English Version
English

مصرف شیشه باعث توهم شدید می‌شود

مصرف شیشه باعث توهم شدید می‌شود

جلسه سوم از دوره پنجم کارگاه‌های آموزشی مجازی همسفران کنگره ۶۰ نمایندگی ساوه با استادی همسفر زهرا رهجوی راهنما همسفر فرشته با دستور جلسه «تخریبهای شیشه و مخدرهای جدید و درمان آن با متد DST» روز شنبه ۱۶ تیرماه ۱۴۰۳ برگزار شد.

خلاصه سخنان استاد:

شیشه یکی از انواع موادمخدری است که امروزه توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است، شبیه خرده‌شیشه است و به نام‌های مختلف مانند؛ آیس، کریستال یا شیشه آن را می‌شناسند. ترکیبات آن از آمفتامین است و در اصل تاریخچه استفاده از شیشه ‌برمی‌گردد به جنگ جهانی دوم، سربازان از این ماده استفاده می‌کردند چون برطرف‌کننده خستگی بود. شاید آن موقع چنین تصور می‌شد؛ ولی بعد از جنگ تمام آثار و عوارض مصرف آن یواش‌یواش ظاهر شد.

تولید شیشه یکی از تدابیر سیاستمداران تاریخ‌ساز، برای رفع غم و افسردگی سربازان دور از وطن بود که با گذشت زمان و پی بردن به خطرات ناشی از مصرف آن به مرور زمان کنار رفت، اما سودا‌گران برای منافع شخصی خود باردگر به ترویج این مواد و تبلیغ با عناوین دگر در دانشگاه‌ها برای توانایی و بیدار نگه‌داشتن افراد درمواقع امتحانات و در آرایشگاه‌ها برای لاغری و در مجالس شادی و دورهمی به ترویج استفاده از قرص اکستازی پرداختند.

این مواد شیمیایی که ساخت آن در ساده‌ترین مکان‌ها قابل فرآوری بود، عوارض قابل توجهی، چون اختلال در عملکرد پروستات، ضعف قوای جنسی، نابودی کبد و عفونت دستگاه گوارش را به همراه داشت. گذشته از آن توهمات غیرقابل‌ ‌توصیف آن‌ است که مشکلات عدیده‌ای برای فرد مصرف‌کننده و خانواده او به وجود می‌آورد.

در سال ۸۶ جناب مهندس دژاکام اعلام کردند که سونامی شیشه درراه است و ما باگذشت زمان آثار آن را به چشم دیدیم. آثاری همچون قتل خانواده و فرزندان، چون شیشه باعث اختلال در سیستم مغز می‌شود و آن‌ها را ناخواسته در موقعیت‌هایی قرار می‌دهد که بعد خودشان حتی به یاد هم ندارند که چه طور این کارها را کرده‌اند و چه طور فرزند خود را به بدترین شکل ممکن به قتل رسانیده‌اند.

جناب مهندس شیشه را جزء مواد مخرب می‌دانند چون عوارض آن در افرادی که به‌صورت طولانی‌مدت مصرف می‌کنند باعث توهم شدید، اختلال در عملکرد دریچه پروستات در آقايان که معمولاً باعث دفع اسپرم همراه با ادرار است و یا ایجاد عفونت در دستگاه گوارش خصوصاً روده‌ها، کوچک شدن بیضه‌ها و تضعیف قوای جنسی می‌شود. حال این در صورتی است که مصرف‌کننده شیشه خود را حتی مصرف‌کننده هم نمی‌داند چون بر این عقیده است که از زمانی که مصرف می‌کند بسیار پیشرفت کرده و به انسانی دانا تبدیل‌شده است، همچنین به خاطر این‌که آزمایش‌های اعتیاد تریاک، هرویین و غیره را مشخص می‌کند ولی شیشه مشخص نمی‌شود؛ اما ازنظر کنگره هر نوع ماده مخدری که انسان را از حالت طبیعی خارج کند و روی سیستم‌ایکس اثر بگذارد ماده مخدر می‌باشد و شیشه هم یک ماده بسیار قوی و خطرناک است که انسان را از حالت طبیعی خارج می‌کند البته در کنگره با متد DST و شربت OT قابل‌درمان است و خدا را شکر تا به امروز شاهد رهایی‌های زیادی در مصرف‌کنندگان شیشه در کنگره بوده‌ایم.

رابط خبری: همسفر زهرا رهجوی راهنما همسفر فرشته (لژیون هفتم)
عکس: مرزبان خبری، همسفر وجیهه
ویراستاری: راهنما، همسفر فرشته
ارسال: خدمتگزار سایت، همسفر فاطمه
همسفران نمایندگی ساوه

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .