English Version
English

شیشه بنیان انسان را هدف قرار می‌دهد

شیشه بنیان انسان را هدف قرار می‌دهد

سلام دوستان پریناز هستم یک همسفر
دنیای تاریک اعتیاد چهره‌های گوناگون دارد و حریف قدری است که به‌راحتی ضربه فنی نمی‌شود. در طول تاریخ همواره شکلی از جادوی سیاه افیون وجود داشته که انسان‌های گم کرده راه را، شیفته خودش کرده است. بسیاری از افراد قدیمی با مصیبت تریاک آشنا بوده‌اند و ضربه‌های غیر قابل جبرانی را تحمل کرده‌اند ولی شخصیت‌شان تغییر نکرده و علی‌رغم این‌که بر اقتصاد و جایگاه اجتماعی‌شان اثر بدی گذاشته؛ ولی انسانیت‌شان خیلی دست‌خوش تغییر نشده است.

هرویین نیز کمابیش همان‌گونه است ولی نفرین شیشه قابل مقایسه نیست. شیشه بنیان انسان را هدف قرار می‌دهد و شخصیت او را نابود می‌کند. انسان را به شیطان تبدیل می‌کند. ویرانی شیشه حتی خاکستر هم بر جا نمی‌گذارد و انسان را به هیولا تبدیل می‌کند. شاید یکی از مهمترین معجزه‌ها و نعمت‌هایی که در این زمان مشاهده می‌کنیم درمان اعتیاد به شیشه در کنگره ۶۰ است که اگر نبود فجایع بی‌شماری اتفاق می‌افتاد. خدا را بی‌نهایت شکر در کنگره مصرف شیشه به گونه‌ای درمان می‌شود که دیگر هیچ اثری از تخریب در فرد مشاهده نمی‌شود و به زندگی طبیعی برمی‌گردد.

سلام دوستان معصومه هستم همسفر
چند سالی که همسرم از شیشه استفاده می‌کرد در بحرانی‌ترین سن دخترم بود. در ابتدا تمام دارایی که سال‌ها جمع کرده بودیم که یک خانه بخریم از دست رفت و بعد از همه مهمتر روحیه دخترم بود که روزبه‌روز خراب و پرخاش‌گر می‌شد. خدا را شکر توانستیم این سختی را هم با سربلندی پشت‌سر بگذاریم. به نظر من شیشه و مخدرهای صنعتی یکی از کثیف‌ترین مخدرها هستند.

بعد از کنار گذاشتن شیشه همسرم از شربت تریاک استفاده می‌کرد که بعد از مدتی سر کار رفتن را شروع کرد و یواش‌یواش زندگی رو به بهتر شدن رفت.  شربت تریاک در مقایسه با شیشه از اعتماد به نفس کاذب جلوگیری کرد و قدرت تصمیم‌گیری  را بیشتر کرد یا بهتر بگویم آرام‌آرام زندگی من یک نظم کمی گرفت و خداراشکر که به لطف کنگره رها شده‌ایم زندگی لطف و صفای دیگری دارد خدا را شکر شکر شکر.

سلام دوستان مریم هستم همسفر مسافر نیکوتین
تاریخچه شیشه به جنگ جهانی اول برمی‌گردد و ریشه آن آمفتامین است و یک ماده دوپینگ کننده است. این ماده در سال ۸۲ وارد ایران شد و ابتدا برای کاهش وزن مورد استفاده قرار می‌گرفت؛ اما بعداٌ این ماده خطرناک تبدیل به یک ماده محرک شاخ‌دار شد که آسیب‌های زیادی را به انسان‌ها زد و تخریب‌های فراوانی را به وجود آورد. از تخریب‌های مصرف شیشه در صور آشکار می‌توان اشاره کرد به پوسیدگی دندان‌ها، اختلال دریچه پروستات، تعریق زیاد بدن و خشکی پوست؛ اما در صور پنهان روی اندیشه شخص تاثیر مستقیم می‌گذارد و شخص را دچار ظن‌بد می‌کند؛ یعنی از مسائل‌های عادی و معمولی برداشت‌های بد می‌کند و همیشه درحال توهم است در حقیقت ذهن او همیشه در حال جنگ است؛اما خوشبختانه این ماده شاخ‌دار هم مثل تمام موادهای مخدر و محرک در کنگره‌۶۰ قابل درمان است. به امید رهایی تمامی انسان‌های دربند.

تایپ: همسفران لژیون هفتم
رابط خبری: همسفر مریم رهجوی راهنما همسفر پریناز (لژیون هفتم)
ویراستاری و ارسال: همسفر مریم رهجوی راهنما همسفر سمیه (لژیون ششم)
نمایندگی همسفران شمس

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .