English Version
English

شیشه از خود انرژی ندارد بلکه انرژی ذخیره شده را آزاد می‌کند

شیشه از خود انرژی ندارد بلکه انرژی ذخیره شده را آزاد می‌کند

سلام دوستان رقیه هستم همسفر

علت نام‌گذاری شیشه در کشور ما به این دلیل است که این ماده شبیه شیشه‌ای است که خرد و پودر شده است این ماده مانند تکه‌های ریز یخ یا خرده‌های ریزنبات سفید است. در اروپا و آمریکا بیشتر به‌نام آیس شناخته می‌شود. مهم‌ترین ترکیب این ماده مخدر، آمفتامین است تولید و مصرف آمفتامین به قبل از جنگ جهانی‌دوم می‌رسد. اولین و مهم‌ترین ماده مخدری که از آمفتامین به‌دست آمده است و مورد مصرف قرار گرفته است، اکستازی می‌باشد. شیشه ترشح دوپامین را در مغز ۱۱ برابر افزایش می‌دهد ولی تریاک ۴ برابر. 

نشئگی حاصل از مصرف شیشه، تقریبا شبیه هیچ ماده مخدر دیگری نیست عوارض مصرف شیشه بسیار خطرناک و سنگین است مصرف کنندگان این ماده، در ابتدای دوره مصرف پس از استفاده گاهی تا دو شبانه روز نمی‌خوابند در این مدت توهم شدید، خیره‌شدن به یک نقطه خاص برای چندین ساعت و همین‌طور رفتارهای بی‌پروا، از حالات نشئگی این ماده محسوب می‌شود. 

شخص مصرف‌کننده طوری احساس خستگی و کوفتگی می‌کند که ممکن است ۴۸ ساعت خواب باشد، خوابی که بیشتر به بیهوشی شبیه است و پس از بیداری سردردهای شدید، بی‌قراری، لرزش و حرکات غیرعادی اعضا بدن مثل دست و سر از حالات آن می‌باشد. 

مصرف کنندگان شیشه برای از بین بردن این حالت معمولاً دوباره مصرف می‌کنند و مانند سایر مواد مخدر، فرآیند اعتیاد آغاز می‌شود و پس از مدتی مصرف‌کننده شیشه تبدیل به یک معتاد تمام عیار می‌شود. از مهم‌ترین عوارض طولانی مدت مصرف شیشه: اختلال در عملکرد دریچه پروستات است که معمولاً ادرار و اسپرم باهم دفع می‌شوند. آسیب‌های کبدی، جوش‌های صورت، کوچک شدن بیضه‌ها به‌همراه درد، تضعیف قوای جنسی تا مرحله عقیم شدن، بوی بد بدن، خُرد شدن دندان‌ها، بوی بد ادرار، ترک خوردن پوست و نوک انگشتان از دیگر عوارض این ماده مخدر خطرناک است. جناب مهندس مصرف کنندگان شیشه را به مصرف کنندگان شاخ‌دار تشبیه کرده است. از دیدگاه کنگره ۶۰ شیشه یک ماده مخدر قوی و خطرناک است و اعتیاد آن در مقایسه با مواد مخدر شناخته شده است که نظیر آن از تریاک و هروئین بسیار سنگین‌تر و خطرناک‌تر است. به اعتقاد کنگره ۶۰ هر نوع اعتیادی قابل درمان است هم‌اکنون تعداد زیادی از مصرف کنندگان شیشه در کنگره به‌درمان قطعی رسیده‌اند.

سلام دوستان شکوفه هستم همسفر

شیشه، کریستال یا آیس یکی از انواع مواد مخدر و محرک امروزه هستند که شبیه به خرده شیشه یا تکه‌های کوچک یخ است. مهم‌ترین ترکيبات این ماده مخدر آمفتامین است شیشه برای اولین بار در جنگ جهانی‌دوم به‌عنوان یک داروی مؤثر در رفع خستگی و افسردگی سربازانی که مشغول جنگ بودند و مجبور بودند چندین شبانه‌روز بیدار بمانند استفاده می‌شد. با گذشت زمان متوجه تخریب بالا و اعتیاد این ماده مخدر خطرناک شدند اما سوداگران و تولید کنندگان این ماده به کار خود ادامه دادند و قرص اکستازی را نیز در دستور کار خود قرار دادند و به‌مرور زمان مصرف این ماده محرک بسیار خطرناک، رواج پیدا کرد و در سال ۱۳۸۶ سونامی این ماده مخدر کم‌کم پدیدار شد تا جایی که خبرهای قتل همسر و فرزندان و اتفاقهای ناگوار از این قبیل شنیده می‌شد. مصرف شیشه از هرنوع ماده مخدر دیگری تخریب بیشتری ایجاد می‌کند از جمله تخریب هیپوتالاموس که مرکز کنترل احساسات و نیروی جنسي است. و در دو زمینه دچار توهم می‌شوند ۱- از نظر جنسي و بدبینی شدید نسبت به اطرافیان ۲- احساس تحت نظر بودن شدید. توهمات شدید به‌گونه‌ای است که فکر می‌کنند همه مردم دشمن آن‌ها هستند و مورد تعقیب سیستم‌های امنیتی (CIA) گرفته‌ تا گروه‌های دیگر، و به‌خاطر همین به نزدیک‌ترین افراد خانواده خود بدبین هستند و حتی در خانه ابزار جهت مراقبت از خود آماده دارند.

 آن‌ها فکر می‌کنند همه اشتباه می‌کنند جز خودشان. مصرف کنندگان شیشه صرفآ یک مصرف‌کننده مواد مخدر نیستند در کجا دیده شده است که چنین رفتارهای خطرناکی از دیگر مصرف کنندگان سر بزند. از مهم‌ترین عوارض مصرف این ماده اختلال در عملکرد دریچه پروستات است که معمولا ادرار و اسپرم با هم دفع می‌شوند آسیب‌های کبدی ایجاد عفونت در دستگاه گوارش خصوصآ در روده‌ها، کوچک شدن بیضه‌ها به‌همراه درد و ضعیف قوای جنسی است. 

از دید‌گاه کنگره ۶۰ هر نوع ماده‌ای که انسان را از حالت طبیعی خارج کند مواد مخدر محسوب می‌شود از جمله‌؛ شیشه، الکل، هروئین، متادون قرص‌های آرام‌بخش، گل، حشیش و... که همگی از سد‌خونی مغز عبور می‌کنند و مستقیم روی سیستم ایکس تاثیر می‌گذارند. اما اکنون به شکرانه دستان پر مهر مهندس و با متد دی‌اس‌تی ۹۰ درصد افراد وابسته به مواد مخدر درمان می‌شوند و ۱۰ درصد باقي بستگی به جهان‌بینی شخص و دیدگاه شخص نسبت به خود وجهان پیرامونش دارد.

سلام دوستان شیرین هستم همسفر

در مورد دستور جلسه شیشه و تخریب آن می‌توانم این‌گونه بگویم که شیشه ماده محرک، مخدر و خطرناکی است که مهم‌ترین ماده آن آمفتامین است که در آزمایشگاه‌های علمی تولید شده است و برای بشریت چیزی به‌جز قتل، جنایت و فساد به‌همراه نداشته است. کسی که شیشه مصرف می‌کند انرژی‌های ذخیره شده بدنش را خیلی زود استفاده می‌کند و از دست می‌دهد و وقتی از سد‌خونی مغز عبور می‌کند و از حالت تعادل خارج می‌شود. یک مصرف‌کننده شیشه به‌اندازه ۲۰ سال مصرف تریاک تخریب پیدا می‌کند و دچار اسکیزوفرنی و توهم شدیدی می‌شود انرژی نهفته شده بدن خود و ذخیره شده را در زمان کوتاه مدت از جسمش تخلیه می‌کند. 

خودِ شیشه از خود انرژی ندارد بلکه انرژی ذخیره شده را آزاد می‌کند با مصرف شیشه فرد مصرف‌کننده خالی و تهی از انرژی می‌شود و او حالت افسردگی و ناامیدی به‌خود می‌گیرد و مجبور می‌شود که دوباره به‌دنبال آن مواد برود که بتواند بخوابد یا آرام بگیرد این ماده مخدر شیشه یا کریستال تشکیل شده از آمفتامین است. این ماده محرک در سال ۱۹۸۶ در آلمان اختراع شد که البته برای لاغری و کنترل خواب استفاده می‌شد حتی در جنگ جهانی‌دوم به سربازان می‌دادند که کار بیشتری از آن‌ها بکشند و به خواب نروند و در سال ۱۳۸۲ وارد ایران شد این ماده جلوتر از این‌که وارد ایران شود، آقای مهندس گزارش این را داده بودند که سونامی شیشه در راه است و همین‌طور هم شد تعدادی از دانشجویان و جوانان به این ماده روی آوردند و در دانشگاه‌ها این ماده را به‌صورت قرص اکستازی توزیع و استفاده می‌کردند برای این‌که بتوانند ساعت‌های بیشتری درس بخوانند و نمره خوبی را از آزمون بگیرند. از تخریب‌های شیشه می‌توان گفت؛ پوسیدگی دندان‌ها، اختلال در دریچه پروستات، تعریق بسیار زیاد بدن، خشکی پوست و خیلی از تخریب‌های دیگر برای مصرف کنندگان است همچنین دچار توهماتی که می‌شوند از دو نظر می‌باشد یکی این‌که فکر می‌کنند همیشه زیر نظر هستند و بدبینی شدید نسبت به اطرافیان خود در این زمینه احساس می‌کنند که خانواده آن‌ها تحت نظارت است. برادر خود من مصرف شیشه داشت در خانواده خودش دچار همین مشکلات شده بود که نصف شب‌ها با وسیله‌ای که زیر پایش بود سرزده و بدون هیچ سروصدایی وارد می‌شد و ما از آن می‌پرسیدیم که چرا این‌طور به‌خانه می‌آیی می‌گفت که به من زنگ زده‌اند که یک‌نفر در خانه ما است و خودش را می‌رساند که آن شخص را بگیرد ولی چیزی نبود و متوجه می‌شدیم که دچار توهمات زیادی شده بود تا این‌که زندگیاش از هم پاشید بر مبنای همین است که خطرناک‌ترین رفتارها از آن‌ها سر می‌زند بدون این‌که خودشان متوجه این موضوع باشند و کنگره تنها جایی است که می‌توانند خودشان را درمان کنند.

رابط خبری: همسفر نازیلا رهجوی راهنما همسفر ندا (لژیون پنجم)
عکس: همسفر اعظم، مرزبان خبری
ویراستار: همسفر عفت رهجوی راهنما همسفر مریم (لژیون هفتم)
ارسال: همسفر زهرا رهجوی راهنما همسفر ندا (لژیون پنجم)
همسفران نمایندگی وحید

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .