English Version
English

شیشه نه محرک است و نه مخدر، بلکه مخرب است

شیشه نه محرک است و نه مخدر، بلکه مخرب است

راهنما همسفر طاهره در کارگاه آموزشی مجازی در مورد دستور جلسه هفتگی: «تخریب‌های شیشه و مخدرهای جدید و درمان آن با متد DST» گفتند:

سلام دوستان طاهره هستم یک همسفر

تمام دنیا بر این باور هستند که شیشه درمان ندارد، در حالی که در کنگره ۶۰، درمان انواع مواد از جمله شیشه به راحتی با متد DST انجام می‌گیرد.

سابقه شیشه به جنگ جهانی دوم می.رسد که جهت رفع اضطراب و افسردگی سربازان و بالا رفتن انرژی سربازانی که شبانه روز بیدار می‌ماندند، مورد استفاده قرار می‌گرفت و بعد منع شد.

اما در ادامه با این باور که چون شیشه مرفین ندارد ، پس ماده محرک است و مخدر محسوب نمی‌شود، مصرف آن در میان دانشجویان و جوانان بالا گرفت با این تصور که سطح انرژی و تمرکز آنها بالا می‌رود. 

مصرف شیشه در بانوان نیز به دلیل لاغری بسیار رواج یافت و در باشگاه‌های ورزشی توصیه می‌شد. که نتایج و تخریب‌های وحشتناک آن در ادامه آشکار شد. به همین دلیل آقای مهندس دژاکام فرمودند شیشه نه محرک است و نه مخدر، شیشه مخرب است.

شخصی که تریاک یا هروئین استفاده می‌کند، ممکن است خمار باشد یا بسیار کار انجام دهد، ولی یک انسان نرمال و عادی است، اما فرد مصرف‌کننده شیشه این‌گونه نیست؛

شیشه به سیستم ایمنی بدن حمله می‌کند و بیش از هر ماده مخرب دیگر در مغز تخریب ایجاد می‌نماید.

همچنین در مرکز کنترل احساسات و نیروی جنسی تأثیر می‌گذارد، به همین دلیل مصرف‌کنندگان شیشه در دو زمینه سخت؛ یکی مسائل جنسی و بدبینی شدید نسبت به اطرافیان دچار توهم می‌شوند. به این دلیل دست به رفتارهای جنون‌آمیز و خطرناک می‌زنند.

مورد دیگر احساس تحت نظر بودن است، در همه‌جا گمان می‌کند تحت تعقیب و کنترل است و دیگران می‌خواهند به او آسیب بزنند یا او را به قتل برسانند به همین دلیل دست به عملیات تلافی‌جویانه می‌زند و خطرناک‌ترین رفتار از آن‌ها سر می‌زند که عواقب جبران ناپذیری‌ در پی خواهد داشت.

ویرایش و ارسال مطلب: همسفر فاطمه، رهجوی راهنما همسفر طاهره (لژیون یکم)

همسفران نمایندگی فردوسی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .