English Version
English

گروه خانواده _تخریب های شیشه و مخدر های جدید و درمان آن با متد DST

گروه خانواده _تخریب های شیشه و مخدر های جدید و درمان آن با متد DST

به نام قدرت مطلق الله

سلام دوستان زینب هستم یک همسفر

مسائلی که در پیرامون خود می بینیم در کنگره ی 60 باصورت مسئله همراه هستند وهیچ مسئله ای بدون صورت مسئله و بدون جواب نیست و نخواهد بود.

جناب مهندس فرمودند :به عقیده ی من تا به حال روی مسئله ی اعتیاد در سطح جهانی کار مطالعاتی درستی انجام نگرفته بود، همه ی پرسش ها را پُر کرده بودند ولی دلایل اصلی و اساسی رابیان نکرده اند، که در قسمت فیزیولوژی چه اتفاقی می افتد؟ آنجا مربوط به ژن ها و بیان ژن ها بود، یعنی بیماری هایی که بوجود می آیند در اثر اختلالات بیان ژن ها است، به طور کلی در انواع و اقسام سرطان ها یک سری از بیان ژن ها یعنی اطلاع رسانی ژن ها ازتنظیم خارج می شود و اگر ما آن را تنظیم کنیم، آن بیماری برطرف می شود؛ ما دراین زمینه تحقیق کردیم که دراثرمواد مخدری که شخص استفاده می کند از نظر فیزیولوژی چه اتفاقی درآن رخ می‌دهد؟ زمانی که موادش رابه هر روشی که در نظربگیریم قطع می کند، بازچه اتفاقاتی در سیستم بدنش رخ می‌دهد؟ ودرادامه اگر با روش DST درمان کندچه اتفاقی می افتد؟ این ها را روی پنج گروه موردنظرقراردادیم،یکی مسئله ی تریاک، یکی هروئین، الکل، آمفتامین (شیشه) و دیگری فنتالین بود، فنتالین ماده ی مخدری است که درکشورهای اروپایی کشتارهای زیادی به همراه دارد، این آزمایش ها را روی موش های صحرائی انجام دادیم، روی خون و مایع میان نخاعی ودرادامه روی مغز آن ها مورد مطالعه قراردادیم، این آزمایش ها علاوه بر ژن ها و بیان ژن ها یک سری تست های رفتاری هم دارند، خواستیم ببینیم این موشی که اعتیاد پیدا کرده ازنظر رفتاری چگونه است؟ آیاتعادل دارد یا ندارد؟ تست هارا انجام دادیم و واکنش آنها را تماشا کردیم، دراینجا سه تا اتفاق می افتد، یکی فلوتین یاهمان افسردگی و سرگردانی است که فقط نگاه می کند،حالت بعدی وضعیت خود را می فهمد ولی توانایی بیرون آمدن راندارد، مرحله ی سوم وایکینگ است یعنی همانطوری که واردشده، همانطور هم خارج می شود، آن هایی که معتاد تریاک شده بودند، باروش های دیگری ترک کردن، هیچ کدام نتوانستند از آب بیرون بیایند، ولی آن هایی که با روش DST درمان شده بودند از آب خارج شدند، بعداز آن آمدیم روی مواد فنتالین :درآزمایش هایی که روی موش ها انجام دادیم تنهاموادی که باعث مرگ بعضی از موش ها شد فنتالین بود، به عبارتی دیگر بعضی از انسان ها نسبت به فنتالین حساسیت دارند، فنتالین چندین برابر مورفین قوی تراست، هیچ راه درمانی برایش ندارند، ولی خوشبختانه با روشی که ماتست کردیم ازنظر رفتاری کاملاً مشخص بود، شیشه هم از همین گروه است، حالا می گوییم که راه حلش چیست؟ به عقیده ی من راه حل این داروهای صنعتی این است که درقوانین تجدید نظربشود، در دنیا هیچ درمانی برای شیشه ندارند، دانشگاه (هاروارد، آی ام تی) می خواستند آنتی ژن آمفتامین را بسازند، این کاربسیار خطرناک است؛ درآزمایشی که ما انجام دادیم مشخص شد که در جسم کسی که شیشه مصرف می کند، ژن های بسیار متعددی دخیل هستند، ما در کنگره ی 60 توانستیم نه تنها برای شیشه بلکه راه حلی برای خیلی از موادمخدر دیگر پیدا کنیم، زمانی که شیشه آمد، من گفتم که سونامی شیشه در راه است و بعد دیدیم که چه فاجعه ای به بارآمد.

شیشه یکی از پرمصرف ترین موادمخدرها است، شکل ظاهری آن شبیه خُرده شیشه و دانه های ریز است، شیشه دراروپا به آیس معروف است، مهمترین ترکیب این ماده ی مخدر آمفتامین است که برای رفع خستگی و بالابردن سطح انرژی از آن استفاده می شود، ازسال 1383 شیشه خودش را در نمودار مواد مخدر جا کرد و گریبان گیر بسیاری ازجوانان شد،شیشه تخریب های زیادی به شهر وجودی زیرساخت های جسم وارد می کند، شیشه بیشتر از هر مواد مخدر دیگری در مغز تخریب بوجود می آورد، تخریب بیش از حد سیستم های دوپامنرژیک و بخش هایی ازمغز از جمله هیپوتالاموس که مرکز کنترل احساسات و نیروی جنسی است، باعث می شود که در دو فاز اصلی وارد توهُم شوند. بیش از سی درصد از مراجعه کنندگان به کنگره ی 60 مصرف شیشه دارند و همچنین یک سوم ازتخت های بیمارستان های روانی رامصرف کنندگان شیشه اشغال کرده اند، پس ببینید که باچه غول بی شاخ و دُمی سروکار داریم، ولی کنگره قادربه ازپای درآوردن هرغولی است. پس نتیجه می گیریم:کنگره ی 60 باروشی که دارد، با متدی که دارد، هرنوع ماده ی مخدری که باشد را با روش DST کاملاً درمان می کند.

 

نگارش و تایپ: همسفر زینب رهجوی راهنما همسفر مرضیه (لژیون یکم) 

ویرایش و ارسال: همسفر مهشید رهجوی راهنما همسفر مرضیه (لژیون یکم) 

گروه همسفران نمایندگی شوشتر 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .