English Version
English

شیشه و تخریب های آن

شیشه و تخریب های آن

همسفر زهرا:

دستور جلسه در مورد تخریب‌های شیشه و درمان آن با DST است. تخریب‌های خطرناکی در گذشته داشته و الآن هم دارد همانطور که آقای مهندس هم گفتند: مصرف آن برمی‌گردد به جنگ جهانی دوم که سربازان مصرف می‌کردند تا بتوانند بدون استراحت کار کنند.

 تخریب آن هم خیلی از مواد مخدر تریاک بالاتر است یعنی تخریبی که بقیه مواد مخدر طی ۲۰ سال ایجاد می‌کنند شیشه در مدت یک سال ایجاد می‌کند. فردی که شیشه مصرف می‌کند در اصل کارخانه جسم خود را تغییر می‌دهد؛ چون‌که شیشه دارای آمفتامین است و موجب به‌هم‌ریختگی در سیستم بیوشیمی می‌شود و شخص مصرف‌کننده دچار کم‌اشتهایی و کم‌خوابی و توهم می‌شود.

یک باور اشتباه و غلط هم که بیشتر آدم‌ها نسبت به شیشه دارند این است که می‌گویند شیشه مواد مخدر نیست و اعتیاد نمی‌آورد و بعضی از ورزشکاران یا خانم‌ها برای کاهش وزن و لاغری و یا قوای جسمی خود از آن استفاده می‌کنند ولی در کنگره این موضوع کاملاً اثبات‌شده که شیشه کاملاً اعتیادآور است و دلیل تمامی کارها و توهمات در اثر عدم تعادل در سیستم شبه افیونی جسم انسان است و فرد را از تعادل طبیعی خود خارج می‌کند.

خدا را هزاران مرتبه شکر که درمان شیشه در کنگره 60 امکان‌پذیر است و آقای مهندس روش DST را ابداع کردند و مصرف‌کنندگان می‌توانند با این روش به درمان قطعی برسند.

همسفر مریم:

دستور جلسهٔ این هفته تخریب‌های شیشه و مخدرهای جدید و درمان آن با متد DST است. سال‌ها پیش آقای مهندس خبر از یک سونامی داد به نام سونامی شیشه که تخریبش ۱۰۰ برابر بیشتر است. در اوایل این‌طور القا می‌کردند که شیشه اعتیاد ندارد؛ ولی با گذشت زمان بیشتر با تخریب‌های وحشتناک شیشه روبرو شدیم. توهمات شیشه به‌گونه‌ای است که بیان آن‌ها کار ساده‌ای نیست، مصرف‌کنندگان شیشه پس از مدتی بدبین می‌شوند و همه مردم را دشمن خود می‌دانند. بنا به دیدگاه کنگره ۶۰ که نتیجهٔ تحقیقات و مشاهدات و تجربه‌های عینی است، هر ماده‌ای که مصرف آن انسان را از تعادل طبیعی خارج کند مستقیماً روی سیستم ایکس یا سیستم تولیدکننده مخدرهای طبیعی بدن اثر می‌گذارد و باعث تخریب می‌شود.

شیشه یک مادهٔ مخدر بسیار قوی و خطرناک است و اعتیاد آن در مقایسه با مواد مخدر شناخته‌شده نظیر تریاک و هروئین، بسیار سنگین‌تر و خطرناک‌تر است. از تخریب‌های صور آشکار شیشه می‌توان به پوسیدگی دندان‌ها، اختلال در دریچه پروستات، خشکی پوست و... نام برد. تخریب صور پنهان می‌توان به این اشاره کرد که شخص دچار ظن بد می‌شود.

مصرف شیشه بیشتر از هر نوع ماده مخدر دیگری روی مغز اثر می‌گذارد و یک مصرف‌کننده شیشه از تعادل طبیعی خارج‌شده و رفتارهای عجیب و بسیار نگران‌کننده‌ای از خود نشان می‌دهد. در مصرف‌کنندگان شیشه، خواب‌وبیداری تغییر می‌کند و میل به غذا کم می‌شود؛ چون گیرنده‌ها عمل نمی‌کنند. شیشه به روش‌های مختلفی مصرف می‌شود؛ به‌صورت استنشاقی، خوراکی، کشیدنی و تزریق وریدی.

شیشه یک ماده محرک و مخرب است. در کنگره مصرف‌کنندگان شیشه، با روش DST و با داروی OT به درمان می‌رسند و به رهایی و آرامش می‌رسند. خانواده‌های زیادی نیز در این راه صدمه دیدند که خداراشکر در کنگره به حال خوش رسیدند.

همسفر مینا:

یکی از مخدرهایی که جزء پرمصرف‌ترین مواد است شیشه یا همان کریستال است که شکل ظاهری آن مانند خرده‌شیشه یا تکه‌های یخ خرده شده است؛ اما بیشتر به شکل دانه‌های نبات دیده می‌شود.

مهم‌ترین ترکیب این مادهٔ مخدر، آمفتامین است که سابقهٔ تولید آن به جنگ جهانی دوم می‌رسد که به‌عنوان یک داروی مؤثر برای انواع افسردگی سربازان و بالا بردن سطح انرژی آنان و یا برای بیدار نگه‌داشتن نیروهایی که قرار بود چندین شبانه‌روز مشغول نبرد باشند و فرصت استراحت نداشتند مورداستفاده قرار می‌گرفت.

اولین ماده مخدری که از آمفتامین به دست آمد و در سطح وسیعی مورد مصرف قرار گرفت اکستازی بود. شیشه به‌صورت دودی یا خوراکی یا به‌وسیلهٔ پایپ مصرف می‌شود. فرد در اوایل مصرف شیشه، بانشاط و بامحبت و صمیمی می‌شود؛ اما به‌مرورزمان شخص را از پا درمی‌آورد. شیشه میزان دوپامین را در بدن 100 برابر بالا می‌برد. عوارض مصرف شیشه شامل: اختلال در مسائل جنسی، بدبینی‌های شدید نیست به اطرافیان و توهم شدید است و به همین خاطر، خطرناک‌ترین رفتارها از مصرف‌کنندگان این مادهٔ مخدر سر میزند. کافی است که در یک خانواده یک مصرف‌کننده شیشه وجود داشته باشد تا آن خانواده و اطرافیانشان امنیت نداشته باشند.

تایپ و تنظیم: همسفر لیلا رهجوی راهنما همسفر پریسا (لژیون سوم)

همسفران نمایندگی ایران

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .