English Version
English

تخریب‌های شیشه و مخدرهای جدید و درمان با متد dst

تخریب‌های شیشه و مخدرهای جدید و درمان با متد dst

مقاله درباره تخریب‌های شیشه و مخدرهای جدید و درمان با متد dst
زمانی که هنوز شیشه وارد ایران نشده بود، جناب مهندس دژاکام به تمام سران و بزرگان اطلاع دادند که سونامی شیشه در راه است که البته خیلی‌ها به این موضوع توجه نکردند و زمانی که شیشه وارد ایران شد، با نام‌ها و اشکال مختلف فروخته می‌شد و بعد از مدتی آشپزخانه‌هایی در ایران برای تولید شیشه راه‌اندازی شد و به همین دلیل یک‌دفعه در ایران این مواد بسیار زیاد شد.

بعد از مدتی اکثر افرادی که وارد کنگره ۶۰، می‌شدند یکی از آنتی ایکس آن‌ها همین شیشه بود و همه دیدیم که چقدر مصرف این ماده در بین افراد زیاد شد.
چند مورد از عوارض شیشه را نام می‌برم؛ پوسیدگی دندان، بیماری لثه، مشکل در غذاخوردن، سردرد، درد فک، رعشه، بی‌قراری، اضطراب، افسردگی، روان‌پریشی، جوش‌های چرکی در انتهای روده بزرگ، اختلال در پروستات و دفع اسپرم با ادرار و سوءظن شدید به اطرافیان و این‌ها خود بیانگر این است که چقدر تخریب‌های شیشه زیاد است.

به همین دلیل آقای مهندس پیش‌تر نسبت به این موضوع علم و آگاهی داشتند که قرار است چه اتفاقی را شیشه در ایران رقم بزند. همه از تخریب‌های شیشه به‌خوبی باخبر هستیم؛  ولی این موضوع خیلی اهمیت دارد که یک فردی که مصرف شیشه دارد و حتی خانواده او هم از دست وی در امان نیستند چگونه وارد کنگره ۶۰، می‌شود و باآن‌همه تخریب بعد از انجام‌دادن سفر به درمان و رهایی کامل می‌رسد؛ به‌گونه‌ای که همان فرد در ادامه کمکی می‌شود برای خانواده و جامعه خودش.

این معجزه روش DST هست که روی جسم، روان و جهان‌بینی فرد مصرف‌کننده کار می‌کند. کل دنیا در درمان شیشه عاجز مانده‌اند؛ ولی در کنگره ۶۰، فرد به‌راحتی به درمان و رهایی می‌رسد و این رهایی را حفظ می‌کند و حتی در کسوت راهنمایی در حال کمک‌کردن به سایر مصرف‌کننده‌ها است.

تحقیقات هم بارها نشان داده که در کنگره ۶۰، میزان افرادی که ماندگاری در رهایی خود دارند بیش از هفتاد درصد است که در سایر NGO ها، چنین چیزی یک رؤیا محسوب می‌شود؛ البته جایگاه و تأثیر داروی اپیوم تینکچر را نمی‌توان در این درمان نادیده گرفت؛ چون همین دارو است که جسم را به طور کامل بازسازی می‌کند و در ادامه باید حواسمان باشد که وقتی مصرف مواد و دارو کنار رفت بیشتر بار روان، بر روی دوش جهان‌بینی و آموزش‌ها است که باید در سفر دوم به آن بپردازیم و این موضوع از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

در مورد درمان در کنگره ۶۰، برای انواع مواد مخدر مهندس دژاکام مثلثی را رسم کرده‌اند که همان روش DST است و معتقد هستند که تا همیشه و هر نوع اعتیادی را می‌توان با آن درمان کرد؛ یعنی شربت OT اندازه، مقدار مناسب، در تایم مناسب که روشی تدریجی است.

نویسنده: راهنما تازه‌واردین همسفر زهرا
ویرایش: همسفر ناهید، راهنما همسفر زهرا (لژیون پنجم)
تنظیم و ارسال: همسفر فرشته (خدمتگزار سایت)
همسفران نمایندگی زنجان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .