English Version
English

مصرف کننده شیشه همیشه خودش را از دیگران عاقل تر و آگاه تر می داند

مصرف کننده شیشه همیشه خودش را از دیگران عاقل تر و آگاه تر می داند

هفتمین جلسه از دوره سیزدهم سری کارگاه های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ نمایندگی کاشمر به استادی مسافر قاسم، نگهبانی مسافر حسن و دبیری مسافر احمد با دستور جلسه «تخریب های شیشه و مخدرهای جدید و درمان آن با متد DST» روز یک شنبه 17 تیرماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کار کرد.
خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان قاسم هستم یک مسافر.
از نگهبان جلسه حسن آقا تشکر می کنم که مسئولیت اداره جلسه را به من واگذار نمودند تا خدمت کنم و آموزش بگیرم. دستور جلسه (تخریب های شیشه و مخدرهای جدید و درمان آن با متد DST) می باشد.
باورم نمی شود من که روزی 3 گرم شیشه را مصرف می کردم برای دومین بار در جایگاه استادی قرار بگیرم که واقعا برای من لذت بخش می باشد.
سر خوشی مصرف شیشه با تمام مواد مخدر فرق می کند و از همه مواد سنگین تر است، بنابراین تخریب های آن نیز بیشتر می باشد.
در اوایل مصرف شیشه، لذت هایی برای مصرف کننده دارد ولی این سرخوشی خیلی زود تبدیل به توهم می شود.
کسی که مصرف کننده تریاک، شیره، و یا هروئین می باشد هیچ وقت ساعت 3 شب برای تهیه مواد و یا تخریب به اموال دیگران از خانه خارج نمی شود ولی مصرف کننده شیشه این کار را انجام می دهد.
مصرف کننده شیشه همیشه خودش را از دیگران عاقل تر و آگاه تر می داند و به خاطر توهم، انتظار دارد که همه حرف ها و کارهای او را تایید کنند.

مصرف شیشه باعث می شود که اسپرم و ادرار مصرف کننده با هم خارج شود، پوست بدن را خشک می کند و به جایی می رسد که فرد از زندگی کردن متنفر می شود، همیشه اعصاب و روانش به هم ریخته است، به همه چیز بدبین و همیشه افکار او درگیر است. به دلیل این که خودش را از دیگران عاقل تر می داند هرکسی که او را تایید نکند و یا به حرف او گوش نکند به دنبال انتقام گرفتن از آن شخص می باشد.
من به این دلیل شیشه مصرف کردم که می خواستم بدون درد و خماری تریاک را ترک کنم. می گفتند که اگر چند روز شیشه مصرف کنید خیلی راحت تریاک را ترک می کنید.
دو روز شیشه کشیدم و خیلی هم خوب بود ولی نتوانستم از دام آن رهایی پیدا کنم و به مرور زمان همه چیز را از من و خانواده ی من گرفت.
سراسر زندگی یک مصرف کننده شیشه نفرت و انتقام است و تمام این مسائل به خاطر مصرف شیشه و توهم آن می باشد.
در بیرون از کنگره می گفتند که راهی برای درمان شیشه وجود ندارد  ولی کنگره به من ثابت کرد که این حرف صحیح نیست.
شیشه، هروئین و تمام مواد مخدر به راحتی در گنگره ۶۰ قابل درمان است به این شرط که خواسته ای قوی داشته باشیم و گوش به فرمان راهنما باشیم اگر این کار به درستی انجام شود به خود باوری می رسیم.
برای درمان هر نوع مواد مخدر، نشستن در خانه و دعا کردن، توسل به ائمه، کمک خواستن از دیگران تاثیری ندارد. پیدا کردن راه، خواسته ای قوی، تلاش و قرار گرفتن در صراط مستقیم و گوش به فرمان بودن لازم است.
خدا را شکر می کنم که در این مسیر زیبا قرار گرفتم و تشکر می کنم از راهنمای خوبم آقا میثم که در این راه خیلی به من کمک کردند.
از همه شما ممنون وسپاسگزارم که سکوت کردید و به صحبت های من گوش دادید.
عکاس: مسافر حسین لژیون هفتم مسافر راهنما محسن
تایپ و ویراستار: مسافر علی لژیون یکم راهنما مسافر احمد
ارسال خبر: مسافر حمید لژیون چهارم راهنما مسافر مجید
مرزبان کشیک: مسافر حسین

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .