English Version
English

شیشه عوارض بسیار سنگین و خطرناکی دارد

شیشه عوارض بسیار سنگین و خطرناکی دارد

دوازدهمین جلسه از دوره اول کارگاه‌های آموزش خصوصی کنگره ۶۰ ویژه‌ همسفران نمایندگی آزادشهر به نگهبانی همسفر الهام، دبیری موقت همسفر ساغر و استادی همسفر فاطمه با دستور جلسه« تخریب‌های شیشه و مخدرهای جدید و درمان آن با متد dst » در روز دوشنبه 18 تیرماه ۱۴۰۳ رأس ساعت ۱۵:۰۰ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد: 

خدا را شکر می‌کنم که در بین شما خوبان هستم. از راهنمای بزرگوارم تشکر می‌کنم که به من اجازه دادند که در این جایگاه قرار بگیرم و آموزش ببینم.
ما باید سپاسگزار آقای مهندس باشیم که با هر دستور جلسه به ما آن بیداری را می‌دهند؛ که هر چیز را ناآگاهانه مصرف نکنیم. شیشه یکی از مخرب‌ترین و پر عوارض‌ترین مواد مخدر است.

اولین و مهمترین ماده مخدری که از آمفتامین بدست آمده همین شیشه است؛ شکل ظاهری این ماده مخدر شبیه خرده شیشه و یا خرده نبات است و علت نامگذاری آن همین است. در کشورهای اروپایی و آمریکا به آن آیس هم گفته می‌شود و یک نوع ماده صنعتی به شمار می‌آید.

داستان شیشه برمی‌گردد به زمان جنگ جهانی دوم که برای اینکه سربازان افسردگی نگیرند و سطح انرژی آنها بالا برود که چند روز بتوانند بیدار بمانند و بجنگند. بعد از مدت زمانی از تخریب‌های آن مطلع شدند ولی مافیای این مواد دست بردار نبودند تا به امروز که به باشگاه‌ها و داروی لاغری هم کشاندیده شده است.

شیشه چگونه مصرف می‌شود؟ به صورت تدخین یا دودی، استنشاقی از راه بینی، خوراکی و تزریقی استفاده می‌شود.
چگونه می‌توانیم فردی که مصرف شیشه کرده را تشخیص دهیم؟ شخصی که شیشه مصرف کرده، دو، سه شبانه روز بیدار است و حالت توهم و رفتارهای جنون آمیز دارد.  از عوارض شیشه، فرد دچار مریضی پروستات می‌شود، اسپرم و ادرار او با هم دفع می‌شود؛ عوارض بسیار خطرناک و سنگینی دارد؛ برای همین آقای مهندس به این نوع مصرف کنندگان، مصرف‌کنندگان شاخ دار می‌گویند و بیش از هر مخدری روی مغز تخریب ایجاد می‌کند.

شخصی که مصرف شیشه کرده حتی ممکن است دست به کارهای خطرناکی هم بزند، مثلا خودش را از پنجره به بیرون پرتاب کند، و یا انسان را یک حیوان تجسم می‌کند. بعد از اینکه اثرات مصرف از بین رفت فرد دچار خستگی مفرط و احساس کوفتگی می‌کند و حدود ۴۸ ساعت یا بیشتر هم می ‌بخوابد که حالت خواب آن مانند بیهوشی است و پس از بیدار شدن دچار سردرد شدید و حرکات او غیر عادی می‌شود.
برای اینکه این حالات برطرف شود، دوباره مصرف می‌کند و هیچ ماده دیگری جای آن را برایش نمی‌گیرد.

آقای مهندس فرمودند: در کنگره۶۰ حتی مصرف کنندکان شیشه و مخدرهای صنعتی هم درمان می‌شوند و در دنیا هیچ راه موثری برای درمان شیشه پیدا نشده و فکر می‌کنند قابل درمان نیست.
شاکر و سپاسگزار آقای مهندس هستم که توانستند مصرف‌گنندگان را با هر نوع ماده مصرفی، با روشdst و داروی ot به درمان  برسانند و امیدوارم این اشخاص راه کنگره را پیدا کنند و به بیداری و درمان برسند.

 

مرزبانان کشیک: همسفر فاطمه و مسافر علی اصغر
عکس، تایپ، ویراستاری و ارسال: همسفر ناهید، مرزبان خبری
همسفران نمایندگی آزادشهر

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .