English Version
English

باخدمت کردن در کنگره۶۰ به دیگران حال خوب بوجود می‌آید.

باخدمت کردن در کنگره۶۰ به دیگران حال خوب بوجود می‌آید.


امروز دومین جلسه از دوره سیزدهم سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ ویژه مسافرانِ نمایندگی دکتر احمد در مورخ سه شنبه‌ ۱۲ تیرماه ۱۴۰۳ با استادی مسافر غلامرضا، نگهبانی مسافر فریدون و دبیری مسافر علی، بادستور‌جلسه "قضاوت و جهالت " رأس ساعت ۱۷:۰۰ آغاز بکار نمود.

خلاصه سخنان استاد:

مسافری که در کنگره ۶۰ به رهایی می‌رسد،۲تاکار را هم زمان انجام داده است.
یک در اینجا حضور به موقع وسر وقت داشته است. دوم فرمانبردارخوبی بوده است. وتازه واردیکه داخل کنگره۶۰ می‌شود. و به موقع سرکلاس می‌نشیند. و درجمع حضور داشته باشد. یعنی اینکه، موج کنگره۶۰ آنرا برای درمان می‌برد.
حال خوب را چگونه بدست آوریم ؟ جواب خیلی راحت است. با خدمت کردن درکنگره۶۰ به دیگران حال خوب بوجود می‌آید.

درمورد جهان بینی فرمودند، من هرکار و رفتاری در خانه، محل کار، و جامعه انجام بدهم جهان‌بینی می‌شود. جهان بینی که من کار کردم،برایِ رسیدن به تعادل است. تا بتوانم زندگی آرامی داشته باشم.

 

 

و اما درمورد دستور جلسه ما از زمانی که به دنیا آمدیم همیشه درحال قضاوت کردن هستیم.  چونکه ما انسانها قاضی آفریده شده‌ایم. و این یک صفت، درون ما هست. من الآنم خودم را با گذشته خودم قضاوت می‌کنم. واین خیلی خوب است.

اما چه زمانی به مشکل می خورد؟ زمانی که من اینجا می‌نشینم و شروع می‌کنم، دیگران راکنترل کردن. وقتی دیگران را کنترل می‌کنم. ذهن من خودکار قضاوت می‌کند. چرا آن شخص از من بهتر است. چرا آن شخص جایگاه بهتری دارد. من ندارم. و اینقدر ادامه می‌دهم. تا کل روز درحال قضاوت وجهالت بمانم.  و نمی‌توانم ذهنم را کنترل کنم.

تنها کسی که می تواند قضاوت کند، خداوند می‌باشد.

که خداوند هم از این کار خوشش نمی‌آید. چونکه انسانها درحال تغییرهستند. شاید الآن انسان بدی باشد. ولی فردا شاید انسان خوبی شد.
وقتی ما انسانها به مشکلی برمی خوریم، شروع می‌کنیم، به صدقه دادن. نظرونیاز کردن. قربانی کردن‌. یک چیزی که ارزش آن از همه‌ی این کارها بهتر است. این است که گره و مشکلی را از مردم حل کنیم. اینجاست که مشکلات خودت حل می‌شود. ما انسانها همگی به هم وابسته هستیم. وقتی به کنگره ۶۰ می‌آییم، و توانستیم خدمت انجام دهیم. آن وقت مشکلات کنار می‌روند. و حال دلمان خوب می‌شود.

تایپ : مسافر علی لژیون سوم
تنظیم و عکس : مسافر محسن مرزبان خبری

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .