English Version
English

مصرف کنندگان شیشه انسان‌های شاخ‌دار هستند

مصرف کنندگان شیشه انسان‌های شاخ‌دار هستند

دوازدهمین جلسه از دوره سيزدهم کارگاه‌های آموزشی خصوصی همسفران نمایندگی بنیان به استادی همسفر الهه و نگهبانی همسفر زهرا و دبیری همسفر فاطمه با دستور جلسه «تخریب‌های شیشه و مخدرهای جدید و درمان آن با متد DST» در تاریخ هجدهم تیر ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱٧:٠٠ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

خداوند را شاکر و سپاس‌گزار هستم که توفیق خدمت‌گزاری در این جایگاه را به من عنایت کرد، هم‌چنین از لژیون مرزبانی و راهنمایم همسفر زینب که اجازه خدمت در این جایگاه را به من دادند، تشکر می‌نمایم.

با دستور جلسه شیشه و مخدرهای جدید و درمان آن با متد DST، در خدمت شما هستم امیدوارم که بتوانیم در کنار هم جلسه خوبی را داشته باشیم.
در ابتدا اگر بخواهم در مورد شیشه و تاریخچه آن صحبت نمایم، می‌توانم بگویم که شیشه همان‌طور که از نام او پیدا است؛ مانند خرده شیشه و تکه‌های کوچک یخ است.
مصرف این ماده محرک با نام علمی مت‌آمفتامین، باعث افزایش دوپامین در مغز می‌شود.
در زمان جنگ جهانی دوم از شیشه به عنوان یک داروی ضدافسردگی استفاده می‌شد و سربازانی که در حال جنگ بودن از آن برای بالا بردن سطح انرژی استفاده می‌نمودند.
برای ما سوال پیش می‌آید؛ چرا مصرف کننده شیشه هم با داروی OT درمان می‌شود؟
پاسخ سوال را می‌توان این‌طور بیان نمود، شیشه فقط دو یا سه عدد از مواردی را که در بدن ما تولید می‌شود را دارا است؛ امّا تریاک مشتقّات و آلکالوئیدهای بسیاری دارد که در بدن ما تولید می‌شود و می‌تواند کمبود‌های جسم یک مصرف کننده را جبران نماید، زمانی‌که داروی OT مصرف می‌کند؛ جسم ذره ذره خود را بازسازی می‌نماید.
در کنگره۶۰، آقای مهندس همه دستورات جلسات را از روی درایت و با هدف خاصی برگزار می‌نمایند.
برخی از دستور جلسات به ما آموزش‌های بهتر زندگی کردن را می‌دهند و برخی هم برای ما دارای آگاهی و هشدار هستند.
دستور جلسه شیشه و مخدرهای جدید؛ به ما این آگاهی و هشدار را می‌دهد که، همه اعضای کنگره۶۰ بیشتر با این ماده خطرناک آشنا شوند و بدانند که با چه ماده مخدر و یا محرکی رو‌به‌رو هستند.
بنا به گفته‌ی آقای مهندس مصرف کنندگان شیشه، انسان‌های شاخ‌دار هستند؛ زیرا این افراد، رفتار و اندیشه‌شان بسیار عجیب و دور از انتظار افراد عادی جامعه است.
زمانی‌که شیشه وارد ایران شد، آقای مهندس فرمودند: سونامی شیشه در راه است و با گذشت زمان، اندکی اخبار مربوط به تخریب و جنایت‌‌های افراد شیشه‌ای در سطح کشور گسترش پیدا  کرد و جامعه هر روز شاهد قتل، جنایت و سایر فجایع صورت گرفته به دست این افراد بود.
آقای مهندس فرمودند: شیشه آن چیزی نیست که در دسته مواد مخدر قرار بگیرد، بلکه شیشه در گروه مواد مخرب و جنایی جای دارد، زیرا از مصرف کنندگان مواد سنتی هم‌چون تریاک و ... این رفتارهای خطرناک سر نمی‌زند.
اگر بخواهم در مورد تخریب‌های شیشه بگویم؛ جدا از تخریب‌‌های جسمی به اعضای بدن، توهم هم یکی از آن‌ها است که انسان را تا سر حد جنون پیش می‌برد.
افراد مصرف کننده این ماده، خواب ندارند و بی‌خوابی تخریب زیادی به جسم انسان وارد می‌کند.
آگاهی از این دستور جلسه و اینکه شیشه چه چیزی است و چه عوارضی دارد باید به من این آموزش و آگاهی را بدهد که با یاری خداوند و دستان پُر توان آقای مهندس درمان شیشه و سایر مخدرها با روشDST در کنگره۶۰ امکان پذیر است و پرونده درمان اعتیاد سال‌ها است که در کنگره۶۰ تکمیل و بسته شده است.
این دستور جلسه به من امید رهایی را می‌دهد و یادآوری می‌کند که مسافر من با مصرف هر نوع مواد و به هر میزان مصرف، اگر خواسته درمان و رهایی داشته باشد با روش DST حتماً این خواسته میسّر می‌شود و به درمان قطعی می‌رسد.
استاد امین در سی‌ دی همسفر به ما آموزش می‌دهند که اگر بخواهیم در درمان اعتیاد به عزیزان‌مان کمک نماییم، باید دو کار را به خوبی انجام دهیم؛ اول این‌ که آن فرد مصرف کننده را دوست داشته باشیم و دوم نقش خودمان را به عنوان یک همسفر قبول داشته باشیم تا بتوانیم در ادامه به روند درمان کمک کنیم تا عزیزان‌مان به درمان و به زندگی دوباره برگردند.
چه زیبا است پیروزی در نبردی سهمگین که نتیجه آن رهایی از بندهای اهریمن است.
سخن آخر؛ از خداوند منان سپاس‌گزار هستم که من را در زمان و مکانی قرار داد که با آموزش‌های ناب کنگره۶۰، می‌توانم از تمامی تاریکی‌ها و ضّد ارزش‌ها دور شوم و به سمت نور و روشنایی رهسپار شوم.

ممنون که به صحبتهای من گوش کردید.

رهایی 30 سی دی همسفر فرزانه رهجوی راهنما همسفر مریم (لژیون هفتم)

ضبط، تایپ و ویراستار: همسفر زهرا رهجوی راهنما همسفر فرشته (لژیون چهارم)
عکاس: مرزبان خبری همسفر آمنه
رابط خبری: همسفر زینب رهجوی راهنما همسفر ناهید (لژیون یازدهم)
ارسال: همسفر محبوبه رهجوی راهنما همسفر ناهید (لژیون دهم)
همسفران نمایندگی بنیان مشهد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .