English Version
English

گروه خانواده-تخریب های شیشه و مخدرهای جدید و درمان ان با متدDST

گروه خانواده-تخریب های شیشه و مخدرهای جدید و درمان ان با متدDST

جلسه اول از دوره اول کارگاه‌های اموزشی مجازی همسفران کنگره ۶٠ نمایندگی کیش به استادی راهنما همسفر ساناز با دستور جلسه «تخریب شیشه ومخدرهای جدید ودرمان ان با متد دی اس تی» روز شنبه شانزدهم تیر ماه ۱۴٠۳ برگزار گردید. 

 

خلاصه سخنان استاد: 

 

 شیشه نوعی مت امفتامین کریستال است که بسیار قوی وخطرناک و واعتیاداور است وهمان اوایل در ایران به دلیل شباهت زیادش به شیشه خرد شده به نام شیشه شناخته شد ولی در اروپا وامریکا به نام ایس معروف است وبه صورت تزریق، استشمام، بلع، اسنیف وکشیدن استفاده می‌شود. 

در طول جنگ جهانی دوم کشور ژاپن از این ماده به عنوان یک داروی موثر در رفع خستگی،بی‌خوابی وافسردگی سربازان استفاده می‌کرد وبعد از جنگ سربازانی که به شیشه معتاد شده‌بودند نتوانستند ان را ترک کننده دچار اختلالات واضطراب و افسردگی شدید شدند، با مشخص شدن عوارض خطرناک واعتیاد ان به تدریج کنار گذاشته شد. اما تولید کنندگان مواد مخدر دست به تولید ان زدند، در ابتدا این باور غلط در بین مردم و بخصوص جوانان و دانشجویان و افراد خواستار لاغری وجود داشت که ماده مخدر شیشه چون مرفین ندارد اعتیاد اور نیست اما باور غلط و اشتباهی بود که باعث نابودی افراد بسیاری شد. 

 

 ماده مخدر شیشه از خود انرژی تولید نمی‌کند بلکه شخص مصرف کننده بعد از هر بار مصرف، از ذخیره انرژی جسم خود که برای سال‌های بعد اندوخته است استفاده می‌کند، به دلیل همین انرژی زیاد شخص احساس شادی وشعف وقدرت زیای را در خود احساس می‌کند، نئشگی شیشه شبیهه هیچ کدام از مواد مخدری که می‌شناسیم، نیست، فرد مصرف کننده بعد از مصرف گاهی یک الی دو شبانه روز نمی‌خوابد، دچار پر حرفی،بی‌اشتهایی و توهم شدید می‌گردد ودست به کارهای خطرناک می‌زند که در حالت عادی، ان کارها را انجام نمی‌دهد. مدت نئشگی در شیشه بسیار کوتاه است و در حالت خماری شخص دچار سردرد‌های شدید،بی‌قراری،بی‌خوابی، لرزش و حرکات غیر ارادی در دست و سر می‌شود و فرد به دلیل نیاز دوباره مصرف می‌کند. 

 

اقای مهندس دژاکام با تحقیقاتی که انجام دادند این موضوع را ثابت کردند که ماده مخدر شیشه به دلیل این که از سد خونی مغز می‌گذرد بر روی سیستم x اثر می‌گذارد و باعث تخریب واز تعادل خارج شدن طبیعی جسم می‌گردد. در کنگره ۶٠ با استفاده از متد دی اس تی وشربت اوتی، در مدت زمان ده تا یازده ماه، ودر پله‌های ۲۱روزه، هر نوع ماده مخدری از جمله شیشه قابل درمان است. 

 

 

تایپ: همسفر ساناز راهنمای لژیون اول 

ویرایش وعکس: همسفر ساناز 

نمایندگی همسفران کیش

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .