English Version
English

شیشه ترشح دوپامین مغز را یازده برابر می‌کند

شیشه ترشح دوپامین مغز را یازده برابر می‌کند

سلام دوستان نسرین هستم همسفر؛
دستور جلسه این هفته، تخریب‌های شیشه و مخدر‌های جدید و درمان آن با متد DST می‌باشد؛ مهم‌ترين ترکیب شیشه، آمفتامین است که سابقه تولید و مصرف آمفتامین به قبل از جنگ جهانی دوم می‌رسد. مصرف‌کننده شیشه در دو زمینه وارد توهم می‌شود؛ اول در زمینه مسائل جنسی و بدبینی شدید نسبت به اطرافیان و دوم، احساس تحت نظر بودن، به همین خاطر قتل و جنایت‌های زیادی به دست مصرف‌کننده شیشه صورت می‌گیرد. در ادامه دستور جلسه حرف از مخدرهای جدید می‌باشد که از جمله مخدرهای جدید می‌توان به کمیکال و کتامین، که به تدریج اسامی آن‌ها بیشتر شنیده می‌شود. کتامین از ترکیبات تریاک است که برای بی‌هوش کردن حیوانات کاربرد دارد و به عنوان ماده مخدر نیز از آن استفاده می‌شود. ماده مخدر جدید دیگر که هم اکنون در اروپا و آمریکا عرضه شده است؛ فنتالین می‌باشد که یک داروی شیمیایی و شبه مورفین است و با تغییر ساختار‌ مولکولی مورفین، در آزمایشگاه تولید می‌شود که صد برابر مورفین و بیش از پنجاه برابر هروئین قدرت دارد و به‌خاطر قدرت بالایی که دارد بسیاری از مصرف‌کنندگان، بلافاصله بی‌هوش می‌شوند و در بی‌هوشی دچار ایست تنفسی می‌شوند و این دارو خیلی سریع از سد خونی مغز، عبور می‌کند و بسیاری از افراد جان خود را از دست می‌دهند. کنگره‌۶۰ معتقد است اعتیاد به کلیه مواد مخدر اعتیاد آور جدید؛ صنعتی و آزمایشگاهی با متد DST و داروی OT به طور کامل قابل درمان است.

سلام دوستان نیره هستم همسفر؛
آیس، شیشه یا کریستال؛ اسم این ماده را به خاطر این شیشه، آیس یا کریستال گذاشتند چون ظاهر آن مثل خورده شیشه یا تکه‌های ریز یخ می‌باشد. مهم‌ترین ترکیب این ماده آمفتامین، می‌باشد. اولین و مهم‌ترین، ماده‌ مخدری که از آمفتامین ‌ساخته شد؛ اکستازی بود که در پارتی‌ها از آن استفاده می‌کردند که بتوانند، مدت زمان بیشتری بیدار بمانند و به عنوان انرژی‌زا استفاده می‌شد. این ماده از خودش انرژی و شادی ندارد بلکه انرژی ذخیره شده جسم را آزاد می‌کند. نشئگی شیشه شبیه به هیچ ماده مخدر دیگری نیست. در ایران بیشترین مصرف شیشه، زمانی برای لاغری بود که بیشتر در آرایشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی استفاده می‌شد. از دیدگاه کنگره ۶۰، شیشه یک ماده مخدر خطرناک است که اعتیاد به آن در مقایسه با دیگر مخدرها و محرک‌ها خیلی سنگین‌تر و خطرناک‌تر است و این مخدر هم مثل تمام مخدرها در کنگره ۶۰ به درمان می‌رسد. به گفته جناب آقای مهندس حسین دژاکام، شیشه نه محرک است نه مخدر، بلکه مخرب است. امروزه مصرف‌کنندگان زیادی که مصرف شیشه داشتند در کنگره ۶۰، به درمان رسیده‌اند و در کنگره خدمت می‌کنند. درمان شیشه از تمام مخدرهای دیگر با دوز داروی کمتری می‌باشد برخلاف تخریب زیادی که دارد.

سلام دوستان فاطمه هستم همسفر؛
از دیدگاه کنگره ۶۰، شیشه یک ماده مخدر بسیار قوی و خطرناک می‌باشد و اعتیاد آن در مقایسه با مواد مخدر شناخته شده نظیر تریاک و هروئین بسیار سنگین‌تر و خطرناک‌تر است. در کنگره ۶۰، هر نوع اعتیادی قابل درمان است. هم اکنون مصرف‌کنندگان شیشه بسیاری در کنگره به درمان قطعی رسیده‌اند. تنها دارویی که می‌تواند اعتیاد به شیشه را به طور کامل درمان کند داروی OT یا شربت تریاک است. هرچند سیستم‌های پزشکی اعتقادی به درمان اعتیاد به شیشه با استفاده از داروی اوپیوم تینکچر را ندارند زیرا معتقد هستند که شیشه از دسته محرک‌هاست و اوپیوم به عنوان یک داروی اپیوییدی، نمی‌تواند اعتیاد به شیشه را درمان کند، اما باید بگوییم دانش پزشکی در حال حاضر در این زمینه عقب مانده است. در کنگره ۶۰ هزاران مصرف کننده شیشه با استفاده از داروی اوپیوم تینکچر درمان شده‌اند و این مسئله در کنگره ۶۰، امری ثبت شده و حل شده است.

سلام دوستان لیلا هستم همسفر؛
شکل ظاهری شیشه که خرد و پودر شده باشد مانند تکه‌های ریز یخ و خرده‌های نبات سفید است؛ در کشورهای اروپایی و آمریکایی  این مواد به نام آیس، معروف است. مهم‌ترین ترکیبات این ماده آمفتامین می‌باشد و از جمله مواد مخدر صنعتی است که چند سالی است وارد بازار شده و بسیاری را به کام مرگ کشانده است. ماده‌ای روانگردان و محرک، که روی مکانیسم مغز به صورت مستقیم اثر می‌گذارد و انسان را از حالت طبیعی خارج می‌کند. استفاده از این مواد، تاثیر مخرب و شدیدی روی فرد می‌گذارد و فرد دچار افسردگی می‌شود. قبل از جنگ جهانی دوم از این مواد به عنوان داروی ضد افسردگی، دارویی که سطح انرژی را بالا می‌برد استفاده می‌کردند تا بتوانند چندین شبانه روز به صورت پیوسته به نبرد مشغول باشند. امروزه مهم‌ترین ماده‌ای که از آمفتامین به دست آمده است؛ قرص اکستازی می‌باشد که از این قرص در مهمانی‌ها و پارتی‌ها به عنوان ماده انرژی زا استفاده می‌شود در صورتی که این ماده از خود انرژی ندارد و انرژی بدن را به یک باره آزاد می‌کند. نئشگی از شیشه را نمی‌توان با هیچ ماده دیگری مقایسه کرد چرا که عوارض بسیار خطرناک و سنگینی دارد فرد مصرف کننده شیشه، خواب سنگینی دارد که به بیهوشی شبیه است و در بیداری دچار سردردهای شدید، بی‌قراری و حرکاتی غیر عادی در اعضای بدن، مثل پرش دست و پای خود می‌شود. مصرف کنندگان شیشه در زمان خماری به حرکاتی دست می‌زنند که شاید این حرکت از یک دیوانه زنجیری سر نزند. یکی از عوارض شیشه اختلال در عملکرد پروستات است که ادرار و اسپرم با هم دفع می‌شوند. مصرف شیشه باعث آسیب‌های کبدی، جوش‌های صورت، کوچک شدن بیضه‌ها، ضعیف شدن قوای جسمی و جنسی، بوی بد بدن، از بین رفتن دندان‌ها و ترک خوردن پوست و نوک انگشتان است. با این همه آسیب متاسفانه در صحبت‌های عامیانه گفته می‌شود که چون شیشه مورفین ندارد اعتیاد هم ندارد در صورتی که اعتیاد  به شیشه بسیار مخرب و سنگین‌تر از هر ماده مخدر دیگری است.  خداوند را شاکر هستیم به خاطر وجود و حضور جناب آقای مهندس حسین دژاکام و کنگره ۶۰ که درمان شیشه به روش DST، در کنگره ۶۰ به خوبی انجام می‌گیرد.

سلام دوستان سمیرا هستم همسفر؛
آمفتامین یا شیشه یک ماده محرک و در عین حال مخرب است. شیشه در غرب به نام آیس شناخته می‌شود که به صورت استنشاقی، تزریقی، خوراکی و کشیدنی استفاده می‌شود. اعتیاد به شیشه موجب بیماری های جدی از جمله اسکیزوفرنی، توهم، کرم زدگی، عفونتهای دهانی، لاغری بیش از حد، بیماری‌ها و زخم‌های پوستی خواهد شد. مصرف طولانی مدت شیشه باعث بالارفتن فشارخون، پوسیدگی دندان‌ها، روان پریشی و توهم‌های وحشتناک در انسان، سرطان پروستات و عوارض شدید کبدی می‌شود. برخی از بارزترین علایم اولیه مصرف شیشه عبارتند از؛ هیجان زدگی، بی‌تابی، افزایش فعالیتهای فیزیکی، کاهش اشتها، گیجی، بدبینی و خشونت هستند. پس از مصرف شیشه فرد به دلیل بی خوابی برای روز‌ها و ساعت‌ها دچار هذیان و توهمات می‌شود که این موضوع ممکن است منجر به بیماری‌های روانی شود. در کنگره 60، مواد صنعتی مثل شیشه با متد DST و داروی شفا بخش OT، طی پروسه ده ماهه کاملا درمان می‌شود.امیدوارم افراد مصرف‌کننده و خانواده‌ها با مطالعه و تحقیق وارد کنگره۶۰ شوند و با یاری هم این آتش ویران‌گر که خانه و کاشانه آن‌ها را نابود کرده، مهار کنند.

سلام دوستان حمیده هستم همسفر؛
در مورد دستور جلسه می‌توان گفت: شیشه مواد مخدری است که حتی برای یک بار هم نباید از آن استفاده‌ کرد و علت آن این است که ترشح دوپامین در مغز را یازده برابر افزایش می‌دهد و انرژی و سرخوشی زیادی به شخص مصرف کننده می‌دهد و ممکن است چهل‌وهشت ساعت نخوابد و انرژی زیادی برای انجام کارهایش داشته باشد و انرژی چند روزه را در یک شب بسوزاند و تخریب‌های زیادی به جسم وارد کند. اگر تخریب سایر مواد مخدر در بیست سال باشد تخريب شیشه در یک سال اتفاق می‌افتد و فقط با روش DST و داروی OT قابل درمان است. شیشه تخریب زیادی دارد که بقیه آنتی ایکس‌ها ندارند و فرد مصرف‌کننده، توهم زیادی دارد طوری که با خودش و اطرافیان درگیری لفظی و جسمی به وجود می‌آورد. فرد مصرف‌کننده به خاطر مصرف شیشه، یک بوی ناخوشایندی می‌گیرد که باعث اذیت شدن اطرافیان می‌شود. مصرف شیشه عملکرد جنسی را از بین می‌برد که این امر باعث پرخاشگری بیشتر خود شخص می‌شود.

ویرایش و ارسال: همسفر سمیه رهجوی راهنما همسفر نسرین (لژیون اول)
 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .