English Version
English

درمان فوق ترک و تعادل فوق درمان است

درمان فوق ترک و تعادل فوق درمان است

سلام دوستان من نفیسه هستم یک همسفر
شیشه با نام پزشکی مت‌آمفتامین (Metamphetamine) اولین بار در کشور آلمان در سال 1887 در طی تحقیقاتی بر روی مبتلایان به افسردگی، بیش‌فعالی و چاقی مزمن به صورت مصنوعی ساخته شد. این ماده با ورود به سیستم عصبی مرکزی باعث آزاد شدن ناگهانی انتقال‌دهنده عصبی دوپامین در مغز می‌شود. این پدیده موجب تحریک سلول‌های مغزی و افزایش حالت تهاجمی و انرژی جسمانی می‌‌گردد.

ایجاد لذت فوری، شدید و طولانی براثر ترشح دوپامین پس از مصرف علت شیوع این نوع مصرف در جوانان می‌باشد. برخی از دانش‌آموزان و دانشجویان برای بیداری در شب امتحان از این ماده استفاده می‌کنند. نمونه‌های دیگر از مخدرهای صنعتی ماری‌جوانا، کروکدیل، روان‌گردان بونزای (با پاشیدن ماده شیمیایی بر روی گیاه شاهدانه تهیه می‌شود)، کمیکال (پایه آن گیاه مریم‌گلی)، دستمال، قارچ و فنتالین که امروزه متأسفانه رواج پیداکرده و بسیار مخرب و خطرناک می‌باشد.

با مصرف شیشه علائم اولیه‌ای مانند هیجان شدید، تند صحبت کردن، بی‌تابی، افزایش فعالیت فیزیکی، کاهش اشتها، احساس سرخوشی و توهمات ذهنی، افزایش ضربان قلب، تنفس و دمای بدن، بی‌خوابی شبانه، گشادشدن مردمک چشم و پارانویا یا بدبینی که بسیار برای اطرافیان فرد مصرف‌کننده آسیب‌زا می‌باشد. در شرایطی که تمام کشورها از درمان شیشه عاجز مانده‌اند و از روش‌های بدون نتیجه، چون ماتریکس و جلسات گروهی استفاده می‌کنند، در کشور ما با وجود کنگره ۶۰ و بنیان آن آقای مهندس دژاکام و با ابداع روش DST به راحتی درمان این مخدر صنعتی انجام می‌پذیرد.

درمان با متد DST با کمک داروی درمانگر اپیوم تینکچر صورت می‌پذیرد و چنانچه درمان صحیح و کامل انجام شود، دیگر بدن هیچ نیازی به مصرف نخواهد داشت. با یک سفر درمانی صحیح در متد DST سیستم‌های شبه‌افیونی بدن شخص که دچار اختلال شده بودند، فعالیت خود را شروع خواهند کرد، با وجود مکمل‌های درمان چون ورزش و آموزش جهان‌بینی شخص به طرف تعادل پیش خواهد رفت.

سلام دوستان سمیه هستم یک همسفر
شیشه یک ماده‌ی آزمایشگاهی است که با ترکیب برخی از مواد شیمیایی و سمی خطرناک ساخته‌شده است. فردی که شیشه مصرف می‌کند؛ دچار بی‌خوابی، پرخاشگری، بدبینی، بددهنی و هم‌چنین توهم می‌شود، یعنی صحنه‌هایی را می‌بیند که ما قادر به دیدن آن‌ها نیستیم. خانواده و اطرافیان نقش بسیار مهمی در درمان شخص دارند. اگر خانواده دانش کافی نسبت به اعتیاد داشته باشد و دچار ترس و وحشت نشود و بتواند رابطه‌ی خوبی با مصرف‌کننده ‌برقرار کند، می‌تواند شخص را به زندگی دوباره بازگرداند.

آشنایی با کنگره‌ی 60 و قدم گذاشتن در وادی عشق و محبت می‌تواند مرهمی باشد بر روی زخم عمیق و کشنده‌ا‌‌ی که در اثر مصرف شیشه بر پیکره‌ی شخص به وجود آمده است. در کنگره 60 راهنماها و کسانی که آموزش گرفته‌اند با به کارگیری روش درمانی DST و استفاده از داروی اپیوم تینکچر سیستم‌هایی که در اثر مصرف از تعادل خارج گردیده‌اند را تا حدودی به حالت اولیه بازمی‌گردانند. به اصطلاح پزشکی درمان به معنای واقعی صورت می‌پذیرد و اگر حتی شخص در آزمایشگاه تولید شیشه مشغول به کار شود دیگر نیازی به مصرف نخواهد داشت.

سلام دوستان من زهرا هستم یک همسفر
مصرف شیشه بیشتر از هر نوع ماده مخدر دیگر در مغز تخریب ایجاد می‌کند. تخریب در سیستم‌های دوپامینرژیک و سروتونینرژیک و در بخش‌های دیگر مغز از جمله هیپوتالاموس ایجاد می‌شود. در سال‌های اخیر هر روز یک نوع ماده مخدر جدید تولید می‌شود. شیشه متأسفانه در لیست خطرناک‌ترین مواد مخدر قرار می‌گیرد. امروزه شیشه و مخدرهای صنعتی جدید بسیاری از جوانان ما را درگیر کرده است.

مصرف شیشه اشتها را کم می‌کند و موجب پرخاشگری و یا خشونت در افراد می‌شود. شیشه یا (مت‌آمفتامین) یک داروی محرک قوی بوده که در آزمایشگاه به صورت شیمیایی ساخته می‌شود. مخدرهای جدید یکی از صدها ابتکار شبکه‌های قاچاق مواد مخدر است.

سلام دوستان من پریسا هستم یک همسفر
شیشه نوعی کریستال و یک نسخه بسیار قوی و خطرناک است. این ماده مخدر بسیار اعتیاد‌آور و توهم آور می‌باشد. معمولاً به صورت دودی و یا تزریقی استفاده می‌شود. شیشه تأثیر به‌مراتب بیشتری بر مغز نسبت به سایر اشکال مواد مخدر دارد. هرویین ماده مخدری برگرفته از مرفین‌ است که با روش تقطیر تهیه می‌شود، نام اصلی آن «دی‌استیل‌مرفین» است. هروئین خالص به شکل پودری سفیدرنگ و تلخ‌مزه است.

هروئین مانند بنزین یا کاغذ روزنامه می‌باشد که به سرعت مشتعل می‌شوند و با همان سرعت هم خاموش می‌شوند. به خاطر همین مسئله فاصله زمانی میان مصرف بسیار کوتاهی دارد، یعنی کوتاه‌ترین ماندگاری را در میان مخدرها داراست. روش درمان DST یک روش درمان تدریجی یا کاهش پله‌ای است که بیمار درمان خود را با مصرف سه وعده دارو OT در زمان‌های مشخص‌شده شروع می‌کند و طبق برنامه پیش می‌رود تا مصرف او به یک وعده برسد، پس از پایان پله آخر کامل حذف می‌شود و درمان کامل یا رهایی به وجود می‌آید.

سلام دوستان من رقیه هستم یک همسفر
شیشه که از انواع مخدرهای صنعتی محسوب می‌شود، برای اولین بار در آلمان به صورت مصنوعی ساخته شد. مصرف شیشه باعث هیجان‌زدگی و احساس شادی در فرد می‌شود. به دلیل بی‌خوابی برای روزها و ساعت‌ها ممکن است فرد دچار هذیان و توهمات شود که ممکن است به بیماری‌های روانی منجر شود. ماده‌ی مخدر شیشه از ترکیبات آمفتامین‌ است که در ایران به صورت غیرقانونی در مکان‌هایی مثل آزمایشگاه یا آشپزخانه تولید می‌شود.

درمان اعتیاد به شیشه درمان سختی است. گذشته از درمان جسمی نیاز به درمان وجه روانی هم می‌باشد. در درمان در همه جای دنیا تنها قطع مواد صورت می‌گیرد؛ ولی خبر از درمان نیست.

سلام دوستان ملیحه‌ هستم یک همسفر
درمان شیشه و مخدرهای جدید در کنگره ۶۰ انجام می‌شود. در مدت زمان حداقل ۱۰ ماه در گام‌های ۲۱ روزه به روش DST و با آموزش‌های گروهی با راهنمایی راهنمایان مجرب تحت عنوان مثلث جسم، روان، جهان‌بینی انجام می‌شود. در کنگره ۶۰ درمان شیشه به‌ راحتی صورت می‌گیرد و با هیچ پیچیدگی همراه نمی‌باشد. کاری که در کنگره ۶۰ انجام می‌گیرد، همه چیز را موشکافی می‌کند و صد در صد هم علمی است به همراه تجربه، علمی هم که تجربه شود سندی است بدون نقص. این جملات از سخنان آقای مهندس دژاکام است.

پس با توجه به این جملات در کنگره ۶۰ درمان اعتیاد کاملاً با روش علمی صورت می‌گیرد‌. با توجه به سخنان استاد امین علم حقیقتی است که به راستی و درستی دلالت می‌کند، پس درمان DST درمانی است کاملاً علمی و درست که اگر حرکت هم درست باشد نتیجه‌ای صد در صد خواهد داشت. به دنبال این نوع درمان ما می‌توانیم در مصرف‌کننده‌ها تا حدودی تعادل را ببینیم. به گفته بنیان کنگره60 جناب مهندس: «درمان فوق ترک و تعادل فوق درمان است».

رابط خبری: راهنما همسفر نفیسه (لژیون بیست و هفتم)
عکاس خبری: همسفر آرزو رهجوی راهنما همسفر هاجر (لژیون هفتم)
ویراستاری و ارسال: راهنمای تازه واردین همسفر فریناز
همسفران نمایندگی میرداماد اصفهان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .