English Version
English

شیشه یک مخدر قوی و خطرناک است

شیشه یک مخدر قوی و خطرناک است

یازدهمین جلسه از دوره یازدهم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ ویژه همسفران نمایندگی گرگان به نگهبانی همسفر مریم، دبیری همسفر سحر با استادی‌ همسفر سپیده با دستور جلسه «تخریبهای شیشه و مخدرهای جدید و درمان آن با متد DST» در روز دوشنبه ۱۸ تیرماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۰ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

 از نگهبان و دبیر متشکرم که استادی جلسه را به من واگذار نمودند تا آموزش بگیرم و خدمت کنم. شاکر و سپاسگزار خداوندم که در این جایگاه قرار دارم. در مورد دستور جلسه «تخریبهای شیشه و مخدرهای جدید و درمان آن با متد DST»شکل ظاهری شیشه خرد خرد و پودر و به شکل تکه‌های ریز، یخ و نبات و رنگ آن سفید است؛ به این دلیل در کشور ما به آن شیشه می‌گویند؛ اما در اروپا و آمریکا به نام آیس شناخته شده است. سابقه تولید و مصرف آمفتامین برمی‌گردد به جنگ جهانی دوم و به عنوان داروی موثر به افراد داده می‌شد. و یا برای استفاده نیروهای که در جنگ می‌خواستند زمان طولانی تری را بیدار بمانند برای بالا بردن سطح انرژی آنها و در پارتی ها و مهمانی ها به عنوان ماده انرژی زا استفاده می‌شد.

متاسفانه؛ بعضی از مصرف کنندگان شیشه عقیده دارند که چون شیشه مورفین ندارد، پس خطرناک نیست و اعتیاد هم ندارد. اما از نظر کنگره ۶۰ هر ماده مخدری که انسان را از حالت تعادل طبیعی خارج می‌کند و باعث تخریب می‌شود آن ماده خطرناک است. مواد مخدری که انسان را از حالت تعادل طبیعی خارج می‌کند مانند هروئین، تریاک، شیشه، شیره، الکل، حشیش، کرک، اکستازی، قرص‌های خواب آور و ضد افسردگی مستقیماً روی سیستم ایکس اثر می‌گذارند و به عبارتی آنتی ایکس محسوب می‌گردند.

از دیدگاه کنگره ۶۰ شیشه یک مخدر قوی و خطرناک است و اعتیاد آن در مقایسه با مواد مخدر شناخته شده مانند تریاک و هروئین سنگین تر و خطرناک تر است. اما در کنگره ۶۰ هر نوع اعتیادی قابل درمان است. مصرف کنندگان زیادی هم در کنگره داریم که به درمان قطعی رسیدند و خیلی از آنها در مسابقات ورزشی مقام قهرمانی دریافت کرده‌اند.

متاسفانه در دنیا به غیر از کنگره ۶۰ هیچ جایی برای درمان شیشه وجود ندارد. در شیشه آمفتامین وجود دارد که یک داروی محرک است. در سالن‌های زیبایی از شیشه برای لاغری استفاده می‌کردند. افرادی که شیشه مصرف می‌کنند قدرت تصمیم گیری درستی ندارند؛ در اثر مصرف شیشه بسیاری از اتفاقات ناگوار می‌افتد و فرد از حالت طبیعی خارج می‌شود و دست به قتل می‌زند. خیلی‌ها می‌گویند شیشه وابستگی ندارد اما شیشه وابستگی و توهم بسیار زیادی دارد و باعث تخریب زیادی در شخص و خانواده او می‌شود.

شیشه ۴۰ برابر تخریب بیشتری نسبت به تریاک دارد و ۱۱ برابر دوپامین بالاتری در بدن ایجاد می‌کند و وقتی دوپامین بالا برود شخص دچار اسکیزوفرنی و توهم شدید می‌شود. زمانی که مسافرم مصرف کننده شیشه بود بعد از گذشت مدتی بدبین شده بود و توهم خیلی زیادی داشت؛ همه را دشمن خودش می‌دانست و رفتارهای ناشایستی از خود بروز می‌داد حتی گاهی ساعت ۵ صبح مرا از خواب بیدار می‌کرد و بدون دلیل مرا از خانه بیرون می‌انداخت،

گاهی چند روز نمی‌خوابید و گاهی سه شبانه روز بیدار بود اگر بخواهم خاطره‌ای از آن روزها بگویم؛ یک روز که من از شدت عصبانیت از تعادل طبیعی خارج شده بودم، چکشی را برداشتم و به او گفتم اول تو را می‌کشم و سپس خودم را از این زندگی راحت می‌کنم اما در واقعیت قصد این کار را نداشتم در همان لحظه سر چکش جدا شد و به سمت مسافرم پرتاب شد اما خدا را شکر به او اصابت نکرد و آن لحظه برای من بسیار سخت گذشت.تنها روشی که توانست این ماده مخرب را به طور کامل درمان کند روش دی اس سی و استفاده از شربت اوتی بود.

و در ادامه تحویل ۴۰ سی دی و تحویل گل رهایی همسفر مینا و همسفر فاطمه رهجوی راهنما همسفر حدیقه لژیون چهارم:

و تحویل ۳۰ سی دی راهنما همسفر حدیقه:

تایپ: همسفر سحر رهجوی راهنما همسفر حدیقه (لژیون چهارم)
عکس: همسفر یگانه رهجوی راهنما همسفر نصیبه (لژیون اول)
ویراستاری و ارسال: همسفر نفیسه، مرزبان خبری
همسفران نمایندگی گرگان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .