English Version
English

شیشه نه مخدر است و نه محرک بلکه مخرب است

شیشه نه مخدر است و نه محرک بلکه مخرب است

همسفر فریبا از لژیون دوم
شیشه یک ماده مخدر بسیار قوی و خطرناک است و اعتیاد آن در مقایسه با مواد مخدر شناخته شده نظیر تریاک و هروئین بسیار سنگین‌تر و خطرناک‌تر است. استفاده مکرر از شیشه موجب تغییراتی در فعالیت‌های شیمیایی مغز می‌شود و بسته به این‌که فرد مصرف کننده به چه میزان مستعد بروز اختلال روانی باشد، آثار گوناگونی در او ایجاد می‌کند. افرادی که به مصرف شیشه وابسته شدند، واکنش‌هایی به‌صورت خشم، پرخاشگری، سوءظن، افسردگی، عدم آرامش و بدبینی را بروز می‌دهند و اطرافیان به‌راحتی می‌توانند این تغییرات رفتاری را تشخیص داده و احتمال دهند که فرد به مصرف شیشه روی آورده است.

همسفر شهلا از لژیون دوم
امروزه قرص‌های زیادی به‌عنوان داروی لاغری و کاهش وزن حاوی ماده اعتیادآور، شیشه هستند و متأسفانه به‌راحتی به فروش می‌رسند. این داروها باعث کاهش وزن می‌شوند در اکثر موارد مصرف کننده از وجود مخدر شیشه در این قرص‌ها اطلاعی ندارد و متأسفانه ناخواسته معتاد می‌شود. اعتیاد به شیشه بسیار آسان و سریع است؛ اما ترک آن کاری سخت و دشوار است که عوارض بیشماری در پی دارد. خوشبختانه کنگره ۶۰ با ارائه متد DST توانسته مخدری، مثل شیشه را نیز درمان کند و افرادی که مصرف شیشه داشتند، توانستند با استفاده از شربت OT و درنظرگرفتن پارامتر زمان به درمان قطعی برسند و خود و خانواده را از اسارت و زندگی پرتنش نجات دهند.

همسفر لیلا از لژیون دوم
مصرف کننده شیشه افسار زندگی خویش را به دست اهریمنی سپرده که او را لحظه‌لحظه در فرورفتن در مردابی که با دستان خویش به وجود آورده فرو می‌برند. او بر اثر مصرف شیشه نه تنها خویشتن خویش را فراموش کرده؛ بلکه از کنار عزیزانش نیز بی‌تفاوت عبور کرده و تنها چیزی که توجه او را به خودش جلب می‌کند، خمری است که اهریمن در دستان او نهاده است. مصرف شیشه بیشتر در مهمانی‌ها و پارتی‌های شبانه است. مخدر شیشه یکی از خطرناک‌ترین مواد مخدر غیرقانونی است که عوارض و پیامدهای بسیار جدی و خطرناکی به‌دنبال دارد.

همسفر الهام از لژیون دوم
از نظر آقای مهندس شیشه نه مخدر است و نه محرک؛ بلکه مخرب است یعنی بیشتر از آنچه مخدر و محرک باشد تخریب به همراه دارد و بیشترین تخریب را در قسمت جسم و مغز فرد ایجاد می‌کند. مصرف این ماده باعث می‌شود فرد دچار بدبینی و سوءظن نسبت به اطرافیانش شود یا اینکه مدام احساس می‌کند زیرنظر و تحت کنترل است و توهم بالایی دارد و همین باعث می‌شود که دست به رفتارهای جنایتکارانه‌ای مثل قتل عزیزانش بزند.
به‌قول آقای مهندس هر فرد شیشه‌ای برای خودش یک دیوانه‌خانه سیار است که هیچ ترسی هم از هیچ‌کسی حتی مآموران انتظامی ندارد. در خانواده‌ای که  مصرف‌کننده شیشه باشد واقعاً  امنیتی وجود ندارد، من این را وقتی همسفری موقع مشارکت گفتند که شب‌ها با فرزندانش داخل اتاقی می‌روند و در اتاق را از داخل از ترس اینکه مسافرش به آن‌ها در خواب آسیبی بزند، قفل می‌کنند و وسایل اتاق را هم به در تکیه می‌دهند، با تمام وجودم درک کردم...
اما با وجود همه این‌ها خدا را شکر به لطف وجود آقای مهندس و روش ابداعی ایشان متُد (DST) و کشف صورت مسئله اعتیاد توسط ایشان، با داروی OT و دوز مناسب اعتیاد به انواع مواد سنتی و صنعتی، مخدر و محرک همگی به لطف خداوند به‌راحتی در کنگره شصت درمان می‌شوند؛ به‌طوری که تاکنون هزاران نفر فرد شیشه‌ای در کنگره درمان شده‌اند و اکثر آن‌ها نیز از خدمتگزاران درجه‌یک کنگره شصت هستند و همگی سندی بدون نقص و گواهی بر درستی روش DST هستند.

همسفر نگار از لژیون دوم
شیشه یا مت آمفتامین یک ماده محرک و به‌شدت توهم‌زا است. این ماده محرک در سال ۱۹۸۶ در آلمان اختراع شد و سال ۱۳۸۲ وارد ایران شد. خیلی‌ها به‌عنوان داروی لاغری و خیلی‌ها هم برای تمرکز بالا از این ماده مخرب استفاده می‌کردند. شیشه تخریب‌های بسیاری؛ مثل پوسیدگی دندان، تعریق بسیار بالا، خشکی دهان و پوست دارد که این‌ تخریب‌ها در صور آشکار است. از دیگر تخریب‌های شیشه این است که مصرف کننده شیشه به‌شدت دچار سوءظن می‌شود و توهم بالایی به‌دنبال دارد؛ حتی گاهی پیش آمده که مصرف کننده دراثر توهم زیاد، دست به قتل یا جنایت زده است. خدا را هزاران بار شکر که درمان شیشه با شربت OT و متد DST در کنگره توسط آقای مهندس پیدا شد. اگرچه قبلاً درمانی وجود نداشت؛ ولی امروزه با آموزش‌های کنگره و جهان‌بینی و استفاده از داروی اپیوم به‌راحتی در ۱۰ ماه درمان اتفاق می‌افتد.

همسفر الهه از لژیون دوم
شیشه یک مواد مخدر بسیار قوی و خطرناکی است که اعتیاد آن در مقایسه با مواد مخدر شناخته شده نظیر تریاک و هروئین بسیار سنگین‌تر و خطرناک‌تر است. از تخریب‌های صور آشکار شیشه می‌توان به پوسیدگی دندان‌ها، خشکی پوست و اختلال در دریچه پروستات نام برد و تخریب صور پنهان می‌توان شخص را دچار ظن بد کرد. از دیگر تخریب‌های شیشه ایجاد توهمات بسیار زیاد است. جایی که امکان دارد شخص به اطرافیان خود صدمه می‌زند، حتی گزارش‌هایی از قتل هم در مصرف این مواد وجود دارد. مصرف شیشه بیشتر از هر نوع مواد مخدر دیگری روی مغز اثر می‌گذارد و یک مصرف کننده شیشه از تعادل طبیعی خارج شده و رفتارهای عجیب و بسیار نگران کننده‌ای از خود نشان می‌دهد. شیشه یک ماده محرک و مخرب است که در کنگره ۶۰ مصرف کنندگان شیشه با روش دی‌‌اس‌تی و با داروی اوتی به درمان می‌رسند. خانواده‌های زیادی نیز در این راه صدمه دیدند که خدا را شکر در کنگره به حال خوش رسیدند.

همسفر نسرین از لژیون دوم
علت نامگذاری این ماده مخدر این است که شکل ظاهری این ماده شبیه شیشه‌ای است که خورد و پودر شده و مثل تکه‌های ریز یخ و یا خورده‌های ریز نبات، سفید است. در کشور ما به آن شیشه می‌گوییم و در آمریکا و اروپا بیشتر با نام آیس ( یخ ) شناخته می‌شود. از دیدگاه کنگره ۶۰ شیشه یک ماده مخدر بسیار قوی و خطرناک است و اعتیاد به آن در مقایسه با مواد مخدر شناخته شده نظیر تریاک و هروئین بسیار سنگین‌تر و خطرناک‌تر است. تا جایی که آقای مهندس به مصرف کننده شیشه مصرف کننده‌های شاخ‌دار گفته‌اند، که هم به خود و اطرافیانشان آسیب می‌زنند. به اعتقاد کنگره ۶۰ هر نوع ماده مخدر قابل درمان است و هم اکنون مصرف کنندگان شیشه زیادی در کنگره به درمان قطعی رسیده‌اند.

همسفر فاطمه از لژیون پنجم
شیشه یک ماده محرک ‌و مخرب صنعتی است که نسبت به سایر مواد مخدر از تخریب بالایی برخوردار است.
شیشه دارای آمفتامین هست که در اثر مصرف در مغز دوپامین ترشح می‌شود و به‌عبارتی به مغز پاداش داده می‌شود و اسکیزوفرنی به‌وجود می‌آید. مهم‌ترین تر‌کیب این‌ ماده مخدر آمفتامین است سابقه تولید و مصرف آمفتامین به قبل از جنگ جهانی دوم می‌رسد. در زمان جنگ جهانی دوم نیز به‌عنوان یک داروی مؤثر در رفع افسردگی یا اضطراب سربازانی که مشغول جنگ بودند و یا نیروهایی ‌که قرار بود چندین شبانه روز را به‌صورت پیوسته به نبرد مشغول باشند و فرصت استراحت نداشتند، برای نگه‌داشتن سطح انرژی آنان استفاده می‌شد که بعدها ممنوع شد.

 

ویراستاری: همسفر فریبا، راهنما همسفر حمیرا (لژیون دوم)
ارسال: همسفر اعظم، راهنما همسفر مرضیه (لژیون پنجم)

همسفران نمایندگی بیستون (کرمانشاه)

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .