English Version
English

قضاوت را باید کسی انجام دهد که علم آن را داشته باشد

قضاوت را باید کسی انجام دهد که علم آن را داشته باشد

پنجمین جلسه از دوره چهارم لژیون های سردار نمایندگی کاشمر به استادی پهلوان مسافر جواد، نگهبانی مسافر حسین و دبیری موقت مسافر حمید با دستور جلسه «قضاوت و جهالت» در روز پنج شنبه 14 تیر ماه ۱۴۰۳ ساعت 15:30 آغاز به کار کرد.  

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان جواد هستم یک مسافر.
از نگهبان لژیون سردار سپاس گزارم که مسئولیت اداره جلسه را به من سپردند تا آموزش بگیرم و خدمت کنم و تشکر از اعضای لژیون سردار که با انرژی گرفتن از شما باعث می شود در این مسیر حرکت کنم. دستور جلسه این هفته لژیون سردار (قضاوت وجهالت) می باشد. در گذشته زحمت های بسیاری کشیده ام ولی از داشته هایم نمی توانستم لذت و استفاده کافی را ببرم به خاطر اینکه در جهالت بودم و آگاهی نداشتم.  

همیشه به فکر کار کردن و مال اندوزی بودم ولی الان با آموزش هایی که در کنگره 60 یاد گرفته ام تبدیل به انسان دیگری شدم. در زندگی فرصت های خوب را ازدست نمی دادم و همیشه دنبال حال خوش بودم و الان نزدیک به 3 سال است که در کنگره ماندگار شده ام به خاطر این است که حال خودم و خانواده ام و اطرافیانم خوب است. هر روز با آموزش های به روز شده ای که از کنگره دریافت می کنم تبدیل به انسان دیگری شده ام و امیدوارم با ماندن در این مسیر و با خدمت  کردن از این مرحله به مرحله ترخیص برسم و بتوانم با تمام توان و همت دوستان و پهلوان احمد عزیز در شهرستان فیض آباد و مه ولات شعبه دیگری اضافه نمائیم و افرادی که خواستار رهایی هستند در زیر آن سقف قرار بگیرند و بتوانند با آموزش های کنگره زندگی آرام را تجربه نمایند.

افرادی که در همسایگی من قرار دارند و در ناآگاهی خودشان و خانواده هاشان را عذاب می دهند بتوانند با آموزش های کنگره آشنا شوند و با آرامش زندگی نمایند. در مورد قضاوت هم اگر خواسته باشم صحبت کنم باید بگویم که قضاوت را باید کسی انجام دهد که علم آن را داشته باشد حتی آن کسی که علم قضاوت را می داند با همه تحقیقاتی که انجام می دهد و با اسناد و مدارکی که در اختیار دارد قطعا نمی توان گفت که قضاوت درستی را انجام می دهد چه برسد به ما که هیچ علم و آگاهی در این مورد نداریم و قضاوت می کنیم و حکم هم صادر می نمائیم ولی هرگز نمی دانیم که چقدر می تواند این قضاوت ها برای خودمان و افرادی که مورد قضاوت ما قرار گرفته اند مخرب باشد. امیدوارم همه ما بتوانیم با آموزش های کنگره 60، معرفت، عمل سالم و عدالت را اجرایی نمائیم و از زندگی لذت بیشتری ببریم. از این که سکوت کردید و به صحبت های من توجه نمودید از همه ی شما ممنون و سپاس گزارم.

عکاس: مسافر حسن لژیون ششم راهنما مسافر میثم

تایپ و ویراستار: مسافر علی لژیون یکم راهنما مسافر احمد

تنظیم و ارسال خبر: مسافر حمید لژیون چهارم راهنما مسافر مجید

مرزبان کشیک: مسافر کاظم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .