English Version
English

باوری در ناباوری

باوری در ناباوری

«به‌نام خالق زندگی»

سلام دوستان عاطفه هستم همسفر جواد
شیشه ماده مصنوعی، یک محرک و مخرب اعتیاد آور بسیار قوی بوده و تاثیر زیادی روی سیستم عصبی دارد، شیشه از ترکیبات آمفتامین یا متاآمفتامین با موادی ارزان قیمت به سادگی در آزمایشگاه‌های غیرقانونی زیرزمینی تولید می‌شود؛ ابتدا مصرف شیشه باعث می‌شود تجربه‌های لذت بخش با شدت بیشتر و افزایش توانایی‌های جسمی و فکری همراه باشد، به مرور زمان اثرات لذت بخش آن کاهش یافته و جای خود را به عوارض ناخوشایند می‌دهد؛ علائم مصرفِ شیشه جسمی و رفتاری است، مانندِ پوسیدگی دندان، بیش فعالی و مهم‌ترین آن‌ها خواب نامنظم، بی‌اشتهایی، پرخاشگری و احساس توهم شدید که وضعیت بدی را برای فرد مصرف کننده، ایجاد می‌کند.
فردی که شیشه مصرف می‌کند، ترشح دوپامین چندین برابر در مغزش افزایش می‌یابد که باعث توهم شدید در شخص می‌شود به‌ مرور زمان تولید دوپامین در مغز متوقف می‌شود و شخص باید مدام با مصرف شیشه آن را جبران کند؛ یکی دیگر از مواد شبه افیونی بدن که در اثر مصرف شیشه آسیب می‌بیند و تولید آن مختل می‌شود، سروتونین است که مستقیماً در خلق‌ و خو، اثر دارد؛ به‌ این‌ ترتیب سیستم ایکس از تعادل خارج می‌شود و شخص بدون مصرف شیشه توان ادامه زندگی ندارد!
مصرف کنندگان شیشه به دلیل پرتحرک بودن، خطرناک می‌باشند و علاوه بر آسیب به خود، دیگران را نیز آزار می‌دهند و جزء مصرف کنندگان شاخ‌دار می‌باشند!
در همه جای دنیا، نظر به این دارند که مصرف شیشه درمان ندارد، فقط می‌توان آن را با متادون نگه داشت! اما در کنگره۶۰، هر نوع ماده مخدر قابل درمان است و هم اکنون تعداد زیادی از مصرف کنندگان شیشه با متد DST، به درمان قطعی رسیده‌اند؛ فردی که برای درمان به کنگره‌۶۰، مراجعه می‌کند باید به این سیستم ایمان کامل داشته باشد و به این باور برسد که اگر درست و اصولی حرکت کند، حتماً به نتیجه مطلوب خواهد رسید.
خداوند را شکر می‌کنم که اذن ورود به کنگره برای مسافرم صادر شد و در این مکان به درمان رسید و این باوری در ناباوری بود! توانستیم از سرمای ۶۰ درجه زیر صفر اعتیادِ شیشه به سلامتی عبور کنیم؛ در این مسیر باید فرمانبردار راهنما بود تا روزی فرماندهی جسم و‌ جان را به‌دست گرفت‌.
من همسفر با آموزش‌هایی که می‌گیرم، باید بالِ پرواز در این سفر باشم نه وبال! با محبت و بخشش نسبت به مسافر، مسیر سفر هموار می‌شود؛ از این بابت همیشه شاکر خداوند هستم.
از مهندس دژاکام و خانواده محترم‌ ایشان راهنمای مسافرم، راهنمای خودم و همه خدمتگزاران، کمال تشکر و قدردانی را دارم.

سپاس از برداشت زیبا و آموزنده همسفر عاطفه و همراهی شما دوستانِ جمع محبت

---------------------

نویسنده و تایپ: همسفر عاطفه، رهجوی راهنما همسفر شفیعه (لژیون چهارم)

ویراستار: همسفر مینا، رهجوی راهنما همسفر مریم (لژیون ششم)

تدوین عکس، ارسال: همسفر اعظم، رهجوی راهنما همسفر اعظم

همسفران نمایندگی شفا

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .