English Version
English

تریاک و شیره مانند نارنجک دستی و شیشه مانند بمب اتم عمل می کند.

تریاک و شیره مانند نارنجک دستی و شیشه مانند بمب اتم عمل می کند.

پنجمین جلسه از دوره هفتم سری کارگاه های آموزشی و خصوصی همسفران کنگره ۶۰ نمایندگی زال‌پارس با استادی همسفر مهدیه و نگهبانی همسفر دلارام و دبیری همسفر فاطمه با دستور جلسه «تخریب های شیشه و مخدرهای جدید و درمان آن با متد DST » روز یکشنبه ۱۷ تیر ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۰ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

خداوند را شاکر و سپاسگزارم که در این جایگاه قرار گرفتم تا خدمت کنم، از راهنمای عزیزم خانم مریم و نگهبان جلسه سپاس‌گزارم که اجازه این خدمت را به من دادند تا آموزش بگیرم. دستور جلسه این هفته تخریب‌های شیشه و مخدرهای جدید ندرمان آن با متد دی‌ اس تی هست. اگر بخواهم پیش‌زمینه‌ای در مورد شیشه بیان کنم شیشه در سال 1287 میلادی توسط آلمان‌ها به‌طور مصنوعی ساخته شد و نام علمی شیشه، متا آمفتامین است، شیشه یک مخدر صنعتی است ودر مقایسه با مخدر هایی مثل تریاک و شیره که ریشه گیاهی دارند از تخریب خیلی بالایی برخوردارند، به‌طوری‌که تخریبی که مصرف یک سال شیشه وارد می‌کند برابر با مصرف چندین سال مواد دیگر است برای مثال تریاک یا شیره مانند نارنجک دستی و شیشه مانند بمب اتم است.
در اوایل دهه 70 این ماده وارد کشور ما شد ولی باورهای غلط مردم نسبت به این ماده که شیشه مرفین ندارد پس اعتیاد هم ندارد باعث رو آوردن به این ماده شد و حتی تست‌های آن زمان در مصرف‌کنندگان شیشه منفی بود. در اوایل خانم‌ها و آقایان برای لاغری، افسردگی استفاده می‌کردند، اما نمی‌دانستند که چه تخریبی ازنظر جسمی و روحی و روانی دارد.

مصرف شیشه باعث تخریب دستگاه تنفسی و آسیب جدی به ریه که منجر به سرطان ریه می‌شود نیز هست ولی هنوز هیچ درمانی ازنظر پزشکان وروان شناسان برای شیشه وجود ندارد. خوشبختانه کنگره 60 توانسته این موضوع را به اثبات برساند که شیشه و انواع محرک‌ها درمان قطعی دارد و سال‌هاست افرادی که مصرف‌کننده شیشه و محرک‌ها هستند در کنگره 60 درمان کامل می‌شوند.
آقای مهندس می‌فرمایند: هنوز پروفسورها جرات نمی‌کنند از کلمه‌ی درمان کامل استفاده کنند ولی من به‌طورقطع از کلمه درمان کامل استفاده می‌کنم و واقعاً سند بدون نقص یعنی این چیزی که ما در کنگره 60 تجربه می‌کنیم وکسانی که در اینجا درمان می‌شوند نه‌تنها جسم آن‌ها بلکه روان وجهان بینی را نیز درمان می‌کند.

ممنونم که با سکوت قشنگ تون به صحبت های من گوش کردید.

برگزاری آزمون داخلی تیر ماه ۱۴۰۳

لژیون ویلیام همسفران با راهنمایی همسفر زهرا

لژیون تغذیه سالم همسفران با راهنمایی همسفر مریم

تایپ و ویراستار: همسفر نجمه رهجوی راهنما همسفر زهره( لژیوندوم) و همسفر فاطمه رهجوی راهنما همسفر مریم ( لژِیون سوم)

ارسال خبر: همسفر زهرا رهجوی راهنما همسفر زهره (لژیون دوم)

همسفران نمایندگی زال پارس

 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .