وقتی به قدرت تشخیص رسیده باشیم می‌توانیم کار درست را تشخیص داد و آن را عمل نمود.
چه شد که در کنگره مسیر خدمت را انتخاب کردید؟
کوچک‌ترین کاری که بر گردن ما هست  ادای دین به کنگره است و این وظیفه‌ای است که در این برهه می‌توان انجام داد.
برای کسب جایگاه دنوری یعنی پرداخت ۵۰ میلیون تومان درآمد بالایی لازم است؟


خیر، درآمد بالایی لازم نیست فقط آن باور داشتن مهم است آن چیزی که متوجه شوم کنگره چه آرامش و آسایشی به من داده است. فقط یه بینش و نگرش دقیق در کارها لازم است.
برای کسانی که تازه می‌خواهند وارد لژیون سردار شوند چه پیامی دارید؟
کسانی که به لژیون سردار وارد می‌شوند اول باید به یک شناخت و آگاهی دقیق از کنگره برسند به یک شناختی از خودشان برسند که اگر آسایش و آرامش امروز را کنگره برایشان فراهم کرده است و توانستند ماهیت درونی خود را پیدا کنند، رسیدن به لژیون سردار، دنور بودن، پهلوان بودن و عضو لژیون سردار بودن کوچک‌ترین کاری هست که می‌توانند انجام بدهند.
با تشکر و سپاس فراوان.

تنظیم و ارسال: مسافر حسین لژیون یکم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .