English Version
English

ماده اصلی شیشه آمفتامین و قرص افدرین است

ماده اصلی شیشه آمفتامین و قرص افدرین است

نهمین جلسه از دوره دوازدهم سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰، نمایندگی دکتر علیرضا (مبارکه)، با استادی راهنمای محترم مسافر حسین، نگهبانی مسافر اسماعیل و دبیری مسافر علی‌اکبر با دستور جلسه « تخریب‌های شیشه و مخدرهای جدید و درمان آن با متد DST  » در روز یکشنبه 17 تیرماه ۱۴۰۳، ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود.
خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان حسین هستم یک مسافر، از ایجنت و گروه مرزبانی که اجازه دادند من در این جایگاه خدمت کنم و آموزش بگیرم تشکر می‌کنم. دستور جلسه امروز تخریب‌های شیشه و مخدرهای جدید و درمان آن با متد DST است . در وادی یازدهم سه مرحله گفته شده است که شیطان بر انسان تاخت تا بتواند انسان را به گمراهی کامل برساند. اولین مرحله که با خلقت انسان هم آغاز شد خشخاش یا تریاک بود مرحله دوم هروئین بود که در اصل برای درمان تریاک ساخته شد و مرحله سوم داروهای شیمیایی، قرص‌های عصاب و روان و شیشه بود که هم عصر با ما بود.

شیشه در زمان جنگ جهانی دوم برای اینکه سربازان بتوانند بر افسردگی و بی خوابی خود غلبه کنند تحت عنوان یک دارو ساخته شد. بعد از جنگ این مواد به بازار آمد و به انسان‌ها معرفی شد. چرا به این ماده شیشه می‌گویند؟ به خاطر اینکه شکل آن مثل خورده‎‌های شیشه است یا خورده‌های یخ ریز شده برای همین در ایران به آن شیشه و در کشورهای دیگر به آن ICE می‌گویند. ماده اصلی شیشه آمفتامین و قرص افدرین است. وقتی شیشه وارد بدن می‌شود بلافاصله احساس عجیبی و سرخوشی به انسان دست می‌دهد که به خاطر افزایش در دوپامین، سروتونین، آدرنالین در بدن است، برای همین واکنش‌های شدید می‌دهد.

در اوایل مصرف وقتی در بدن دوپامین وسروتونین بالا برود انرژی خاصی به انسان می‌دهد، ولی این انرژی همان انرژی ذخیره شده در بدن انسان است که به شدت مصرف می شود و انسان دچار بی‌خوابی، سرخوشی و تمرکز بسیار بالایی در اوایل مصرف می‌شود. بعد از آن به دلیل اینکه انسان خیلی سرحال است و کم‌کم انرژی ذخیره شده او در حال مصرف است به شدت انسان درحالت بی‌حالی، کسلی و سستی می‌شود و این حالت را بیشتر افرادی که مصرف کننده شیشه هستند متوجه می‌شوند. این حالت به شدت ناراحت کننده است شاید اگر کسی یکی از نزدیکانش را ازدست دهد این مصیبت برای او این قدر ناراحت کننده نباشد و همین امر باعث می شود که شخص مصرف کننده شیشه بر اثر نیازش دو باره روی به مصرف شیشه ببرد تا دوباره به حالت نشئگی قبلی خود برسد.

همین امر باعث می شود که فرد معتاد به شیشه شود وقتی به این حالت رسید دیگر هیچ اراده ای از خودش برای درمان خود ندارد و متاسفانه درمان هایی که بیرون از کنگره وجود دارد اصلاً جوابگوی این افراد نیست به جز درمانی که در کنگره برای اعتیاد مطرح شده است و به دلیل اینکه مواد مخدر شیشه از سد خونی مغز عبور می‌کند. بعد از اینکه شخص شروع به مصرف می‌کند حالتی به او دست می‌دهد که خود فرد سریع متوجه تغییرات در خود می‌شود چون عبور این گونه مواد از سد خونی مغز از هر موادی حتی هروئین هم بالاتر است. علائمی که در مصرف شیشه است اختلال در دریچه پروستات، کبد، بروز جوش های عفونی در بدن، بوی بد بدن و بوی بد ادرار به خاطر شیمیایی بودن مواد شیشه است. از تخریب های دیگر شیشه خرد شدن دندان هاست و تنها راه درمان شیشه و هر گونه ماده مخدر کنگره ۶۰ می باشد. از اینکه با سکوت زیبای خودتان به صحبت های من گوش کردید ممنونم.


تایپ: مسافر محمد و مسافر سعادت
عکس: مسافر محمد
تنظیم و ارسال: مسافر مهرداد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .