English Version
English

درمان با روش DST؛ شروع روزهای خوش زندگی

درمان با روش DST؛ شروع روزهای خوش زندگی

«یاد الله در هر جا، یاد خود از قطره به اقیانوس است.»

دستور جلسه: «تخریب‌های شیشه و مخدرهای جدید و درمان آن با متد D.S.T»

لژیون یکم، راهنما همسفر معصومه عزیز

------------------------------------

سلام دوستان محبوبه هستم یک همسفر
دستور جلسه، همیشه من را یاد کسانی می‌اندازد که در اثر استفاده از شیشه یک یا چند نفر از افراد خانواده خود را به قتل رسانده‌اند! باور آن بسیار سخت بود، چون در مورد تخریب شیشه دانایی نداشتم؛ آقای مهندس خیلی زیبا در مورد تخریب شيشه فرمودند: شیشه از خود انرژی و شادی ندارد! بلکه انرژی‌های ذخیره بدن را آزاد می‌کند و انرژی که باید طی چند روز مصرف شود در یک شب استفاده می‌کند! اثراتی مانند آسیب کبدی، توهم شدید، اختلال در عملکرد دریچه پروستات و کوچک شدن بیضه‌ها همراه با درد، خرد شدن دندان‌ها و... را به همراه دارد.
شیشه مخدری قوی، مخرب و خطرناک است؛ مصرف آن باعث تخریب در قسمتی از مغز شده و ایجاد توهم می‌کند، این ماده مخدر بسیار قوی بوده و روی سیستم عصبی مغز تاثیر می‌گذارد؛ متاسفانه از شیشه برای کاهش وزن هم استفاده می‌کنند!
خوشبختانه سال‌ها است که در کنگره۶۰، این بیماران نیز با روش DST، به درمان قطعی رسیده‌ و خیلی از آن‌ها قهرمان کشور شدند.
امیدوارم عزیزانی که در کنار شخص مصرف کننده شیشه در ترس و عذاب زندگی می‌کنند هر چه زودتر راه کنگره را پیدا کنند و به حال خوب و خوش برسند.

لژیون دوم، راهنما همسفر فاطمه عزیز

-------------------------------

سلام دوستان فاطمه هستم همسفر محمدرضا
از انواع مواد مخدر كه امروزه جزء مواد پر مصرف می‌باشد، آيس، شيشه يا كريستال است؛ مهم‌ترین تركيب اين ماده مخدر آمفتامين است؛ مصرف شیشه بیش از هر نوع ماده مخدر دیگری در مغز تخریب ایجاد می‌کند، مصرف کنندگان شیشه دچار توهم می‌شوند و حتی دست به قتل می‌زنند.
مصرف‌کنندگان شیشه، صرفاً یک مصرف‌کننده ماده مخدر نیستند؛ اگر در خانواده فردی داشته باشیم که شیشه مصرف می‌کند، دیگر امنیتی وجود ندارد! مهم‌ترین عوارض طولانی‌مدت مصرف شيشه كه معمولاً بعد از گذشت چند ماه مصرف خود را نشان مي‌دهد: اختلال در عملكرد دريچه پروستات است كه معمولاً ادرار و اسپرم با هم دفع می‌شوند، مصر‌ف‌کننده شیشه تصور می‌کند همه‌جا مشغول پاییدن او هستند، آن‌ها خود را معتاد نمی‌دانند و از دیدگاه کنگره۶۰، شیشه یک مواد خطرناک و تخریب‌کننده است و درمان شیشه با OT امری ثبت‌ شده و حل‌ شده است؛ اما همه مخدرها حتی مواد جدیدی که این روزها نامشان شنیده می‌شود مانندِ کمیکال و کتامین، با درمان DST و داروی OT به‌طور کامل قابل‌ درمان می‌باشد.
با تشکر از دوستان که مشارکت من را مطالعه نمودید.

لژیون سوم، راهنما همسفر هما عزیز

------------------------

سلام دوستان فاطمه هستم همسفر و مسافر نیکوتین
آمفتامین یا شیشه ماده‌ای محرک، شبیه کوکائین است که از گیاه کوکا گرفته شده؛ اما کاملاً توسط انسان ساخته شده و یک ماده مصنوعی است! متا آمفتامین به‌طور معمول به شکل گرد، تکه‌های بزرگ بلور و یا به شکل قرص ساخته و به صورت استنشاقی، خوراکی، کشیدنی و تزریقی استفاده می‌شود.
تجربه‌ای که با گوشت و پوست خود در مورد دستور جلسه اين هفته درک و زندگی کرده‌ام این بود که: مسافر من ۱۸ سال به طور نامنظم شیشه استفاده می‌کرد، در این دوران با هر وعده مصرفی، ۳ الی ۵ روز نمی‌خوابید، دائماً در حال تحرک بود و هیچ کدام از رفتارهایش انسانی نبود؛ طوری‌که واقعا ترس و وحشت در فضای خانه موج می‌زد، دچار توهم‌های بسیار بدی می‌شد که آرامش من و خانواده‌ام را مختل می‌کرد، دو مرتبه که در هوشیاری نبود، دفتر‌های سی‌دی‌ من را آتش زد، حتی زمانی‌که از شدت خستگی بی‌هوش می‌شد باز هم حرکت‌های مارپیچ مانند از خود نشان می‌داد! در خواب راه می‌رفت، چندین مرتبه هم از ایوان که طول دو متر و نیم داشت همراه با پتو به پایین افتاد و زمانی‌که در خواب بود، ۵ روز یک‌بار رختخواب را ترک نمی‌کرد مگر به اجبار خوردن متادون، غذا و یا رفع حاجت! از زمان ورود به کنگره و شروع درمان با روش DST، خدا را شکر که در حال سفر هستیم و روزهای خوبی را تجربه می‌کنیم تا ان‌شاءالله با هم به درمان واقعی برسیم.

لژیون چهارم، راهنما همسفر شفیعه عزیز

----------------------------

سلام دوستان مهسا هستم همسفر حمید
شیشه یا متاآمفتامین جزء مواد محرک است و همان‌گونه كه از اسم این مواد برمی‌آید، موجب تحریك و برانگیختگی بدن و روان می‌شود، این ماده با ورود به سیستم عصبی مرکزی باعث آزاد شدن ناگهانی انتقال دهنده عصبی دوپامین در مغز می‌شود؛ در نهایت آزاد شدن دوپامین، باعث تحریک سلول‌های مغزی و افزایش حالت تهاجمی و افزایش انرژی جسمی می‌گردد.
بارزترین علائم مصرف شیشه عبارتند از:
هیجان‌زدگی، افزایش فعالیت‌های فیزیکی، کاهش اشتها، احساس سرخوشی و توهمات ذهنی، افزایش دمای بدن، بی‌خوابی، گشاد شدن مردمک‌ چشم‌ها، ایجاد زخم سر انگشتان، لرزش، تشنج، بدبینی، خشونت و... این عوارض موجب می‌شوند تا بدن به شدت دچار فرسودگی شود و فرد مصرف كننده خیلی زود كارایی خود را از دست بدهد!
روش DST، بهترین و کامل‌ترین روش درمان اعتیاد به انواع مخدرهای سنتی و صنعتی همچون شیشه می‌باشد؛ این روش در سال ۱۳۷۶ توسط مهندس حسین دژاکام ابداع شد؛ در این روش، درمان بر روی سه پارامتر «جسم، روان و جهان‌بینی» انجام می‌شود.
علم جهان‌بینی کنگره، به من آموخت «گذرگاه زندگی، مانند مثلثی است سیاه که گاهی از زوایای آن کشیده می‌شود و شکلی دیگر پديد می‌آید؛ اما از تمامی آن می‌شود عبور کرد و به کشاکش‌های متعدد آن، توجه ننمود.» آموختم وقتی به عنوان یک همسفر در برابر یک مصرف‌کننده شیشه قرار گرفتم، قبل از هر چیز باید بدانم وقتی تهور به میان می‌آید، محاسبات صحنه به گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد؛ پس نباید بترسم، باید مسافرم را رها کنم و رها کردن به معنای بی‌تفاوتی نیست؛ رها کردن یعنی خواسته‌ام را به جهان اعلام کنم، دیگر نگران و مضطرب نباشم و در مسیر رسیدن به خواسته حرکت کنم، آموختم که با تمام وجود به مسافرم محبت کنم؛ چرا که تنها محبت واقعی انسان‌ها را نجات می‌دهد؛ محبت واقعی یعنی از خود گذشتن، یعنی دیگر دلگیر نشوم، بخشنده باشم، صبور و با گذشت باشم.
«خدایا چنان کن سرانجام کار
تو خوشنود باشی و ما رستگار»
سپاس بیکران از خالق روش DST، راهنمای عزیزم خانم شفیعه، راهنمای مسافرم آقای رضا شفیعی که ما را در این سفر یاری کردند.

لژیون پنجم، راهنما همسفر نرگس عزیز

----------------------------

سلام دوستان سهیلا هستم همسفر
همان‌طور که همه می‌دانیم از عوارض شیشه توهم زیاد، کاهش شدید حافظه، افسردگی، اختلالات روانی، بی‌خوابی شدید، تضعیف قوای جنسی، بوی بد دهان، خرد شدن دندان ها، ترک خوردن پوست و... می‌باشد؛ فرد مبتلا جسور و بی‌پروا شده و جنب و جوش بیش از حد دارد!
مسافر من زمانی‌که شیشه مصرف می‌کرد، مدام یک چاقو به همراه داشت! مرتب آن را تیز می‌کرد، من همیشه سکوت می‌کردم و هیچ حرفی نمی‌زدم که خدایی نکرده آسیبی به خودم و فرزندانم نزند! با حالی خراب وارد کنگره شدم، از خداوند بزرگ سپاسگزارم این چهار سالی که در کنگره بودم به حال خوش و آرامش رسیدم، تمام این‌ها را مدیون آقای مهندس و خانواده گرامی‌ ایشان و راهنمای عزیزم هستم؛ تا قبل از آن حتی فکر نمی‌کردم، اعتیاد به شیشه، درمانی داشته باشد؛ با ورودم به کنگره و آشنایی با متد DST، دریافتم که برای درمان باید به تدریج مواد مخدر درونی بدن، مواد شبه افیونی (اندروفین‌ها و ...)‌ باید جایگزین مواد مخدر بیرونی شود؛ این درمان شامل حالِ شیشه در کنگره۶۰، می‌باشد که حدود ۱۱ ماه به طول می‌انجامد، با روش DST، داروی OT، کاهش با پله‌های ۲۱ روزه و همچنین تا حدی که مصرف مواد به نقطه صفر می‌رسد، با آموزش‌های جهان‌بینی جسم و روان به تعادل لازم می‌رسد.
شیشه یک ماده مخدر قوی و خطرناک است، اعتیاد به آن تخریب سنگین و بالایی دارد تا جایی که مصرف کنندگان شیشه به مصرف کنندگان شاخ‌دار معروف می‌باشند، از نظر کنگره۶۰، هر نوع اعتیادی قابل درمان است.
امیدوارم همه کسانی که گرفتار اعتیاد هستند بتوانند با کنگره آشنا شوند و به درمان قطعی برسند.
از این‌که به من فرصت مشارکت دادید بسیار متشکرم.

لژیون ششم، راهنما همسفر مریم عزیز

------------------------------

سلام دوستان عفت هستم همسفر محسن
آمفتامین یا همان شیشه از جمله مواد مخدر صنعتی است؛ این ماده روانگردان و محرک روی مکانیزم مغز به‌صورتِ مستقیم اثر می‌گذارد، باعث تخریب‌های زیادی می‌شود و با مصرف طولانی این مواد، فرد دچار افسردگی، خستگی، رنج و توهم می‌شود و دیگر احساس لذت نمی‌کند.
با مصرف آمفتامین به سیستم عصبی و مرکزی آسیب رسانده می‌شود و با آزاد شدن ناگهانی واسطه شیمیایی دوپامین در سلول‌های مغزی تحریک و حالات تهاجمی و پرخاشگرانه شدید ایجاد می‌شود؛ عمل چاکراها را تغییر می‌دهد و چاکراها معکوس عمل می‌کنند، خواب به بی‌خوابی تبدیل می‌شود، میل به غذا کم می‌شود و...
در دل تاریکی نوری دایره‌ وار شعاع اضافه می‌کند و بستری امن را بشارت می‌دهد که تو می‌توانی از خاک به افلاک و زندگی دوباره رهسپار شوی، تولدی دوباره بیابی و آن‌چیزی نیست جز روش درمان DST یا پلکانی که به مرور بر این بلای خانمان سوز غول اعتیاد، غلبه کنی.
متشکرم دوستان

لژیون هفتم، راهنما همسفر معصومه عزیز

‐--------------------------------

سلام دوستان اعظم هستم یک همسفر و مسافر تغذیه سالم
«سونامی شیشه در راه است!» این جمله، اولین بار در سال ۱۳۸۶ از زبان آقای مهندس دژاکام دبیر کل جمعیت احیای انسانی کنگره۶۰، به گوش رسید؛ آرام آرام نشانه‌های این سونامی ظاهر شد؛ امواج این سونامی نزدیک و نزدیک‌تر شد تا جایی که خبرهای جنایات مصرف شیشه‌ از قتل فرزند و همسر گرفته تا فجایع دیگر مخابره می‌شد؛ قتل و دیگر فجایع به دست مصرف‌کنندگان شیشه، مسئولین و همگان را متوجه این موضوع کرد که باز هم به قول مهندس دژاکام شیشه آن‌چیزی نیست که در دسته مواد مخدر جای گیرد، بلکه چیزی است که در دسته مواد مخرب و جنایی جا می‌گیرد!
از مهم‌ترین عوارض طولانی‌ مدت مصرف شيشه، اختلال در عملكرد دريچه پروستات است كه معمولاً ادرار و اسپرم با هم دفع می‌شوند؛ آسيب‌های كبدی، جوش‌های صورت، ايجاد عفونت در دستگاه گوارش خصوصاً روده‌ها، كوچك شدن بيضه‌ها به همراه درد و تضعيف قواي جنسي؛ توهمات شيشه به‌گونه‌ای است که بیان آن‌ها کار ساده‌ای نیست؛ مصرف‌کنندگان شیشه پس از گذشت مدتی از مصرف، شدیداً بدبین می‌شوند، همه مردم را دشمن خود می‌دانند و فکر می‌کنند سیستم‌های امنیتی همه دنبال آن‌ها هستند، نوعی بدبینی که به هیچ وجه قابل‌ گفتن نیست، یکی از تفکرات جالب مصرف‌کننده‌های شیشه‌ این است که فکر می‌کنند از زمانی که مصرف‌کننده شیشه شده‌اند، بسیار پیشرفت کرده‌، تبدیل به انسان‌ دانایی شده‌ و چیزهایی را می‌فهمند که دیگران نمی‌فهمند! آن‌ها خود را معتاد نمی‌دانند! متاسفانه تصور می‌کنند شيشه چون مورفين ندارد، پس اعتياد هم ندارد، چقدر این تصور غلط و گمراه‌کننده است، این نگرش که فقط مواد مورفین‌دار و یا مواد برگرفته از خانواده تریاک اعتیادآور هستند و بقیه مواد که صنعتی هستند و مورفین ندارند، اعتیادآور نیستند، انسان‌های زیادی را گمراه کرده است!
از ديدگاه كنگره۶۰، طيفی از تركيبات مخدرهای طبیعی كه در جسم انسان توليد می‌شود، به‌قدری گسترده و ناشناخته است كه به‌ اشتباه تصور می‌شود فقط مورفين يا مشتقات آن‌روی بدن اثر می‌گذارد؛ اما كنگره۶۰، با اطمينان اين موضوع را ثابت كرده است، كليه موادی كه انسان را از حالت تعادل طبيعی خارج می‌كند: شاملِ هروئین، ترياک، شيره، الكل، حشيش، كراک، شيشه، قرص‌های خواب‌، آرام‌بخش، ضدافسردگی، دیفنوکسیلات، ترامادول، بروفن، ژلوفن و حتی استامینوفن كه بدون تجويز پزشك مصرف گردد، باعث تخريب این سیستم می‌شوند!
با پیدا شدن «صورت مسئله اعتیاد» توسط آقای مهندس دژاکام و روش جدیدی که ایشان ابداع کردند؛ می‌توان تمامی مخدرهای طبیعی و صنعتی را با این روش درمان کرد و از این دانش کشف شده برای رهایی و نجات انسان‌های گرفتار در دام اعتیاد کمک جست؛ از این انسان بزرگ که با یک تفکر درست، کشف و ابداع این روش باعث کاهش رنج بشر شدند سپاسگزارم، توفیقات روز افزون، سلامتی و سربلندی را از قدرت مطلق الله، برای ایشان خواستارم.
«بیایید با هم این آتش ویرانگر را مهار کنیم.»

لژیون هشتم، راهنما همسفر فهیمه عزیز

----------------------------

سلام دوستان زکیه هستم همسفر قدیر
همیشه از اسم شیشه، کریستال، قرص‌های روان‌گردان هراس داشتم، برادر مسافرم مصرف‌کننده شیشه بود، من از نزدیک شاهد بودم، چه‌گونه هر روز نابود می‌شد، این ماده مخدر چه تاثیر مخربی روی جسم و روان او گذاشته بود، از ظن و گمان‌های بی‌جایی که به همسر و اطرافیان داشت، رفتارهای ناهنجار و پرخاشگرانه همه چیز خود را از دست داده بود و برده‌ای بود به دست اهریمن مواد، خانواده و آبرویش برای او مهم نبود و تا جایی پیش رفت که همسرش جدا و زندگی او نابود شد! آن‌قدر عصبی شده بود که می‌ترسیدم با ما رفت و آمد کند، چون شنیده بودم مصرف‌کنندگان شیشه دچار جنون آنی می‌شوند.
سال‌ها پیش آقای مهندس هشدار سونامی شیشه را داده بودند ولی انگار گوش شنوایی وجود نداشته است! خدا را شکر؛ آقای مهندس با متد DST، روش درمان انواع مواد مخدر را کشف کردند و هزاران خانواده را از دام این شیطان نجات دادند.
امیدوارم روزی برسد که هیچ مصرف‌کننده‌ای در دنیا نباشد، مردم در صلح، آرامش و آسایش در کنار هم زندگی کنند.
از این‌که به مشارکت من توجه کردید، متشکرم.

لژیون نهم، راهنما همسفر فاطمه عزیز

--------------------------------------

سلام دوستان فاطمه هستم همسفر محسن
در دنیا درمانی برای شیشه نیست! آزمایش‌هایی که راجع به مواد مخدر در کنگره۶۰، انجام شده در هیچ کجای دنیا، انجام نشده است؛ ما در کنگره راه حل درمان شیشه را پیدا کردیم و با اپیوم تینگچر آن را به درمان رساندیم،‌ در کنگره با روش DST، هر نوع موادی درمان می‌شود.
همیشه از افراد مصرف‌کننده شیشه ترس داشتم، باورم این بود که این افراد به هیچ‌وجه قابل درمان نیستند! یکی از افراد خانواده من درگیر شیشه شده است و من همیشه نگران بچه‌های او هستم تا مبادا بلایی بر سرشان بیاورد؛ با این‌که نسبت نزدیکی با من دارد اما متاسفانه همیشه، باورم بر این بود که درمانی برایش وجود ندارد! اما حالا که مصرف‌کنندگان صنعتی را می‌بینم که درمان شده‌اند، به روش و متدDST، ایمان کامل دارم. اکنون  پیام کنگره را به او رسانده‌ام و امیدوارم فرمان برایش صادر شود و وارد کنگره شود تا به درمان قطعی برسد؛ در ادامه از جناب مهندس تشکر می‌کنم که بستر مناسب برای درمان هر مصرف‌کننده‌ای را فراهم کردند و امید جای ناامیدی را در زندگی ما گرفته است.
پایدار و سلامت باشید.

لژیون دهم، راهنما همسفر زهرا عزیز

---------------------------------

سلام دوستان فاطمه هستم همسفر علی‌اکبر
برداشت من از یافته‌های جناب مهندس و بررسی‌های ایشان جمع‌آوری شده است که در کتاب چهارده مقاله (مقاله نهم) درباره شیشه و متد DST صحبت می‌کنند، در این میان اجرای متد DST، برای مصرف‌کنندگان تریاک بسیار مناسب بوده است؛ برای مصرف‌کنندگان سایر مواد مانندِ هروئین، شیشه، کراک، حشیش و... تصمیم گرفته شد که تریاک را به میزان اندک، جایگزین مواد مصرفی آن‌ها نمایند تا پس از جایگزین شدن، مقدار آن را کاهش دهند که نتیجه بسیار عالی بود و امروزه افراد مصرف کننده شیشه و سایر مواد صنعتی با استفاده از تریاک به عنوان دارو می‌توانند به درمان قطعی خود کمک کنند.
اعتياد به شیشه که در مقایسه با مواد مخدر شناخته شده، نظيرِ تریاک و هروئین، بسیار سنگین‌تر و خطرناک‌تر است؛ در افرادی که وابسته به شیشه هستند، حالاتی مثل خشم، پرخاشگری، سوءظن، بدبینی، افسردگی، بی‌تدبیری و عدم آرامش و... بروز می‌کند؛ لذا اطرافیان به آسانی می‌توانند با این تغییرات رفتاری تشخيص و احتمال دهند که فرد به مصرف شیشه گرایش پیدا کرده است.
دختر من پرستار و در بخش اورژانس اطفال خدمت می‌کند؛ او می‌گوید: هر روزه اطفال بی‌گناه و قربانی زیادی به بخش مراجعه می‌کنند که والدین این اطفال، مصرف کننده‌های مواد مخدر هستند چه صنعتی و چه سنتی! این اطفال در اثر بی‌توجهی یا شاید به‌خاطر این که والدین آن‌ها درحال مصرف شیشه، متوجه نمی‌شوند که چه خطراتی فرزندانشان را تهدید می‌کند؛ لذا این اطفال به طور ناخواسته قربانی این مواد می شوند، اکثر این اطفال به طور کنجکاوانه این مواد را که متعلق به والدین آن‌ها می‌باشد را می‌خورند و دچار مسمومیت‌های شدیدی می‌شوند؛ ایشان نقل می‌کند: روزی، یک طفل تقریباً یک ساله که شیشه خورده بود را به بخش اورژانس آوردند که این کودک به‌شدت بی‌قراربوده و هیچ تعادلی نداشته است، جای تعجب بوده که دو نفر پرستار قادر به مهار این کودک نبودند و این جای تاسف است که مصرف مواد صنعتی از نظر روانی، تربیتی و جانی چه خطراتی را متوجه اطفال بی‌گناه می‌کند! متاسفانه امروزه کودکان زیادی در اثر‌ این عدم آگاهی و بی‌توجهی جان خود را از دست می‌دهند.
خداوند را شاکرم در مسیری قرار گرفتم که این آگاهی‌ها باعث می‌شود بتوانم به هر شکل ممکن به هم‌نوعانم کمک کنم.
امیدوارم در آینده‌ای که مطمئنم دور نیست و در هیچ‌کجای دنیا شاهد چنین اتفاقات تلخ نباشیم.
ممنونم از دوستان عزیز که مشارکتم را مطالعه نمودید.

لژیون یازدهم، راهنما همسفر اکرم عزیز

----------------------------------

سلام دوستان ناهید هستم همسفر مرتضی
جناب مهندس درباره شیشه می‌فرمایند: شیشه از زمان‌های خیلی دور و جنگ جهانی اول وجود داشت، از آن به عنوان یک ماده دوپینگ‌ کننده استفاده می‌شد و در اختیار سربازان قرار می‌گرفت؛ در گذشته همه فکر می‌کردند که شیشه اعتیاد ندارد و مصرف آن به صورت تفریحی ایجاد هیچ گونه مشکلی نمی‌کند!  وقتی شیشه در بین معتادان پیدا شد، جناب مهندس فرمودند: « سونامی شیشه، در راه است!»،‌ ولی کسی حرف ایشان را جدی نگرفت تا بعد از چند سال که همه با تخریب‌های وحشتناک شیشه روبرو شدند.
مصرف‌کننده شیشه یک مصرف‌کننده عادی مواد مخدر نیست؛ بلکه یک انسان خطرناک است که با توهمات ناشی از شیشه، به خودش و دیگران آسیب‌های جبران ناپذیری می‌زند.
خدا را شکر با این‌که همه فکر می‌کردند شیشه درمان ندارد، امروز جناب مهندس خیلی از این مصرف‌کنندگان را با روش DST و داروی OT به درمان کامل رسانده‌اند.

لژیون دوازدهم، راهنما همسفر نجمه عزیز

--------------------------------------

به نام قدرت مطلق الله
سلام دوستان مریم هستم همسفر حسین
مصرف مواد مخدر هر کدام به نوعی تخریب‌های بسیار زیادی را روی جسم و روان شخص می‌گذارد؛ شیشه ماده مخدری است که تخریب‌های آن چندین برابر موادهای دیگر است، جناب مهندس در سال ۸۶ اعلام کردند که سونامی شیشه در راه است.
شیشه ماده محرک بسیار اعتیادآور و ویرانگری است؛ ولی مصرف کننده با خود فکر می‌کند این ماده عوارضی ندارد، حالت سرخوشی و لذت به آن‌ها دست می‌دهد، فکر می‌کنند آزمایش اعتیاد مثبت نمی‌شود و باعث زیبایی در اندام می‌شود، چون لاغر می‌شوند!
از تخریب‌های شیشه پوسیدگی دندان‌ها، اختلال در دریچه پروستات، تعریق زیاد بدن، خشکی پوست، لاغری و تکیدگی بدن، از کار افتادن اندام‌های داخلی بدن، پیری زودرس، پوکی استخوان که این تغییرات صور آشکار بدن است، در صور پنهان دچار سوءظن می‌شود، در صورت مصرف زیاد، غذا نمی‌خورد، نمی‌خوابد، دچار افسردگی، خستگی زیاد و زودرنجی می‌شود، دیگر احساس لذت ندارد و ایجاد توهمات بسیار زیاد است! حالات تهاجمی و پرخاشگری فرد با ورود آمفتامین به سیستم عصبی مرکزی و آزاد شدن ناگهانی واسطه شیمیایی دوپامین، در مغز و سلول‌های مغزی تحریک ایجاد می‌شود؛ در مصرف شیشه به دلیل افزایش دوپامین در مغز باعث توهم دیداری و شنیداری می‌شود.
بیماری عصبی، دو قطبی و دو شخصیتی شدن، سوءظن شدید به اطرافیان، ترس‌های بی‌مورد، جنون و احساس تحت نظر بودن؛ توهمات شیشه به‌گونه‌ای است که بیان آن باور کردنی نیست! همه را دشمن خود می‌دانند و تصور می‌کنند در همه جا زیر نظر هستند و به نزدیک‌ترین اطراف خانواده خود شدیداً بدبین می‌شوند؛ اگر متاهل باشد به همسر خود بدبین می‌شود، فکر می‌کنند تبدیل به انسان‌ دانایی شده‌ است و چیزهایی می‌فهمد که دیگران نمی‌فهمند؛ ولی در کنگره، جناب مهندس با روش درمانی DST، برای شیشه‌ درمان پیدا شده است
من امروز می‌بینم، مسافرم بعد از چند ماه سفر، اکنون به تعادل نسبی رسیده است، می‌تواند راحت بخوابد، بسیاری از عوارض شیشه را پشت سر بگذارد و تقریبا به تعادل جسم و روان برسد؛ روز اولی که وارد کنگره شدم گمان نمی‌کردم که مسافر من درمان شود چون با خود می‌گفتم: این‌ها همه مصرف کننده شیره و تریاک هستند، در کنگره جایی برای درمان شیشه وجود ندارد و اطلاع دقیقی در مورد شیشه ندارند! چون هیچ کدام این‌ها مصرف‌کننده شیشه نبودند ولی با ماندن در کنگره فهمیدم که شیشه‌ هم با روش DST و شربت اپیوم قابل درمان است.
خدا را شاکرم که من و مسافرم با کنگره۶۰، آشنا شدیم تا بتوانیم به حال خوش برسیم.

لژیون چهاردهم، راهنما همسفر زهرا عزیز

--------------------------------------

به نام قدرت مطلق الله
سلام دوستان آمنه هستم همسفر ابراهیم
انسان بر اثر عدم شناخت خود، مخدرها، نداشتن برنامه و دیسیپلین درست، توجه نکردن به قوانین الهی و هستی، افکار منفی، خواسته‌های نامعقول، در تله‌های متعدد مثل اعتیاد گرفتار می‌شود.
تریاک و آلکالوئید‌های آن جزء مخدرهای سبک‌تر، ولی شیشه از ترکیبات آمفتامین و جزء مخدر یا محرک‌های سنگین‌تر محسوب می‌شود؛ این ماده خطرناک باعث می‌شود، سطح انرژی یا همان دوپامین در مصرف‌کننده بالا برود و شخص دچار بیماری اسکیزوفرنی و توهم شدید شود، فرد به خیال این‌که شیشه مورفین ندارد پس اعتیاد آور نیست و اقدام به مصرف آن می کند، در حالی‌که بسیار خطرناک‌تر از تریاک است.
مخدرهای جدیدتری مثل فنتالین وجود دارد که بسیار قوی‌تر از مورفین است و در ایالات متحده آمریکا حدود ۲ تا ۳ میلیون نفر مصرف کننده دارد و به همین دلیل با مرگ و میرهای بالایی دست و پنجه نرم می‌کنند، هیچ راه درمانی ندارند و سعی می‌کنند به کمک دانشگاه هاروارد ژن اعتیاد را پیدا کنند تا آنتیِ آن را بسازند! جناب مهندس روی این ماده تست‌های درمانی و رفتاری بر روی حیوان انجام داده که به نتایج خوبی رسیده است.
در کنگره‌‌۶۰ و در مبحث اعتیاد یک ذهنیت کلی و اصلی وجود دارد که کلیّه مخدرها در یک نقطه مشترک هستند و آن سیستم ایکس و بیوشیمی مغز است که ترانسمیترهای مغر بر اثر مصرف انواع مخدر بهم می‌ریزد؛ یعنی دچار اختلال می‌شود بنابراین با روش DST و شربت OT قسمت‌های آسیب دیده، ترمیم می‌گردد؛ این معجزه بزرگ بر روی درمان شیشه، آمفتامین و فنتالین به خوبی جواب داده، همین‌طور در مورد بیماری‌های لاعلاج که بیان ژن‌ها دچار اختلال شده از این روش استفاده کرده‌اند، نتایج خوبی صورت گرفته یعنی بازسازی و ترمیم در قسمت‌های آسیب دیده سیستم ایکس، انجام شده و این یک سند افتخار، برای کشور ما است.
توجه کردن به خواسته‌های نامعقول خود یا دیگران، قدرت و توانایی را می‌گیرد؛ لذا اگر نتوانیم خواسته‌های معقول خود را اجرا کنیم، نشاط و قدرت از ما گرفته می‌شود!
استاد امین می‌گویند: سه نوع ویروس داریم
۱- ویروس بیماری
۲- ویروس کامپیوتر
۳- ویروس حقه‌های نفس که در ما تخریب به وجود می‌آورد و با اجرایی کردن قوانین الهی، هستی و افزایش سطح دانایی می‌توان از این ویروس در امان ماند.
با تشکر

لژیون پانزدهم، راهنما همسفر فاطمه عزیز

--------------------------------------

سلام دوستان فخری هستم یک همسفر
مواد صنعتی به فرموده آقای مهندس نه محرک است و نه مخدر، بلکه مخرب است! شیشه یا متاآمفتامین از جمله مواد مخدر صنعتی است که تخریب‌های خطرناکی بر روی بدن انسان دارد و افراد زیادی در دام این ماده شیطانی گرفتار می‌شوند، زیرا فکر می‌کنند چون شیشه و مواد صنعتی مورفین ندارد پس اعتیادآور نیست!
شخص مصرف کننده شیشه دچار توهم دیداری و شنیداری می‌شود؛ به زبان ساده‌تر در بیداری هم خواب دیده و چیزهایی را می‌بیند و می‌شنود که فرد سالم نمی‌بیند و درک نمی‌کند! مصرف کنندگان شیشه جزء مصرف‌کنندگان شاخ‌دار هستند، برای همین به خود و دیگران آسیب می‌رسانند و گاهی حتی منجر به مرگ فرد می‌شوند.
شیشه مثلِ مواد مخدر دیگر از سد خونی مغز عبور کرده و مستقیماً روی سیستم اعصاب مرکزی تخریب ایجاد می‌کند؛ تخریب شیشه در قسمت جسم شامل خشک شدن آب بدن، تعریق زیاد، انجام رفتارهای بی‌پروا است، کم شدن اشتها، نامرتب شدن خواب و در طولانی مدت باعث افسردگی می‌شود و بعضی افراد برای کاهش وزن از شیشه استفاده می‌کنند که تخریب‌های زیادی به جسم وارد می‌کند.
خدا را شکر در کنگره درمان شیشه با متد DST و داروی OT‌ به راحتی انجام می‌شود و مصرف‌کنندگان زیادی در کنگره۶۰، به درمان قطعی رسیدند؛ من به عنوان یک همسفر خداوند را شاکر هستم که کنگره را سر راه  من و مسافرم قرار داد و امیدوارم  تمامی مصرف کننده‌ها در این مسیر قرار بگیرند تا به حال خوش دست پیدا کنند.
متشکرم، مشارکت من را خواندید.

لژیون شانزدهم، راهنما همسفر فاطمه عزیز

--------------------------------------

سلام دوستان محبوبه هستم همسفر موسی
یکی از عواملی که باعث افزایش مصرف شیشه شده، باورهای غلطی است که می‌گویند شیشه اعتیاد ندارد! کسانی‌که شیشه مصرف می‌کنند از نظر روان دچار تغییراتی می‌شوند، کارهایشان غیر منطقی است و با خانواده خود مدام در جنگ و جدال هستند؛ یعنی همیشه حرف، حرف آن‌ها است و دیگر هیچ‌چیز برایشان مهم نیست، حتی خانواده، فرزند، پدر و مادر و به خاطر این‌که نشئگی شیشه زود از بین می‌رود، شخص مجبور است برای جور کردن مواد خود حتی دست به دزدی بزند! 
تخریب‌های شیشه به دو صورت است: صور آشکار و صور پنهان
صور آشکار مثل دندان‌های پوسیده، صورتی لاغر و خراب
صور پنهان مثل بدبینی، پرخاشگری و به دنبال دعوا بودن که آقای مهندس مصرف‌کنندگان شیشه را دیوانه، شاخ‌دار خطاب کرده‌اند!
با این‌که همه اعتقاد دارند شیشه درمان ندارد، خدا را شکر در کنگره۶۰، ما رها یافتگان زیادی داریم که با روش DST در کنگره به درمان رسیده‌اند.
از این‌که به مشارکت من توجه کردید ممنونم.

لژیون هفدهم، راهنما همسفر طاهره عزیز

--------------------------------------

سلام دوستان مریم هستم همسفر امیر
وقتی نام شیشه به گوش ما می‌خورد، ناخودآگاه اولین چیزی که به ذهن انسان می‌رسد، تخریب و آسیب‌های جسمانی و روانی است که ایجاد می‌شود! از صحبت‌‌های آقای مهندس متوجه شده‌ام شیشه جز مواد مخدر و مواد محرک نیست، بلکه جز مواد مخرب است؛ اگر بخواهیم شیشه را با مواد منفجره مقایسه کنیم، می‌توانیم بگوییم همانند بمب اتم کار می‌کند و کل سیستم اعصاب و روان را برهم می‌ریزد، آدم را دچار توهم حاد می‌کند؛ من خود شاهد چنین اتفاقی بوده‌ام، یکی از اقوام ما دچار همین توهمات می‌شد، مثلاً فکر می‌کرد افرادی می‌خواهند او را تعقیب کنند، دائم خانه را جستجو و فکر می‌‌کرد، همه جا شنود گذاشته‌ شده، کف و سقف آشپزخانه را کنده بود و دنبال شنود می‌گشت، حتی دست بچه دو ساله خود را سوزانده و بعد گفته بود به دلیل این‌که او می‌خواست به من آسیب برساند این کار را کرد‌ه‌ام! کسی نمی‌دانست، فکر می‌کردند که ایشان دچار مشکل اعصاب شده یا این‌که دیوانه شده است و باید به دکتر اعصاب مراجعه کند؛ وقتی وارد کنگره شدم و با دید بهتری نگاه کردم، فهمیدم این‌ها اختلال‌هایی بوده که بر اثر مصرف شیشه در شهر وجودی او تخریب به‌‌وجود آورده بوده و باعث از کار افتادن سیستم ایکس و توهمات در ایشان شده است.
خدا را شکر می‌کنم که وارد کنگره شدم و این‌جا یاد گرفته‌ام که اعتیاد یک مریضی قابل درمان است.
در آخر از راهنمای خوب خودم خانم طاهره عزیز، به خاطر راهنمایی‌ و آموزش‌های خوب، تشکر می‌کنم.
ممنون که اولین مشارکت من را مطالعه کردید.

لژیون سردار

----------

 

 

ویراستاران: همسفر مینا، رهجوی راهنما همسفر مریم (لژیون ششم) و همسفر معصومه، رهجوی راهنما همسفر معصومه (لژیون یک)

تدوین عکس، ارسال: همسفر اعظم، رهجوی راهنما همسفر اعظم

همسفران نمایندگی شفا

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .